הזמנו באתר הגענו באיחור של 30 דקות לאחר שאמרו שזה יהיה מוכן תוך 25 דקות
כלומר היה שעה מאז שהזמנו אמרתי כמה פעמיים למוכרת זרזי את ההזמנה תראי איפה היא שום דבר חוזרת כמו ת"א קולי זה... הטבחים מחכה עוד 30 דקות תוך כדי יוצא הזמנות והיא לא אומרת של מי שזה דבר מינימלי אני צריכה להיות משה רבנו לדעת שההזמנה שלי על הדלפק כבר 20 דקות לא יודעת כמה בסופו של דבר קבלנו הזמנה קרה קקרח ולא יכולנו להנות מהאוכל הייתי מחזירה עם לא היינו כול כך רעבים
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
salamtakars
מבקר מתחיל
לא טעים באיכות ירודה
1.0
20/08/25
גם הירק וגם הדג באיכות ירודה, האוכל לא טעים, למחרת סבלתי מקלקול קיבה וכנראה שלא במקרה
עוד פרטים
עזר לי(1)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
adi.bachar.93
מבקר מתחיל
אוכל ושירות מעולה
5.0
19/08/25
הזמנתי סושי והרולים היו טעימים וטריים
שירות מעולה ונעים
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
galy97888
מבקר מתחיל
אוכל חצי כוח
2.8
22/11/23
לאחר הזמנה שניה שבצענו בבית העסק הזה,
(כל פעם מנות שונות), אסכם בזה שהאוכל לא ממש טעים.
הזמנו קומבינציה סושי, כנפים, אורז מקופץ ונודלס
ופשוט לא נהננו מהאוכל.
חבל כי המקום נחמד... והשירות בו טוב.