נגישות
נגישות

פלורנטינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על פלורנטינה

avi - תמונה
avi 4 ביקורות
בהחלט נחזור לכאן שוב משאירה טעם של עוד
5.0
30/01/16

ביום שישי 29.1.2016 התארחנו במסעדה קבוצה של 24 איש למפגש חברים מהצבא לארוחת בוקר מפנקת ברצונינו לציין את האווירה הנעימה השירות והאירוח הלבבי המנות שהוגשו לשולחנות ללא הפסקה היו טעימות... ומגוונות וכמובן בשפע טליה נתנה דגש לכל פרטי ההזמנה לארוחת הבוקר שלנו. ראוי לציין שכל הנוכחים נהנו מאוד וציינו לטובה את האוכל הטעים ואת אירגון המקום הנפלא ! יישר כוח לטליה ולכל צוות העובדים במקום אבי קלאפאוק נצרת עילית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
אחרי יום ארוך...מקום מצויין!
5.0
16/05/15

מקום מצויין להתפנק ולסיים בו יום ארוך... הזמנתי רול סלמון, פטריות מוקפצות וסלט מרענן שהגיע עם לחם הבית.. הכל היה ממש טעים וחשוב מזה השירות היה אדיב והאווירה במקום מרגיעה... מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
מקום נחמד ביותר.
4.0
08/02/15

הרגע אני והבעל סיימנו שם ארוחת ערב זוגית. הוא הזמין רביולי בטטה עם רוטב שמנת שהיה טעים מאוד. אני הזמנתי פיש אנד צ'יפס שהיה קריספי ונחמד בטעמו. הקפה הפוך שלהם היה לטעמי. שירות אדיב... מהמלצרים, מאוד נהננו, ואולי נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ayelet - תמונה
Ayelet מבקר מתחיל
אחלה של מקום
5.0
17/01/15

חזרנו עכשיו מחגיגת יומולדת בפלורנטינה .. סגרנו עם טליה על ישיבה באזור פרטי , בקשנו מקרן להציג מצגת.. קבלנו הכל כולל שירות מעולה ויחס מדהים. האוכל היה מעל ומעבר וגם האווירה .. נהנו מאוד... ונחזור שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
ערב חם בפלורנטינה!
4.8
04/01/15

אחרי כמה ביקורים במסעדה, אני ממליצה בחום!! מעבר לזה שהמנות מעולות ומיוחדות, השירות היה אדיב והאווירה ממש טובה! לגמרי מומלץ!! תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravit - תמונה
Ravit מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
04/09/14

ביקרתי במסעדה עם בן זוגי בעקבות המלצה של חברים ונהנו מאוד. אוירה טוב, שירות מעולה ואוכל מיוחד וטעים להפליא. אכלנו חציל ממולא בגבינות ובזיליקום ודג סלמון עם ריזוטו פלפלים מתוך מנות... הספיישלים, מומלץ! אגב, היינו ביום ראשון והיה מבצע של יין ב-10 שקלים. משתלם מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dvori - תמונה
Dvori מבקר מתחיל
במילה אחת מומלץ!!!
4.5
04/09/14

יצאנו 3 חברות יחד, המקום ממש נחמד,האווירה רגועה, המלצרית היתה ממש נחמדה ועזרה בבחירת המנות. זמן ההמתנה לאוכל מעט ארוך אבל כשהמנה מגיעה שוכחים כמה חיכו לה! בקיצור מומלץ בחום, תהנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mor cohen - תמונה
mor cohen מבקר מתחיל
פשוט ומדהים
4.3
14/11/13

היינו 3 זוגות ונהנינו מאוד, האוכל פשוט אבל טעים להפליא, אכלנו בין היתר סלט חלומי שהיה עשיר מאוד, דג סלמון שהגיע עם תוספת הום פרייז ורוטב חלבי שאהבנו מאוד מאוד. ישבנו בחלק החיצוני של... המסעדה האוירה הייתה טובה מאוד, כמו גם השירות והמחירים. בקיצור, הפתעה גדולה ממסעדה חלבית כשרה. אנחנו עוד נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit Kislev-Kapon - תמונה
Orit Kislev-Kapon 5 ביקורות
לא משהו..
3.0
17/10/13

אכלנו עם חברים שומרי כשרות. האוכל בינוני ומטה - קצת הרגשה כמו האוכל במסעדות לפני כ-20 שנה. המנות שהזמנו: חציל ביוגורט - הקליפה היתה שרופה, יוגורט בינוני סלט קפרזה - הוגש יפה עם עגבניות... שרי וכדורי מוצרלה קטנים. רוטב בינוני פיתה 4 גבינות - בצק לא מספיק עשוי, גבינות לא עשירות בטעם פסטה מלנזנה - בינונית המחירים בסה"כ טובים. סקבוק יין תשבי ב-110 שקלים - בהחלט מהמחירים הזולים בעיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
שקשוקה בלקני מעולה
3.8
02/09/13

ישבנו במסעדה כחלק מערב צוות כ-10 אנשים, כולנו נהנו מאוד ויצאנו שבעים, המנות גדולות ונדיבות וטעימות. אני הזמנתי את שקשוקה בלקנית המבוססת על ירקות קלויים ובמדיה נדיבה במיוחד של פלפלים,... חצילים וגבינת פטה, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה