נגישות
נגישות

תאי-ווק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על תאי-ווק

בני - תמונה
בני 99 ביקורות
אכזבה
2.3
26/07/17

הזמנו בקר חריף בירקות כל המנה טבלה ברוטב כהה נטול טעם ,חריפות לא הייתה, את הבקר צריך לחפש בזכוכית מגדלת, מנה אטריות וירקות היתה בסגנון דומה, אורז מוקפץ עם ירקות היה צריך לחפש את הירקות... ,תפוחי אדמה בסיגנון תאילנדי היו סתם תפוחי אדמה ,כל המנות הגיעו פושר עד קר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
המזרח הרחוק
3.8
30/06/17

חבל שאין עוד אוכל כזה בחולון. לדעתי, בתחומו אין לו מתחרים. מקום ותיק בתוך הקניון שמתמחה באוכל המוקפץ חמוץ מתוק, לימון ודבש, נודלס, מרקים, וכל מה שקשור למזרח. המנות נדיבות בטירוף, עמוסות... ועשירות בטעמים. יש להם עסקיות טובות ותמיד כיף לשבת יחד לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Corinne A - תמונה
Corinne A מבקר מתחיל
מאכזב
1.0
25/05/16

אני חייבת לשתף בחוויה שקרתה אתמול. בשעה 21:45 ביצעתי הזמנה לביתי דרך האינטרנט, ההודעה נקלטה ונשלח אליי אישור הזמנה (בהזמנה ציינתי את הרחוב ובנוסף ציינתי אותו גם בהערות). לאחר 45 דקות... האוכל עדיין לא הגיע. התקשרנו כדי לברר והבחורה אמרה שכל השליחים יצאו והאוכל בטח בדרך מבלי לבדוק את פרטי ההזמנה. בשעה 22:45 התקשרנו שוב הבחורה מלמלה משהו על שהם לא ראו את ההזמנות מהאינטרנט ושההזמנה עדיין לא מוכנה. לאחר בדיקה קצרה טענה שהשליח נמצא ברחוב אחר ממה שצוין (פעמיים!!) בהזמנה. כמה פעמים צריך לציין פרטי רחוב במשלוח?? הבחורה התקשרה לשליח ואמרה שהוא יגיע אלינו תוך חמש דקות. בשעה 23:00 התקשרנו שוב. לאחר מספר דקות השליח דפק בדלת. אחרי שחיכינו שעה ורבע(!!!) לאוכל השליח מניח את האוכל, פתחנו את השקית והזדעזענו! כל המיצים נשפכו בכל השקיות, הקופסאות פתוחות, הכל הפוך!! בחיים לא ראיתי משלוח בצורה כזאת. עדיין היינו על הקו עם הבחורה, שלחנו לה את התמונות של ה״אוכל״ וקיוונו לדבר עם מנהל. כמובן ששוב התאכזבנו. טענה כי מנהל לא נמצא ולכן אין לה למי להעביר אותנו. שלחנו את השליח בחזרה עם השקית מלאת המיצים והאוכל. בכזה שירות לא נתקלתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
אחלה אוכל!
4.0
14/03/13

לעיתים אנחנו מזמינים הביתה ולעיתים יושבים לאכול במקום, שנמצא בקניון חולון בקומת האוכל. האוכל טעים, משביע ואף פעם לא מאכזב. גם הסושי שם טעים, אני והמשפחה שלי מאוד אוהבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/11

הגענו קבוצה מצפון הארץ לאכול . עקב המלצות הגענו למסעדת תאי ווק בקניון חולון. התפריט כלל היצע רחב של מוקפצים וסושי. נהנו מאוד מהטעם (במיוחד מהעוף חמוץ מתוק) ומהשירות האדיב. מומלץ בחום... !!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
20/01/11

הזמנתי הביתה ופשוט מאכזב, הזמנתי מנה מסויימת וקבלתי מנה אחרת ולאחר שהתקשרתי החלו להתעמת איתי שזה לא מה שהזמנתי ואין להם שליחים פשוט חסר מודעות לשרות ממש חבל להפסיד לקוח קבוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
rafig - תמונה
rafig 3 ביקורות
3.7
02/11/10

שלום הזמנתי בטלפון משלוח לאזור לשני אנשים. הבחורה שענתה לי בטלפון היתה מאוד קאופרטיבית ועזרה לי לבחור מהתפריט. המנות היו גדולות מאוד והגיעו בזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/05/10

הזמנתי הזמנה בטלפון. ענתה לי בחורה בשם דנית שהיתה מאוד אדיבה, שירותית ונעימה. קבלתי את המשלוח תוך 40 דקות והאוכל היה חם, טעים וברמה גבוהה יותר מכל המסעדות הפלצניות בת"א. המחיר אגב היה... סביר מאוד. מומלץ מומלץ מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/08/09

השירות בהזמנה טלפונית חובבני וחצוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/07/09

אחלה אוכל. אחלה שירות. מנות מפנקות יופי של מחיר עבור מנה שמספיקה ל2 אנשים בשקט.

עוד פרטים
הוספת תגובה