נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - Steak house ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

rafiben65 - תמונה
rafiben65 מבקר מתחיל
עצוב שכך מתנהלת מסעדה
2.0
05/12/21

הגענו זוג למסעדה בצהרי יום חול.מסעדה מלאה כדי שליש.המון זמן עד שניגשו לקבל הזמנה.כבר כאן הבננו שהעסק הולך לכיוון לא טוב. איכות המנות שהזמננו ברמה נמוכה מאוד, מלא בשמן ולא טעים.חלק... מהמנות בטעם של מוצר לא טרי.ולבסוף מחיר מהשמיים שלא הייתי משלם על סנדוויצ גרוע. עצוב,מעליב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
worldlyet - תמונה
worldlyet מבקר מתחיל
תמיד מרוצים בסטייקיית הבוקרים
5.0
03/12/21

ושוב היה מצויין! תודה למלצר שלנו עודד, ועל הבעלים על אירוח מושלם. תפריט סופר מגוון, עם מנות איכותיות גם למי שלא אוכל בשר- לא מובן מעליו. כל המנות היו טעימות, מושקעות ומאוד משביעות וגם... הקינוח. בהחלט שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobino13 - תמונה
kobino13 4 ביקורות
שירות מצוין בשר ברצה גבוה
5.0
15/09/20

מגוון של בשרים איכותיים טעימים חגגתי לחברה שלי שם עום הולדת נהנתי , היום אני מגיע לחגוג לי יום הולדת :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
eden - תמונה
eden מבקר מתחיל
אכזבה!!
1.0
06/08/20

שירות לוקה בחסר, מנות ראשונות יצאו באיחור של 40 דק, למנה עיקרית הזמנו סטייק מידת עשייה M קיבלנו סוליה של נעל, סטייק יבש!!! ציפס שומני ולא קריספי לדעתי כמו ציפס שחומם ולא ציפס שטוגן... במקום בטוח לא נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarden - תמונה
Yarden 2 ביקורות
סביר
2.8
13/06/20

הגענו למסעדת הבוקרים קריון לאחר 4 חודשים שלא יצאנו עקב הקורונה. זה התחיל בכך שעמדנו בכניסה לקח זמן עד שניגשו אלינו. המלצר לא בקיא בתפריט ומראה זאת. האוכל הגיע לפני השתייה. הזמנו מנת... ילדים של קבב וציפס. הגיעה צלחת ענקית ועליה מונחים 3 קציצות קבב קטנטנות ללא תוספת, בטענה שהתוספת תגיעה בהמשך- הגשה לא מזמינה ולא מכבדת את המחיר. המלצר שלנו נעלם באמצע הארוחה, הגיעה מלצרית אחרת שהתעדכנה מאיתנו במקום ממנו. תוספת פירה ככל הנראה הוכנה מאבקה, בטעם של מנה חמה. הבשר היה סביר במידות עשיה לא תואמות את מה שביקשנו. ניסינו, לא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה מבקר מתחיל
היתה חוויה מתקנת ושירות נהדר
5.0
03/06/20

מסעדה ברמה גבוה שיודעת לתת שירות כמו שצריך לוקחת ומתקנת טעויות אוכל טעים ומוגש בצורה אסטטית מחירים ששוים את המנות שמקבלים שווה שווה לחגוג שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
ב 2 מילים: היה מושלם!
5.0
31/01/20

חגגנו יום הולדת בשישי בצהריים, קיבלנו שולחן בפינה הפנימית, היה אינטימי למרות שהמסעדה היתה מלאה. עד שהגיעו המנות (לקח קצת זמן בגלל העומס) פינקו אותנו בצלחת חומוס וסלט חציל עם טחינה ללקק... את האצבעות! המנות העיקריות היו מצוינות, חוץ מאחת שלא היתה לטעמנו. המנהל הגיע לשאול מה לא אהבנו ומיד נתנו לנו לבחור מנה חלופית. המלצרית יוליה היתה מקסימה וחייכנית. בסוף הארוחה ילד היומולדת קיבל עוגה עם זיקוק. אני אישית נהניתי בסניף הזה יותר מאשר בסניף המקורי בחיפה. בקיצור, חוויה מצוינת. בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מומלץ בחום
5.0
24/01/20

חגגתי לבן שלי בר מצווה....האוכל היה טעים ובשפע...השירות מעולה והאוירה חמה. האורחים שלי חלקם מהמרכז הם נהנו מאוד ויחזרו לפה שוב. כולם נהנו וגם אני... האירוע היה מושלם👍תודה על הכל😊

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי מבקר מתחיל
מדהים טעים נקי ומסודר ממליץ בח
5.0
24/01/20

שירות מצויין אוכל טעים נקי ומסודר ממליץ בחום קרוב לכביש חניה קרובה לא לוותר על הטרמיסו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Violetta - תמונה
Violetta 9 ביקורות
שירות הכי גרוע שקיבלנו אי פעם
1.0
22/01/20

באנו לחגוג יום הולדת לבעלי.אמרתי למלצרית שלבעלי יש יום הולדת ולא היית שום תגובה ממנה...אמרתי לעצמי אוקיי...הזמנו סטייק והמבורגר.במחיר כזה גבוהה סטייק היה סביר והמבורגר(בשר) היה מוכן... חלקית(ביקשתי מדיאום וול).כשה כבר כמעט סיימנו לאכול סוף סוף מישהוא שאל אותנו אם האוכל טעים ואמרתי שסביר ומלצר המשיך האלה)אח"כ הגיע מנהל וגם שאל איך האוכל ואמרתי לו סביר והסברתי לו מה בעיה.אז הוא אמר שקשה להגיע לתוצאה מושלמת במידת עשייה מדיאום וול ושפעם הבא אני אבקש מדיאום🤣לא קיבלנו התנצלות,לא פיצוי...כמובן שקינוח כבר חששנו להזמין ובטוח לא נחזור לשם ולא נמליץ לאף אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה