טעים מאוד, היה מוכן עוד לפני הזמן, אווירה מקסימה ושרות מעולה
משום מה ירד אורז מארוחה משפחתית ( לא שמתי לב כשבחרתי את הארוחה וחבל) .גם אריזה של אנטיפסטי קטנה יותר ומחיר המנה עלה
טעים ומהיר
תענוג, כרגיל !
הקינוח עוגה שוקולד נדבקה למכסה. הזמנו עוגות שונות עם גלידה, במשלוח קיבלנו עוגות זהות בלי גלידה בכלל.
מעדן
...
מעולה כרגיל.❤️🔥
יותר רטבים ;)
פגז