נגישות
נגישות

שולה בחצר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על שולה בחצר

moshesinai5 - תמונה
moshesinai5 2 ביקורות
מקום כיפי עם אווירה צעירה
4.5
03/03/22

הפתעה לטובה .מקום שעושה טוב בלב.האוכל טעים והשירות היה מעולה למרות העומס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי שירלי - תמונה
שירלי שירלי מבקר מתחיל
לא ממליצה!
2.3
19/01/22

חגגתי שם לביתי יום הולדת , יום קר וגשום. רק אחרי בקשות הולכות ונישנות שלנו ניסו לפתור את נושא התנורים - מה שלא צלח...ערב קודם באתי לבדוק שהמיקרופון עובד, ומה צריך בשביל המצגת... ושנהיה... יותר אנשים.. כלל לא אמרו לנו שזאת בעיה... ביקשתי שיציעו לאנשים משקה חם שהם מגיעים... חיפשו מלצרית שלקח לה 20 דקות להגיע... ביקשתי שמוציאים את המנות האחרונות יהיו זיקוקים ושירים... הבטיחו ולא קיימו ... גם ששוחחתי עם הבעלים - כלל לא חשב על פיצוי... השארתי שם לא מעט כסף. אבל לא אחזור שוב ולא אמליץ . אותי הפסדתם !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תור וגול-ייעוץ לטיול - תמונה
תור וגול-ייעוץ לטיול מבקר מתחיל
אווירה נחמדה אבל יש בעיות
2.8
16/08/21

הגענו מספר פעמים בימי ראשון ונמסר שביום זה אין דגים. החלטנו ספונטני להגיע ביום שני - גם היום אין סביצ׳ה ושיפודי סלמון. שאלנו למה? אין הסבר. החלטנו על פיצה וביקשנו להחליף את הארטישוק... בפטריות. לא ניתן ללא תוספת מחיר. הסכמנו וקיבלנו פיצה טובה עם פטריות. מה יקר יותר? ארטישוק או פטריות? ההפתעה בחשבון - 8 שקלים תוספת על הפטריות - קצת חזירות למרות שוויתרנו על הארטישוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
MorM - תמונה
MorM מבקר מתחיל
ה-מקום ליציאות ולבילויים!
4.8
16/04/21

השירות היה אדיב מאוד, המלצריות מאוד סבלניות וקשובות. האוכל מעולה והקוקטיילים מיוחדים וטעימים. המחיר מעט יקר אך שווה כל שקל. האווירה של המקום מאוד נחמדה, בסך הכל אני מרוצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה