נגישות
נגישות

מורל טאפס עולמי ויין ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על מורל טאפס עולמי ויין

דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
ככה ככה
3.0
26/09/19

הבירה לא זולה בכלל. חצי ליטר 29 שח. היין ריזלינג טעים אך המלצרית לא ידעה להגיד מי יצר אותו. האגסים עם גלידה שעולים 36 שח התבררו כ3 פיסות אגס ביין עם גלידה קפואה. הלחם היה טעים אך חרוך... במקצת. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
israels - תמונה
israels מבקר מתחיל
שרות נוראי. כף רגלי לא תדרוך שם יותר
2.3
22/08/18

"מורל טפאס עולמי ויין" חוויה (נוראית) של פעם בחיים תכננתי "ארוחה רומנטית" עם אשתי (יום הולדת), 21.8.2018 . נרכש מראש גרופון לארוחת טאפס. שולחן הוזמן באותו יום, לשאלתי אמרו (אלירן) כי יש... מלא חניה בצמוד למסעדה. הגענו בזמן ואז הסתבר שאין חניה, הסתובבנו כרבע שעה באזור עד שחנינו, הליכה של 10 דקות ויותר. הגענו למסעדה באיחור של כ - 25 דקות מהמועד המוזמן. אף אחד לא קיבל את פנינו, עמדנו בפתח כמו שקופים. לאחר מספר דקות אתרנו בחורה שעמדה ליד המסוף, הנחנו שהיא אחמ"ש. ניגשנו והצגנו את עצמנו. תגובתה – "אה, זה אתם, איחרתם חצי שעה, כבר מחקתי אתכם". עמדנו המומים, בפעם ראשונה בחיי שאני נתקל ב"קבלת פנים" כזאת במסעדה. ואז היא אמרה – "תלכו לשבת שם בסוף". לא הובילה אותנו, לא הצביעה על הכוון, אפילו לא מנוד ראש. על "ערב טוב" לא שמעו שם. מצאנו שולחן פנוי, 2 מפיות ניר , סכין ומזלג, וחיכינו. אחרי כרבע שעה נגשה אלינו האחמש"ית. "תנו לי את הגרופון שאסרוק אותו". לקחה והלכה. השאירה תפריט. עוד רבע שעה עוברת, אנחנו מתייבשים. תפסנו מלצרית ששרתה את השולחן הסמוך, בחורה צעירה ומאד עייפה, אשר עשתה את כל הסימנים שאינה אוהבת למלצר. מסרנו לה את התפריט עליו סימנו את בחירותינו ושאלנו אם יש את כל המנות. אמרה שאינה יודעת ונעלמה. עוד רבע שעה של התייבשות, אני תופס את המלצרית (עד רגע זה אף אחד לא ניגש אלינו ביזמתו) ושאלנו מה קורה, וביקשנו שיגישו בינתיים את היין והפתיח (לחם). הגיע יין, לחם לא הגיע. 10 דקות נוספות – מגיע בחור ששם צלחת ועליה לחם. לא טרח להזהיר שהלחם יצא ישר מהתנור. כוויה באצבעות עשתה את העבודה. התחלנו לאכול את הלחם – הגענו רעבים למסעדה וכבר ישבנו שעה. אשתי השתנקה והחלה להשתעל. לקח לי כמה דקות לאתר את המלצרית

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
טעים מאוד ולא זול
3.5
08/03/18

האוכל מדהים אך המנות קטנות ולכן קונים עוד ועוד מנות ומגיעים לסכומים גבוהים. גם מחיר המנות לא זול כי מדובר במנות קטנות אך הן מאוד טעימות וכשבנו היה יום האישה והיין והבירה היו 1 ועוד 1... והציסר חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני מבקר מתחיל
מושלם
5.0
09/02/18

מסעדה מעולה וטעימה בטירוף. עם שרות מעולה שקיבלנו מדין , מהצוות ומבעל המקום לירז. תודה. אתם גדולים :) נשמח לחזור לאכול אצלכם בקרוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itay - תמונה
Itay 4 ביקורות
טעים ומומלץ
4.8
31/12/17

אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהן. המנות כל כך טעימות שהזמנו שולחן גם ליום למחרת. יש מגוון של "ארוחות טעימות זוגית" מטווחי מחירים שונים והעיסקה מאוד משתלמת. המנות (גם מה שלא בטעימות) מעט... קטנות אך בהחלט שבענו. השירות מאוד אדיב ובעל המסעדה מאוד חביב והיה מעניין לדבר איתו. סך הכל חוויה טובה, לדעתנו המחיר בהחלט סביר ולארוחת ערב זה מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קלי - תמונה
קלי מבקר מתחיל
נחזור שוב
4.5
21/10/17

הגענו לבלוי ערב עם חברים, המסעדה היתה מלאה ובעינני זה מצויין, המנות בחלקן היו מצויינות ובחלקן טובות, גודלן סביר ביותר,המחירים הוגנים, האקוסטיקה בפנים קטסטרופלית ופוגמת באופן ניכר בחווית... האירוח, קינוחים לא נותרו מלבד צוריצוס, אנשים שלא מעשנים לא יכולים לשבת בחוץ,בקיצור חבל, נחזור כיוון שבכל זאת נשאר טעם טוב בפה תרתיי משמע, קלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
ארוחה כיפית במיוחד
4.8
25/09/17

נוספו הרבה מאוד מנות מאז ביקורי האחרון ולשמחתי הרבה המקום רק משתבח היה ממש קשה לבחור אבל הכייף הוא שאפשר לטעום המון דברים... הזמנו את פוקצת הבית , בלט טוסקני, קסדייה , שרימפס עם... בייקון, פהיטה שרימפס ושייטל גבינה. לקינוח התפנקנו בבוואריה. היה טעים וכייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגלית - תמונה
סיגלית 10 ביקורות
אהבנו!
4.5
07/01/17

מורל היא מסעדה של טאפאסים נפלאים, הלכנו לשם עם אורחים מאיטליה והזמנו הרבה מנות קטנות. זה כייף שאפשר לטעום כל מיני מנות הן של דגים והן של בשר. נהנינו מאוד וגם האורחים החמיאו מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vered - תמונה
Vered 6 ביקורות
חוויה שלא תישכח זמן רב
5.0
23/12/16

חמישי בערב עם חברים, בעיר התחתית בחיפה, ברח' הנמל במסעדת מורל טאפס בר- האוכל והיין. אין מילים לתאר כמה היה מצויין. המלצרים המקסימים, המנות שהיו טעימות להפליא, כולן לוו ביין מותאם -... זהו מקום שאפשר ללגום כוס יין ועוד אחת ולשלם מחיר הגון. הסלטים הטריים והמיוחדים בטעמם ליוו את המנות העיקריות של סטיק אנטרקוט ופירות ים המושלמים. והקינוחים...הזמנו מכמה סוגים :עם שוקולד, עם קרם פטיסייר ותות שדה והכול היה מעולה. תודה רבה לשף המהמם לירז קריספין שידו מנצחת על כל זה:) אנו עוד נתראה דש לכולם ורד

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
בילוי מפנק ביותר
4.8
07/12/16

מנות ברמה גבוהה מאוד טעים, מיוחד מאוד ופשוט בילוי נהדר של חווית טעימות. ממליצה על הטאקו עם טרטר טונה, סלט טוסקני, שרימפס, רצועות האנטריקוט והקסדייה. היה פשוט תענוג והאוירה והשירות היו... חמים ואיכפתיים. מושלם

עוד פרטים
הוספת תגובה