נגישות
נגישות

רובידה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על רובידה

חמדה - תמונה
חמדה 2 ביקורות
אחלה מקום
4.0
14/01/23

מסעדה ממוקמת במבנה מתקופת קום המושבה. מזכיר עיירות קטנות בחול. אכלו ארוחת בוקר זוגית, אחת מארוחת בוקר היותר מוצלחות שאכלתי בארצנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה 2 ביקורות
מעולה ומומלץ
4.8
29/09/22

ראשית אתייחס למקום.ישבמו בחצר.מקום קסום שמנותק מכל הרעשים וההמולה.שירות המלצריות יעיל, אדיב ואינו לוחץ.המלצריות הכירו היטב את התפריט ועזרו לנו בבחירה.גם פנים המסעדה בעיצוב מענין ומיוחד.... שימוש בחומרים טריים.אוכל מצוין ומענין. ממליץ על הסלט הבלקני , ועל המאפה הטורקי. בקיצור מקום נהדר להעביר ערב נעים וטעים. 10 בסולם יהודה (זה אני )

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanibach - תמונה
hanibach 2 ביקורות
מפנק, טרי וטעים
5.0
11/02/22

אווירה כייפית ונעימה שרות ופינוקים 10 אדיבות ושרות המלצרים מהירה והתייחסות לכל בקשה שביקשנו השף עמוס היה שם והשרה אווירת נינוחות, ואחריות על הנעשה, היה אדיב ביותר והביע התייחסות... אישית אנחנו הזמנו ארוחת בוקר הגיע במהירות, טרייה, טעימה ואפילו קיבלנו פינוק קינוח הפחזניות של ספיר והבראןניז עד שהאוכל הגיע, ומרוב שהיה טעים נכנסנו למעדנייה שלהם וקנינו את זה הביתה ממליצה בחום על המקום היה בוקר מושלם וטעים תודה רבה❤️🙏

עוד פרטים
הוספת תגובה
גליתא - תמונה
גליתא 6 ביקורות
ממולץ בחום
5.0
29/04/21

מקום מקסים עם אווירה מיוחדת אוכל טעים שירות אדיב ונעים מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
gabbygra - תמונה
gabbygra מבקר מתחיל
משנים תפריטים לרעה.
2.5
28/08/20

היינו לפני שלושה שבועות ונהנינו מתפריט בוקר עם מאזטים. היה טוב. היום הייתה רק אופציה אחת והשאר מחיר גבוה. הגישו סקורדיליה עם קמח תפוחי אדמה, מעט שקדים ושום. הכי מרגיז שהתבקשתי לשלם על... לחם לזה. ממש נפילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sari - תמונה
Sari 10 ביקורות
חגגתי יומולדת ,אכלנו ונהננו.
4.8
12/08/20

מסעדה מקסימה ממוקמת במבנה היסטורי בן למעלה מ-100 שנים, אווירה נעימה, מוסיקה יוונית ברקע (לא רועשת נעימה לאוזן) , שירות אדיב ומהיר, האוכל בלקני אותנטי וטעים. למעט המזגן שקירר בקושי (זאת... מהסיבה שהקירות עשויים מאבן של פעם וקולטים את החום מבחוץ) , השף עמוס חיון מסביר פנים וחביב ביותר כמו גם המלצרים החביבים. המחיר סביר, לא זול אבל שווה, בסה"כ היה טעים מאוד, ממליצה לבקר במקום. אני מבטיחה לחזור שוב. תודה על השירות האדיב (:

עוד פרטים
הוספת תגובה