נגישות

• מהנמוך לגבוה
shaked.katzav - תמונה
shaked.katzav מבקר מתחיל
מחירים לא הגיונים לתמורה.
2.0
06/10/23

היינו בארוחת ערב המשפחה. האוכל היה מאוד מאוד יקר לעומת הכמות. מנות מאוד קטנות וחבל לצאת בחשבון של 1600 ש״ח ולהתאכזב ולא לצאת שבע. יצאנו משם בתחושה שעבדו עלינו והתבאסנו מאוד. חלק... מהמנות זה דברים מאוד פשוטים שבמחירים לא הגיונים..לדוג׳ הטורטליני שלהם זה 4-5 חתיכות ועולה מעל 115 שקלים, ומנה של 5 חתיכות במיה עם גבינה מעל עלתה מעל ל60 ש״ח. מנה של מיני פלפלים קלויים עלתה 64 ש״ח.

saritberger1 - תמונה
saritberger1 מבקר מתחיל
יקר בטירוף, הגזמה מטורפת
2.5
05/08/23

האווירה נעימה, אוכל טוב אבל מחיר חסר תקדים הכי יקר בארץ, הגזמה פראית.

michael - תמונה
michael מבקר מתחיל
בית העסק ממוקם בכפר מונאש
25/02/23

גילוי נאות, אני בן כפר מונאש ומשפחתי היתה ידידת נפש של משפחתה של נעמי שלזכרה נקראת המסעדה "נומי". לכן, אני בוחן את המסעדה מראש בגישה חיובית וכקהל אוהד. למרות זאת, התאכזבתי מאד מהביקור... במסעדה בערב ה- 24 לפברואר 2023. האוכל היה טעים אבל: למרות בקשות חוזרות ונשנות מהצוות ומהנהלת/בעלי המסעדה להחליש את מוסיקת הרקע הרועשת, לא נענינו לבקשה זו!!! הטענה של בעלת המסעדה הייתה ששאר הסועדים רוצים במוסיקת רקע זו – לדעתי, טענה לא בדוקה. הרעש הפריע לנו מאד ופגע בבילוי הערב הזה. לא הציעו לנו לעבור לפינה שקטה יותר במסעדה. מיכאל ברמן

noam.sharon - תמונה
noam.sharon מבקר מתחיל
ביקור שני, מאכזב ואחרון
2.0
28/01/23

היינו לראשונה בנובמבר ׳22 והיה מעולה. חזרנו בינואר ׳23 וזה היה כמו למסעדה וחוויה אחרים לגמרי. הזמנו שולחן ל-8 סועדים וצופפו אותנו לשולחן של ששה. התייחסו בביטול ובהתנשאות לבקשה שלנו... להחליף שולחן (כשאמרנו שהולכים החליפו). קיבלנו הערות מהמארחת על כך שאנחנו לא מנומסים ופעם אחרת על זה שהיא נאלצת לומר לנו כל דבר שלוש פעמים. לא ייאמן. האוכל היה בסדר, אם את/ה בקטע של קייטרינג, מנות מאד לא גדולות. יחד עם טיפ של 12% הגענו ל-700 שקל לזוג. יומרני בטירוף. ביקורת טובה מדי של שגיא כהן יכולה לחסל מסעדה, נראה לי שזה מה שקרה פה.

Iris - תמונה
Iris מבקר מתחיל
לא הבנתי את הקונספט!
25/01/23

הגענו לחגוג יום הולדת, המנות קטנות ברמה של מנה ראשונה, המחירים מופקעים ולצערי גם הטעם לא משהו, המשכנו להזמין אולי יהיה שיפור, הגענו למחיר של 800 ש"ח ונשארנו רעבים ולא מרוצים. הקינוחים... גם הם לא טעימים, השירות לצערי מתנשא, בקיצור לא נחזור למסעדה הזו.