נגישות
נגישות

תאי-ווק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על תאי-ווק

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
05/12/08

תאי ווק-לא אכלתי בה,אבל הזמנתי לא פעם ולא פעמיים ואני חייב לאמר שהאוכל שם הוא ברמה שלא נופלת מהמון מסעדות יפניות לרבות אונמי הנחשבת בתל אביב. די נדיר,אפילו מאד נדיר שמסעדה כשרה לא תיפול... במהומה ממסעדות יפניות לא כשרות. (סילחו לי,אבל אני עדיין מתעקש על "גזענותי" לגבי מסעדות כשרות לעומת לא כשרות בבת ים)ולשיר , הלוואי שיפתחו עוד סניף בכיכר וייצמן והלוואי שיראה כמו מסעדה אמיתית!! שאולי יחד עם בית הקפה המאד חביב יצילו את כיכר וייצמן מהערסיאדה והעגמומיות ממנה סובלת הכיכר. אם יפתח סניף של תאי ווק בכיכר וייצמן ,הלוואי שיהיה פתוח גם בשבת,אפילו בבחינת כשר חילוני. (אוכל כשר שפתוח בשבת),אגב טיפו מקום מאד נחמד.עד כאן..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
07/10/08

מקום ממש נהדר קצת יקר!!! אבל ממש טוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
16/08/08

אוכל סביר במחירים סבירים. נחמד לשבת צהריים או ערב, בטח לא להזמין קייטרינג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
27/05/08

אני חולה על המקום הזה באמת!עלו והצליחו, אחלה של מקוםם!מקווה שתגיעו גם לאזור של חולון ויותר קרוב למרכז העיר (כיכר ויצמן),בתודה שיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/12/07

לצערי חוויתי את שירות המשלוחים הגרוע של המסעדה. הזמנתי משלוח והובטח לי שההזמנה תגיע אליי כעבור 50 דק' אך לאחר 3 שיחות טלפון ההזמנה הגיעה אליי לאחר שעה וחצי אך כמובן שכבר ביטלתי את... ההזמנה ולא קיבלתי שום התנצלות על האיחור המוגזם! בושה וחרפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/11/07

נהננו מאוד לאכול במסעדת תאי ווק נודלס בקניון חולון בסוף השבוע שעבר. השרות היה מצויין ומהיר והמנות שקיבלנו היו חמות וטעימות. מאוד מומלץ השילוב של עוץ מוקפץ עם נודלס בתוספת ירקות, מעט... חריף. הילדים התלהבו גם הם מהעוף חמוץ שהזמינו. עם מנות כאלו ובמחירים סבירים שכאלה לא כדאי להתאמץ ולבשל בבית. מומלץ ! הסינית תאילנדית הכי טובה באזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/11/07

השבוע הזמנתי הביתה ארוחת קומבו סושי שהומלצה לי ע"י הקופאית האדיבה. ההזמנה הגיעה לאחר כ 40 דקות. המנה היתה מעוצבת בצורה מרהיבה והטעם , כרגיל, מעולה ! זו אינה הפעם הראשונה שאני מזמינה... ממסעדת תאי ווק ועד כה לא התאכזבתי. מומלץ מאוד !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/10/07

ביקרתי מס' פעמים, סתם עוד ג'אנק פוד של קניונים, אין מה לצפות.בהתחשב, כי זה אוכל "על רגל אחד" בקניון, אין שום אוירה, רעש, מלא אנשים, הסושי לא שווה את הכסף שמשלמים, זה עולה, פחות או יותר,... כמו במקומות ידועים במרכז ת"א, אך לא משתווה מבחינת האיכות, טעימות, אוירה ושירות! תיזהרו מהזמנות לבית! במוצאי שבת, רציתי להזמין סושי הביתה. למבינים, אני גר ברחוב הופיין, 5 דקות מהקניון! לאחר שביצעתי הזמנה ונתתי את פרטי כרטיס האשראי שלי, נאמר לי כי זמן משלוח מעל שעה וחצי!!! לשאלה "למה כל כך הרבה זמן?", קיבלתי תשובה מפגרת - "סושי, לוקח הרבה זמן להכין!", כל אחד בדיוק יודע, כמה זמן לוקח לעשות סושי במקומות כאלו! מסיבה זאת, ביקשתי לבטל הזמנה ו נאמר לי כי זה פשוט בלטי אפשרי וכ.אשראי שלי כבר חוייב! לאחר ויקוח ודרישה לבטל, מנהל משמרת, פשוט אמר לי כי זאת בעיה שלי וניתק לי בפנים!!! יחס כזה מזעזע ללקוח עוד לא ראיתי! שלא מדובר כבר בעבירה על החוק! התקשרתי לחברת האשראי ושם נאמר לי ע"י נציגה כי צורת חיוב כזאת וסירוב לביטול עסקה זו עבירה על החוק וזכותי לטבוע את העסק הנ"ל! לאחר ויקוחים ומס' טלפונים, פשוט נאמר לי "עזוב אותנו בשקט, ביטלנו הזמנה". כמובן ללא שום הוכחה על כך. עכשיו עלי לנהל מו"מ עם חברת האשראי על מנת לברר, האם "תאי ווק - אומן הסושי" חייבו אותי בכוח (הכוונה, פשוט גנבו ממני את כספי!) או לא. בכל אופן הסיפור הזה מאוד מסריח ויחס מזעזע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפאלי - תמונה
רפאלי 2 ביקורות
4.7
06/06/06

סושי ברמה גבוהה ובמחירים סבירים. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
26/05/06

שלום רב,אני סוכן מכירות ואני מסתובב בכל הארץ.ביום שישי האחרון נכנסתי לקניון חולון ופשפשתי בין החנויות. הבחנתי בקהל רב ליד מסעדת התאי ווק וניגשתי לראות מה קרה, זה היה בסה"כ קהל שעמד... בתור, לא האמנתי למראה עיני למרות הקהל העצום תוך 3 שניות ניגש אליי קופאי חסון וחתיך בשם שוקי בן יוסף והציע לי את מגוון האוכל הטעים שבחנות. לא רק ששוקי הציע לי הוא גם הסביר לי בפרטי פרטים על מה מובנה האוכל ואיזה תבלינים יש בכח דבר. את האמת שאני בררנית באוכל אני לא אוהבת שמן הרבה אני לא אוהבת מלח, ועוד הרבה דברים. שוקי הכין לי מנה עיסקית וביקש מהטבח בדיוק מה שרציתי, את האמת האוכל היה כל כך טעים ושוקי הוסיף לאווירה, מהיום ואלה אני יבוא לתאי ווק רק בגלל שוקי, תשמעו זה בן אדם רציני שיודע לעבוד, ולפי דעתי הוא אישיות מבוזבזת הוא יכול בכיף לעבוד בשירות לקוחות בתור מנהל לקוחות. בכל מקרה אני ממליצה לכם בחום ובאהבה על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה