היום עצרנו לשתות הפוך.
אני וחבר. .
בכוסות חג פעמיים אמנם. הקפה .. הרגיש הכי זול..
מר ולא טעים.
גם לא טרחו להקציף מעל. החבר ביקש להוסיף קצף.
מיותר לציין שאני יושבת בלא מעט בתי קפה... כולל סניף אחר של לנדוור .ולא חוויתי כזו חוויה.
מחיר הקפה הפוך קטן .. 15 שח.
לא מתכוונת יותר לשתות קפה בסניף הזה.
** סלט ירקות קצוץ היה מעולה .
ברקע הכוס היד פעמית.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Shahaf
מבקר מתחיל
מקום מעולה
5.0
24/08/20
הסניף של לנדוור הכי נקי ומסודר שהייתי בו טעים מאוד ושירות מדהים !