מסעדה נהדרת עם אוכל מצוין, טעים וכשר!!!!
מרוצה
מרוצה מאוד היה ממש טעים👍🏻👍🏻👍🏻
תודה תמיד.
תמיד מאוד טעים מנות גדולות נדיבות ומוצלחות
זמן הגעה מהיר ביותר המנות הגיעו ארוזות וחמות ממש הצ'יפס הגיע ללא מטבל
פעם הבאה תסגרו יותר טוב את האריזות, נשפך לנו באוטו:(
זמן אספקה לא סביר - 3 שעות
ההזמנה יצאה ב11:32 והגיעה ב14:00
מאוד טעים. הצימיצורי היה עם טעם לוואי.. חוץ מזה היה מושלם