נגישות
נגישות

סוהו - SOHO ביקורות וחוות דעת - עמוד 66

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

666 ביקורות וחוות דעת על סוהו

Natan - תמונה
Natan מבקר מתחיל
4.7
30/10/05

אוכל ברמה הגבוהה ביותר בארץ. מלצרית מקצוענית, שרות מעולה. יום שישי בערב הפך לחוויה. על הקינוח חבל לדבר, פשוט הכי טוב שיש. נהניתי ואחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
28/10/05

בהזמנת מקום מראש הם כנראה חושבים שהם בבית מלון. ישנן שני סבבים והישיבה מוגבלת לשעה וחצי !!!!!!!!!!!!!!. לא ניתן להזמין לשעה מדויקת אפשר רק לסבב מסוים!!! פלצני ולא נעים לשמוע את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.7
27/10/05

סושי ברמה מאוד גבוהה והעיצוב מדהים, מומלץ סושי אונאגי שזהו בעצם צלופח אבל מאוד טעים... דבר אחד לא ברור לי ממתי צריך להיות בגיל 25 בשביל לאכול סושי???

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/10/05

למרות הביקורת הנוראיות שגרמו לי לפחד לנסות את המסעדה לאחר המלצות חברים לקחתי סיכון. השרות היה מקצועני, המלצרית מיכל תמיד הופיעה כשהיינו צריכים אותה בלי שאפילו נאלצנו לקרוא לה אך לא... הציקה. האוכל היה מדהים, אכלנו פילה ציידים - היה מעולה ומנה של פילה בקר עם כבד אווז שגם היתה טעימה מאוד. לקינוח פאדג' שוקולד הכי טעים שאכלתי אי פעם! בקיצור אל תתיחסו לביקורות הגרועות, תנסו בעצמכם ותהנו (רצוי להזמין מקום מראש).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
18/09/05

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה לא נעימה במסעדה ביום שישי האחרון הייתי במסעדה והזמנתי מנות ראשונות ופאד תאי. מנת הפאד תאי נארזה משום שלא יכולתי לאכול עוד וחוממה ביום ראשון. בתוך המנה היו... קליפות ביצים מגעילות ולא יכולתי לאכול לאחר שזרקתי את המנה לפח התקשרתי למסעדה ודיברתי עם הקבלה וסיפרתי לה את הסיפור. היא הציעה להחליף את המנה בתמורה למנה הישנה ואני אמרתי לה שהמנה בפח. אמרה שהיא לא יכולה לפצות אותי אם היא לא תראה את המנה. קיבלתי ממנה יחס מעליב והתנשאות מעל הראש. ביקשתי לדבר עם המנהל והיא אמרה לי שהוא בחו"ל וגם לא מקבל שיחות מלקוחות ואם אני רוצה להתלונן אז שאני אבוא אליהם. גועל נפש של התייחסות--- תפסיקו להיות פלצנים ולמדו מה זה שירות לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/09/05

בסה"כ הסוהו הוא מקום מעולה, הסושי מדהים (במיוחד הספייסי סאקה מאקי), ובכלל האוכל, המקום מעוצב בטוב טעם, והשירות סבבה חוץ מהפרצוף תחת של המארחות (שחלקן נחמדות ונעימות), הפלצנות מורגשת... במקום (אך אל תשכחו שזה גם חלק מהקסם!!). ואם שוב נחזור לשירות נגלה שבשורה התחתונה השירות טוב, הוריי היו מס' פעמים בסוהו והדבר שתמיד הם שיבחו הוא השירות! שמבחינתם היה מעל ומעבר, גם כשהמלצריות עושות את הטעות הכי קטנה- לאחר מכן תמיד מגיע פיצוי גדול!! בכל מקום יש פאשלות (אנחנו בסה"כ בני אדם)!!!!!! ולא! אני לא עובדת בסוהו, אני בסה"כ לקוחה מרוצה! לסוהו- יישר כוח!!! עם טיפ טיפה מקום לשיפור (כי תמיד אפשר לשפר!!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה אופיר - תמונה
הילה אופיר 2 ביקורות
2.3
15/08/05

כולנו מזוכיסטים ................ אם הייתם ולא נהנתם או גרוע מזה. תפסיקו לפקוד את המקום . אני הייתי לקוח קבוע בזמנים הטובים בזמן השירות היה אדיב ולקקני . אבל היום עם השירות הגרוע... והמתנשא אני לא מגיע למקום ולא אגיע בזמן הקרוב למרות געגועי למנות הנפלאות. לא אשפיל את עצמי בשביל בעלי המסעדה המתנשאים. תפסיקו להיות מזוכיסטיים. אופיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה אופיר - תמונה
הילה אופיר 2 ביקורות
2.0
28/07/05

כבר למעלה משנה אני וחברי לעבודה מגיעים פעם בשבוע לעסקית. המחירים טובים והאוכל סבבה , אבל השירות מתחת לכל ביקורת: 1. לוקח המון זמן עד שהמלצרית מגיעה לקחת את ההזמנה. 2. האוכל מגיע אחרי... הרבה הרבה זמן. 3. לעיתים חלק מהסועדים מקבלים את המנה והשאר ממתינים עוד כ-10 דקות. (לא יפה ולא מנומס) 4. כאשר מבקשים בקשות קטנות במהלך הארוחה (מים , סכו"ם וכו') ממתינים הרבה זמן עד שמגיע. 5. אין ספק שהחשבון מגיע מהר , יש הרגשה שרוצים להעיף אותך משם כי יש עוד כ-20 מזוכסטים בכניסה. לסיכום , האוכל על הכיפק , השירות גרוע והאווירה לא נעימה . לשיקולכם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/07/05

אוכל פצצה, אוירה נעימה, מחירים סבירים לחלוטין. היינו שם יום ראשון וכבר חוזרים ביום שישי, פשוט מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
19/05/05

הכל לכאורה משהו משהו ... המוסיקה חלשה מדי (שומעים יותר רעש של סכו"ם ממוסיקה) כמו כן לפעמים יש את ההרגשה כי מייד שסיימת לאכול... מחפפים אותך החוצה בדפלומטיות כדי להכניס אנשים נוספים (גם... אם ישבת על הבר) אני בכל אופן מבקר שם פעמיים בשבוע

עוד פרטים
הוספת תגובה