היינו לפני כשבועיים , לצערי לא התפניתי עד לרגע זה להיזכר בחוויה קסומה שצוינו 2 זוגות בשעת צהרים קסומה.
בניצוחו של איליה האחד והיחיד האוכל המעולה וצורת ההגשה והנדיבות בשמחה יוצרים חוויה...קולינרית מיוחדת ושונה(זה לא לכל יום) אבל אין ספק שזה מקום לחזור אליו.