נגישות
נגישות

אלסובאט- 𝙰𝙻𝚂𝙾𝙱𝙰𝚃 السُّبٰاط ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על אלסובאט- 𝙰𝙻𝚂𝙾𝙱𝙰𝚃 السُّبٰاط

Ruti - תמונה
Ruti מבקר מתחיל
מקום חביב באווירה היסטורי.
5.0
26/02/22

האוכל מגוון, טעים וברוחב לב והשרות מצויין. נחזור לשם בכף

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
28/02/2022
המון תודה על הביקורת המפרגנת , שמחנו לארח אתכם ונשמח לראות אתכם שוב .מויס חוסאם בעלים
Shmulik Ben Dor - תמונה
Shmulik Ben Dor 3 ביקורות
נפלא!!!אחזור!!!אוכל,מקום,שירות
5.0
25/02/22

אשתי המליצה...נסענו בין סמטאות קסומות של ראמה העתיקה, למקום קטן משפחתי וקסום. האוכל היה לעילא!!!השירות מקסים, המקום נעים והמחיר...סביר לחלוטין!! ממליץ מאוד בחום!!כדאי לנסוע גם במיוחד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
28/02/2022
איזה כיף לקרוא ביקורת מפרגנת ומקסימה על הבוקר , דברים קטנים שנותנים לנו את הכוח להמשיך ולעשות מה שאנחנו אוהבים לעשות , שמחנו לארח אתכם ומקווה לראות אתכם שוב ביו אורחינו תודה מויס חוסאם , בעלים
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
מקום מקסים עם אוירה נעימה
5.0
20/11/21

אוכל טעים ביותר מלווה בארוח מכל הלב. בהחלט מקום לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshik - תמונה
Moshik 2 ביקורות
מומלץ ביותר. מסעדה חדשה ומבטיח
5.0
22/09/21

אכלנו 13 אנשים והייתה חוויה קולינרית מצוינת וטעימה ביותר. המנות טעימות ביותר, גדולות מאוד ומשביעות. מומלצות גם המנות הראשונות וגם העיקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/09/2021
המון תודה על הביקורת המפרגנת , שמחנו לארח אתכם ומקווה שנתראה שוב . מויס חוסאם בעלים
nadavshacham054 - תמונה
nadavshacham054 מבקר מתחיל
פשוט מעולה
5.0
22/09/21

פשוט מעולה ככה צריכה להיות מסעדה אוכל מעולה שירות מעולה מחיר מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
galittc - תמונה
galittc מבקר מתחיל
אכזבה.
2.0
18/09/21

נסענו למסעדה אתמול, ערב יום שישי. לחגוג לי יומולדת. הגענו והיו 2 שולחנות, הזמנו ראשונות ועיקריות. הראשונות הגיעו והתחלנו לאכול . לאחר שסיימנו ציפינו לקבל את העיקריות ונשארנו עם הציפייה... גם לאחר 40 דקות. בשלב מסוים אני התעצבנתי ואמרתי למלצר איפה האוכל, הוא אמר שכבר יוצא, לאחר 10 דקות הגיע אלינו מלצר ושאל אותנו אם אנו מוכנים לעיקריות (הזייה), בנתיים כל מי שהתיישב אחרינו מקבל את העיקריות כן? . אמרתי שאנו כבר מזמן מחכים, ונשארנו לחכות עוד רבע שעה (!!). לבסוף כאשר כולנו כבר היינו עצבניים הגיעו המנות. אני הגעתי אל המלצרים בכדי לדבר איתם ולתת להם טיפים איך לשפר את השירות, כבעלת מסעדה וקרובה לתחום. הבעלים ישר יצא ואמר לי "מה הבעיה מה הבעיה" בגישה די משתיקה ובריונות, או כך אני הרגשתי לפחות. אמרתי לו שלוקח המון זמן למנות לצאת והוא ענה שהמנות יצאו מהר מהמטבח ושהמסעדה מלאה, בקיצור לא ככ עניין אותו, וישר עבר לדבר עם בעלי על המסעדה שברשותנו. לאחר מכן הגענו לשלב הקינוח, היה לי ברור שכמו שנהוג במסעדנות יתנו לנו קינוח על חשבון הבית בגלל החוויה הלא נעימה/ שהבעלים יתנצל/שיהיה משהו שיגרום לנו לצאת בהרגשה טובה. להפתעתי חוייבנו על הכל. בקיצור, חוויה לא טובה. אין לי טענות למלצרים שהיו מאוד חמודים ואדיבים, פשוט חסרי ניסיון. כן יש לי טענות לבעלים שיש לו ותק במסעדנות ממסעדה קודמת ועדיין לא יודע להדריך את המלצרים לרף שירות מכבד- קינוח על חשבון הבית/ התנצלות שלו/ נשנוש בזמן בהמתנה לעיקריות להוריד את הפאניקה. רק משהו. בקיצור, יש עוד המון לאן להתקדם ומה ללמוד מבחינת שירות במסעדה הזאת. לא מבינה מאיפה כל ההמלצות הפנומנליות, אנחנו התאכזבנו מאוד. לא נחזור. ה. ​

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/09/2021
גלית שלום . צר לי לקרוא את הביקורת שהשארת לנו באתר במיוחד ממישבא מתחום המסעדנות וכבעלים של מסעדה בצפון בטח ובטח מודעים למה שקורה בימי שישי בערב במטבח , בכל זאת אני מקבל ומתנצל על העיכוב שהיה בהוצאת המנות ,מצד שני אני לא מסכים עם כל שאר הדברים ו זה לא המקום להסביר ולענות על כל טענה . בכל זאת אני אספר לך עוד פעם שאני ומשפחתי ביקרנו פעם אחת במסעדה שלכם הביקור שלנו נגמר בדיוק במה שרשמת בשורה האחרונה של הביקורת שלך בהבדל אחת שאת הביקורת שלי את לא ראית וגם לא תקראי. אין מה לעשות במסעדות הכי טובות בארץ לפעמים יש גם נפילות אבל הרוב המרוצה זה מה שנותן את הכוח להמשיך . תודה מויס חוסאם בעלים
nataliey.gn - תמונה
nataliey.gn מבקר מתחיל
חוויה מושלמת
5.0
19/06/21

עונג צרוף, נתחיל מהמיקום בתוך סמטה מקסימה בראמה העתיקה המסעדה שוכנת בבית עתיק ויפה. ישבנו בגינה הפסטוראלית והנעימה מאוד. האוכל היה לא פחות ממושלם ( נסו את הטי בון טלה), נהנינו מכל ביס.... השירות מעולה ומהיר, המלצריות חייכניות ונחמדות, המנות יפות בקיצור מומלץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/06/2021
המון המון תודה על הביקורת הנפלאה , שמחנו לארח אתכם ומקווה לארח אתכם שוב ובקרוב מויס חוסאם , בעלים
עפרי - תמונה
עפרי 4 ביקורות
קסום, אוכל מעולה, שירות מצוין
5.0
14/06/21

היינו אתמול בארוחת ערב קלילה ונהננו ממש! לא היינו רעבות מאוד והזמנו כמה מנות ראשונות, צמחוניות. הסלטים מיוחדים, הפולנטה נפלאה! המלצרים היו מקסימים ושירותיים, המקום קסום ומזמין, פינה... מפתיעה בלב ראמה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/06/2021
המון המון תודה על חוות הדעת המפרגנת , שמחנו לארח אותכם ומקווה שנתראה שוב . תודה מויס חוסאם , בעלים
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
21/06/2021
מון תודה על הביקורת המפרגנת . שמחנו לארח אתכם ומקווה שנתראה שוב ובקרוב . תודה מויס חוסאם בעלים
nitsan.idan - תמונה
nitsan.idan מבקר מתחיל
חוויה מדהימה ובייתית
5.0
15/03/21

היה מושלם! ישבנו בחצר הנעימה, היה טעים מאוד, ממש מרגישים שהאוכל עשוי בהמון אהבה, השירות היה אישי ומצויין, ובכלל- אוירה משפחתית, אכפתית ומזמינה. והמחיר היה גם מאוד סביר. שיהיה המון... בהצלחה עם המסעדה הביתית החדשה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה