נגישות
נגישות

לונא ביסטרו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על לונא ביסטרו

נעמי - תמונה
נעמי מבקר מתחיל
מושלמות בהתגלמותה 🙏🏻
5.0
23/10/21

המון תודה על שירות מושלם, צוות נדיר ואיכותי, אוכל בטעמים מיוחדים ובלתי נשכחים. אל תבואו בהמוניכם שלא תתפסו לי את המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
המיוחדים - תמונה
המיוחדים מבקר מתחיל
טעים טעים טעים
5.0
30/04/21

אכלנו במסעדות מעוטרות כוכבי מישלן - ארזק בסן סבסטיין 3 כוכבים, בדוכני רחוב בבולוניה ובשווקים בפריס. אצל לונא טעם האוכל מתעלה לדרגה של אומנות. הוא איננו ציור בצלחת והוא חף מקציפות... מולקולריות של חומוס. האוכל שלה פשוט טעים ברמות הגבוהות ביותר. הגענו בשעה 13:30 ועזבנו בצער בשעה 18:00, ארוחת Slow Food במיטבה. לונא היא אישה מאירת פנים ואתה מרגיש כאילו אתה מתארח אצלה בבית. כמתנת פרידה, היא אפתה עבורנו במו ידיה מעמולים, סתם שיהיה משהו לנשנש בדרך לתל אביב. גלוי נאות, זו ארוחתנו הראשונה אצלה ואין לנו הכרות מוקדמת איתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lizmirosh23 - תמונה
lizmirosh23 2 ביקורות
באנו במיוחד ולא נחזור שוב.
1.5
17/04/21

יש לציין שבאנו במיוחד למקום עם ציפייה למשהו ממש מיוחד. ישבנו בחוץ (כי היינו עם הכלבה שלנו) הישיבה בחוץ פונה לקניון ולחניון וכל המקומות בחוץ הם בשמש ללא שמשיות בכלל. מעבר לכך נתקלנו... בשירות ש״עושה טובה״ לא מקצועי ולא נחמד. אפשר לומר ששכחו לגשת אלינו כמה פעמים ועשו טעויות בהזמנה שלנו. התפריטים היו מטונפים ובסוף כשאחת המלצריות או האחמשיות הבינה שלא הייתה לנו חוויה טובה זה לא עניין אותה במיוחד. הלכנו בלי חשק להזמין קינוח. ברמה הקולינרית לא התלהבנו משום מנה שהזמנו, זה הרגיש כמו בית קפה פשוט שהאוכל מחכה מוכן במטבח ומגיע אלייך במהירות מחשידה. (פיתות לא חמות, ״מקלובה״- אורז שלא מבושל עם הירקות אלא, יש ירקות מטוגנים מעליו).

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 2 ביקורות
אאחת המסעדות המעולות בארץ
5.0
14/08/20

אכלנו השבוע במסעדה בפעם השניה ופשוט אלי לנו מילים לתאר עד כמה נהנינו. ראשית , השירות האדיב והמלצריות החייכניות ידעו להסביר בדיוק על כל מנה. שנית, האווירה- מקום יפה, נקי ושקט. והאוכל...... לא ניתן לתיאור. הכל כל כך טעים. החל ממנות הפתיחה עם הירקות הטריים ותיבול מעודן , המנות העיקריות שלא הצלחנו לסיימן והכנאפה שהיתה טעימה ועדינה במתיקותה. ולגבי המחיר: לא מאד יקר ביחס למסעדת ביסטרו איכותית ולא מתפשרת. אנחנו בטוח נבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amnon - תמונה
Amnon 2 ביקורות
המסעדה מומלצת שרות ואוכל ברמה
4.3
10/07/20

טובה מאד. קבלנו שרות נהדר, המנות הראשונות נהדרות. העיקריות היו מיוחדות . היינו 3 זוגות וכולם אמרו שבהחלט שווה להגיע ולטעום מנות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסעדה - תמונה
מסעדה מבקר מתחיל
כל המנות זה מנות ילדים.
1.0
26/06/20

חשבתי שישבתי במסעדה צרפתית לפי כמות האוכל שהביאו בצלחת. ממש עלוב. מנה הפרגית מאכזבת 2 כפות של פרגית על לאפה עבה. במחיק של 65 שח. לא סתם המסעדה הייתה ריקה מאדם. כל המנות שלהם הם תוקעים... לחם בגמות איומה. פחות חלבון יותר גלוטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב מבקר מתחיל
אכזבה גדולה ש
1.0
22/01/20

שירות גרוע מאד שפגם בארוחה. הגענן שני אנשים בשבת ישבנו בשולחן בפנים, מנה ראשונה הוגשה כעבור יותר מ 30 דקות, איתה הגיעה המנה העיקרית אשר חזרה למטבח והגיעה חזרה אחרי חצי שעה כאשר היא אולי... חוממה מחדש(סינטה). הוגשה מנה עיקרית נוספת שלא הוזמנה אותה החזרנו. המנה העיקרית היתה גרועה ואת המילוי הפנימי של עלי גפן לא יכולנו לאכול כפי שהוגשה.הגיעה מלצרית אחרת שהחליפה את הקודמת והודיעה שמעכשיו היא אחראית..זה היה בסוף הארוחה. לא הציעו אפילו קפה כמקובל בכל מסעדה ערבית כמובן לא הציעו פיצוי כלשהו אפילו סמלי.אוירה רעשנית,מושיבים אנשים במרפסת בקור אולי מעבר לקיבולת של המטבח וזאת התוצאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שואנה - תמונה
שואנה 19 ביקורות
אוכל מיוחד, טעים ובמחיר לכל
4.5
24/12/19

היה טעים מאוד, אותנטי ומגוון. מנות ראשונות מפתיעות בגודלן ומחירן ושירות נעים! אכלנו שושבארק ברוטב יוגורט- מנה אלהית!!! עלי גפן מצויינים, באבא גנוש שהיה מושלם וממש לא סטנדרטי, סלט פריקי... שהתיבול כל כך טעים שביקשתי לדעת מהו אך נאמר לי שזה סוד :) וספיחה- מאפה בשר כבש בטאבון שהיה עסיסי להפליא! המחירים מאוד מפתיעים וגודל המנות גם כן. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 9 ביקורות
אחת המסעדות הכי טובות
5.0
20/12/19

מסעדה מעולה! טעמים אותנטיים. שירות אדיב ביותר. הכל נקי ומזמין. הגענו שישי אנשים בשישי בצהריים בלי להזמין מקום והתקבלנו בברכה למרות שהמסידה הייתה די עמוסה. השירות היה מדהים. יוסוף המלצר... כל כך התאמץ לוודא שנהיה מרוצים. הזמנו המון מנות והכל היה מוצלח ביותר. שילמנו 837₪ עבור שישי אנשים רעבים שאכלו המון מנות כולל קינוחים מדהימים. בקיצור, רוצו! ותודה ליוסוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
25/10/19

קיבלו אותנו באדיבות השירות מהיר יחסית המנות קטנות אך משביעות האוכל ממש טעים בכל המנות

עוד פרטים
הוספת תגובה