עיקר הבעיה שלהם היא שלמרות שאני גר קרוב האוכל מגיע קר
היה פשוט וטעים.
היה מעולה וזול
היה מצוין.
חלק מהאריזות נזלו הציפס היה קר
הציפס הגיע קר מאוד!!
💪🏾
הפורטוגזי הם הכי טובים שיש! אוכל טעים ומשביע במחיר מעולה, והמשלוח מגיע מהר ובאיכות גבוהה
לא קיבלנו סכום ומפיות והכל היה לפיקניק!!! וגילינו זאת במקום…
מאוד טעים ומוגש אסטטי