נגישות
נגישות

וופל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על וופל בר

דייאנה - תמונה
דייאנה 32 ביקורות
מקום נחמד!
4.3
09/12/12

הייתי שם ביום רביעי האחרון, בסניף רמת אשכול. אוכל טעים מאוד, המחיר יקר טיפה, אבל המנות מאוד משביעות. שולחן לידנו כל פעם התלונן על משהו אחר- פעם שהמרק לא מספיק חם, ופעם שחם מידי... וכל... פעם המלצר היה קשוב ואדיב. אנחנו (אני וחברה טובה שחגגה יום הולדת) נהננו מאוד מהמנות, הזמנו שתינו לאפה טוסט, אחד פטריות ואחד גבינת עזים, הגיע על מצע סלט טרי, מנה מאוד פריכה טעימה. אבל כשטעמנו את הוופל בננה פשוט התעלפנו, מנה מעולה וממכרת! לסיכום מקום שווה ומאוד מומלץ, אווירה נחמדה וביתית, אגב הגענו ביום חורפי וגשום אז צ'פרו אותנו בשוקו חם על חשבון הבית- כל הכבוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/01/11

מקום עם אוכל מדהים ושירות מעולה. שווה לנסות, יש סניף חדש ברחוב הלל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
01/12/10

אני לא יודעת ע"פ מה דירגתם אותם בצורה כזו כנראה שהיה ידוע שאתם מדרגים אותם. בכל אופן אשתף אתכם בחוויה לא נעימה שלי עם וופל בר ,ישבתי שם עם חברות (חבורת סטודנטים) משהגיע לי האוכל והוא לא... היה מוכן ביקשת להחליף את המנה רק שבעיני מהל המקום או המשמרת זה לא ממש מצא חן והוא נתן לי לשלם על מנה שלא אכלתי ממנה ואפילו לא היה מוכן להחליף אותה!כשיצאתי משם נורא כעסתי על כך ששילמתי 50 שקלים חדשים בתור סטודנט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/11/08

אני לא הלקוחה הכי קלה שייש. אני אפילו דיי קשה ואפילו אני מצליחה להבין את המלצריות החמודות שם שלא מפסיקים להציק להם שם עם כל פיפס הכי קטן מה לעשות ישראלים. האוכל מדהים המלצריות מקסימות... המקום חמוד ביותר וממש ממש לא יקר בקיצור שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/06/08

מאז שגיליתי את המקום לפני יותר משנה, אני לא מפסיקה למצוא הזדמנויות ללכת לשם. ימי הולדת, מפגש חברות או סתם קינוח לאחר ארוחה. המקום מחמם את הלב. המלצריות אדיבות ומקסימות. לפעמים צריך... לחכות קצת זמן לאוכל, אבל שווה כל רגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
4.3
22/02/08

היינו ביום גשום, בשבוע של סיום ההרצה.תפריט מפתיע לגמרי, מיוחד, מאוד מאוד טעים.הצוות יודע לפנק ולהציע, אפילו, פתרונות חנייה יצירתיים לאזור...:) אכלנו פנקייקים "מלוחים" עם בטטות וגבינה;... עם פטריות, גבינה ורוטב עגבניות ועם תרד ופטריות. מעולים! בנוסף, פנקייק מתוק עם בננות וקרמל לקינוח. מדהים. אגב- הסלט בבה עם המנות היה מתובל מצוין, עם עלים, עגנבניות שרי, ואגוזי מלך- והיה ממש מצוין.קיצר- שווה לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.7
02/01/08

מקום נעים לשבת ככה בני זוג, מדהימים בזכות האוכל המפנק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/10/07

מקסים מקסים מקסים!!!!!!!! נכון..יש ימים כמו ימי חמישי ומוצ"ש שהמקום מלא באנשים ויש תור בחוץ של יותר מחצי שעה..ואז אחרי שסיימת לאכול מחכים רבע שעה ומגישים לך חשבון (בנימוס)..אבל זה רק... הגיוני. צריך לזכור את הלקוחות שמחכים לשולחן פנוי..אם תגיעו לשם ביום ראשון-רביעי תוכולו להנות מאוכל באמת ממש ממש ממש מעולה..אחלה אווירה מלצריות מקסימות! ואפילו ישיבה ארוכה במקום..אני וחברות שלי ישבו שלוש בנות על שני וופלים ושתייה חמה 5 שעות!!..ולא קיבלנו פעם אחת הערה על הזמן הממושך..בקיצור מקום מקסים!! אחלה אוכל!! אחלה שירות!!!..נחזור בקרוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהונתן - תמונה
יהונתן 2 ביקורות
1.0
06/08/07

היינו פעם אחת והיה נחמד, בפעם השנייה היה נורא ואיום, האוכל הגיע בגלים, שניים קיבלו את האוכח אחרי 50 דק' שניים אחרים קיבלו אותו אחרי שעה והאחרון קיבל את האוכל אחרי שעה ועשרה, ואחרי ששאל... את המנהל מה קורה. המנהל כל הזמן התווכח, למרות האיחור באוכל, הוא לא מבין שהשירות זה חלק מהחוויה. קיבלנו מנה לא נכונה והוא לא הסכים להחליף אותה, לדבריו זה מה יש. הזוג שישב לידינו, עזב לפני שהוא קיבל אל האוכל כי הוא התיאש. כשיצאנו ואמרנו שהמקום הפסיד 5 לקוחות, נאמר לנו ש-5 לקוחות הפסידו אחלה מקום. לסיכום - לא ללכת - היחס לא טוב (בלשון המעטה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
03/12/06

בילינו 2 זוגות במוצאי שבת. האוירה היתה מאוד נעימה, המנות היו סבירות + אבל... מעולם מעולם לא נתקלנו ביחס כה חוצפני. לאחר שעה של ישיבה במקום נעשו כל הרמזים שנקום ונלך עד שלבסוף שיא החוצפה... והתעוזה התבקשנו לפנות את השולחן. כאשר פנינו למנהל המקום הוא ענה שהוא עסוק ואינו נכנס לויכוח. לכן אני ממליץ לכל מי שהולך למקום כזה שזמנו קצוב צריך לבלוע ולקום והמקום בהחלט לא מקום לבילוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה