היה מצויין
לא היה משלוח.... לצערי נאלצנו לעשות איסוף מהסניף
שכחו לשים לנו בהזמנה אסאדו ומכיוון שהלכנו לקחת כי נאמר לנו אחרי ששילמנו שאין אפשרות למשלוח אז בבית גיליתי ששכחו לשים לנו אסאדו בהזמנה של המיקס בשר מעושן ושמו רק בריסקט והוא היה יחסית... יבש אז התאכזבנו
חגגנו יום הולדת עם המשפחה. האוכל היה טעים מאוד. פלטת הבשרים מומלצת, הבשר רך . מנת הכנפיים גם מומלצת מאוד.השירות אדיב ומקצועי, האווירה נעימה. מומלץ מאוד.
אוירה לא טובה חשוך מדיי. שירות בינוני למרות.שהאוכל הגיע מהר מאוד. המנות הראשונות שהזמנו היו כנפיים שהיו טעימים וכרובית שהייתה מצופה ומטוגנת בשמן ולא טעימה בכלל. הזמנו מגש בשר אסאדו... מהמעשנה שעליו מבוסס כל התפריט. הבשר היה יבש מאוד ולא עסיסי כמצופה ממסעדה שכל התפריט,שלה הוא בשר מהמעשנה והתוספות פשוטות ולא טעימות. בקיצור אכזבה גדולה. לא נחזור.
לקחתי לבד בלי משלוח. לא היה במשלוח סלט קולסלאו תוספת של חמוצים הכמות בקופסה בקושי לבן אדם אחד.
לא היה משלוח רק איסוף עצמי והבשר היה יבש ולא טעים
הייתה תקלה, ההזמנה לא הגיעה למסעדה, ילדים גוועו ברעב, הגיעו באיחור של שעתיים!! קר ולא טעים
הכל הגיע ארוז כמו שצריך, מנות נדיבות וטעימות. לא להתעלם משקית הרטבים!
זמן המשלוח היה ארוך להחריד! חוץ מזה היה טוב