נגישות
נגישות

קלאטה 15 - calata 15 ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על קלאטה 15

ronitgab - תמונה
ronitgab מבקר מתחיל
מסעדה בינונית אבל יפה
3.3
12/09/20

פיצה בינונית, טירמיסו בטעם מריר,חמוץ אפילו קצת מקולקל, לטענתם מתכון איטלקי-אבל זכור שבאיטליה הטעם טעים יותר. קינוח פיסטוק מצויין. אווירה טובה,מוסיקה, נקיון, שירות טוב..אך מחיר גבוה מדי... ללא הצדקה. נוח מבחינת מיקום וחניה. בקיצר יש איטלקיות טובות יותר בישראל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yct - תמונה
Yct מבקר מתחיל
שירות נפלא! מחירים? קצת פחות.
4.3
12/03/20

מהרגע שהגענו עד הרגע שהלכנו, הצוות כולו היה ממש נחמד אלינו! אם זה הברמן/ מנהל/ מלצרים, באמת מקסימים אחד אחד! המוסיקה הייתה ממש נעימה (עדינה ויפה למשל שיר איטלקי ידוע "רוברטה"). לגבי... האוכל: הזמנו למנה ראשונה מולים שהיו ממש טובים ומשביעים וניתן אפילו לחלוק בה לשיקולכם ;) הרוטב היה מעולה, שהיינו חייבים להזמין פוקאצ'ה כדי לטרוף את שאר הרוטב שנשאר! אך לעומת זאת, הרוטב של המנה העיקרית שלקחנו (פסטה עם פירות ים: סרטן קטן אחד, 2 שרימפסים, כמה מולים וכמות מספקת של קלמרי), הייתה פחות מתאימה.. הרוטב עגבניות כיסה על הטעם של פירות הים וחבל... היין הלבן היבש (שרדונה) שלקחנו היה יקר אך טוב מאוד. בסך הכל היה טעים וממש נהננו! אני בטוח אחזור לשם! תודה ושיהיה המון בהצלחה למסעדה החדשה והחביבה ולכל הצוות! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 4 ביקורות
מסעדה איטלקית טובה
4.5
17/02/20

הגענו למסעדה ערב לפני יום האהבה. המסעדה הייתה מלאה באנשים ונראה שהמקום לא נערך לכמות כל כך גדולה של אנשים. סה"כ האוכל היה ממש טעים, השירות היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה