חוויה מצוינת, אוכל טעים, כמות מרשימה ביחס למחיר-אחלה VFM ותמשיכו ככה
חלקים של עצמות וסחוסים בעוף סנדוויצ'ים יבשים...מצטער...אך חלש מאד
כבר הזמנתי מספר פעמים מסעדת הפורטוגזי. טעים, איכותי, מפתיע כל פעם מחדש
שוב הפורטוגזי מוכיח שאיכות היא לא מילה גסה
מעולה
הכל מעולה טעים מדהים
מאוד מרוצה טעים איכותי משביע
טעים, מיוחד ומוגש באדיבות!
🥰🙏🔟
האסאדו היה מעולה! כמו גם התוספות, למעט הקולדסלאו אשר סבל מכמות מוגזמת של מיונז והיה חתוך גס מידי. שקית הנייר אשר בה הגיעו המנות לא עמדה בעומס ונקרעה כמעט מיד.