מאוד לא מומלץ. חווינו זמן המתנה ארוך מאוד גם בכניסה, כשעה עד שהמנות התקבלו ובכלל עדיף סניף אחר
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
eliyau.i
6 ביקורות
חווינו אכזבה ועוגמת נפש
1.0
11/01/26
מתחת לכל ביקורת.
אין דבר אחד טוב להגיד.
מגיעים להכנס כי התור שלנו הגיע ואז 20 דקות עד שמנקים את השולחן ומובילים אותנו לשבת בפועל.
בלאגן שלם . לא מסודרים.
מחכים מעל 40 דקות למנה ולמנה... השניה לאחר כמעט שעה ביקשנו לבטל מה שלא עניין בכלל את הצוות שאנו מחכים כל כך הרבה זמן.
מקום בושה וחרפה לא אגיע לפה יותר לעולם.
מאוד מאוד לא ממליץ.
חוויתי מהמקום הזה אכזבה ועוגמת נפש ואין לי מה לחפש שוב במקום הזה.
הפסידו לקוח קבוע וכמו שלא עניין אותם הזמן שחיכינו ככה גם לא יעניין אותם להפסיד לקוח קבוע וזה בסדר מבחינתי.