נגישות
נגישות

המקדש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על המקדש

נעמה - תמונה
נעמה 2 ביקורות
מומלץ מאוד! חוויה מדהימה
5.0
18/11/22

יצאנו לחגוג יום נישואין הגענו וקיבלנו יחס אדיב ונעים מאוד התרשמנו מהעיצוב והאווירה במקום ועכשיו לאוכל- האוכל ברמה גבוהה מנות ממש מיוחדות וטובות בשר איכותי וחוויה כיפית של הכנת הבשר... בעצמנו בקיצור-נהננו מאוד גם מהטעם גם מהשירות וגם מהבילוי האווירה במקום תמורה נהדרת למחיר ממליצים בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 2 ביקורות
מומלץ מאוד! חוויה מדהימה
5.0
18/11/22

יצאנו לחגוג יום נישואין הגענו וקיבלנו יחס אדיב ונעים מאוד התרשמנו מהעיצוב והאווירה במקום ועכשיו לאוכל- האוכל ברמה גבוהה מנות ממש מיוחדות וטובות בשר איכותי וחוויה כיפית של הכנת הבשר... בעצמנו בקיצור-נהננו מאוד גם מהטעם גם מהשירות וגם מהבילוי האווירה במקום ממליצים בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
harzemer51 - תמונה
harzemer51 מבקר מתחיל
המסעדה הטובה ביותר שאכלנו בה
5.0
07/10/22

ההינו במסיבת יום הולדת האוכל מושלם השירות מושלם והאוירה מושלמת מומלץ להגיע ממש הכל מצוין

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של ganficos35
ganficos35
04/12/2022
תודה רבה על חוויה קולינרית בלתי נשכחת. מסעדה מעולה מעולה הכל היה טעים, שירות נפלא. נשוב בהחלט לסעוד בה תודה לכם.
אסף - תמונה
אסף 8 ביקורות
במילה אחת... מושלם.
5.0
19/07/22

חייב להודות שכשראיתי את שם המסעדה בחיפושי אחר מסעדת בשרים טובה די עיקמתי פרצוף.... "אתם רציניים?! המקדש?!!" אז הלכתי, ועכשיו אחרי אני די מבין את השם, "המקדש".... כי נראה שכך בדיוק... הבעלים רואה את המסעדה שלו. מתחת לאף, באזור תעשייה, עם דרכי גישה שמרגישים כמעט מחתרתיים, קמה לה מסעדת בשרים כשרה בין הטובות שפקדתי. חוויה קולינרית שמתחילה במנות פתיחה מיוחדות, עיקריות מגוונות ובקונספט חדשני וקינוחים כל כך חכמים שלא נותנים לכשרות לגעת באיכות שלהם..... כל זה עטוף בשירות לא פחות ממושלם ומחירים מפתיעים לטובה. החיסרון היחידי הוא שלדעתי המטבח נסגר מוקדם מדי, מקווה מאוד שירחיבו את שעות הפעילות. מומלץ בחום ותודה על אירוח מושלם! בהחלט אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמוץ - תמונה
אמוץ מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל. חפשו מקום אחר
2.0
06/07/22

הבשר לא היה ברמה מספיק איכותית ביחס למחיר. מנות הפתיחה היו מעליבות. אפילו לא דוגמית של טעימה. שמו אותנו בשולחן קטן והיינו 5 אנשים, זה היה ממש צפוף ולא נעים - המלצר בגלל זה שפך לנו... פעמיים כוס עם מים על השולחן בגלל הצפיפות שילמנו 240 שח כל אחד ויצאנו ממש לא שבעים. אישית, לא אהבתי את הקונספט שאני מקבל בשר ואני צריך להכין אותו, בשביל מה אני הולך למסעדה, כדי שמישהו יכין לי בשר, לקנות בשר ולהכין לבד על המנגל אני לא צריך ללכת למסעדה. סיימנו עם בגדים כאילו היינו במנגל . המלצר ממש התעקש שניקח את המנות שמכינים לבד, מקווה שזה לא כדי להוריד את העומס במטבח. מחיר כזה אני מצפה לצאת שבע ומרוצה ולא במצב שדיברנו אחרי זה איזה המבורגרייה כדאי ללכת אחרי שישבנו שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 3 ביקורות
חוויה קולינרית!
4.8
06/10/21

מזמן לא נהניתי ככה מבילוי במסעדה, האוכל טעים מאד, צורת הגשה מיוחדת, שירות אדיב מקצועי ומהיר, אווירה נעימה. במילה אחת, חוויה או בשתי מילים, חוויה מדהימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad מבקר מתחיל
מ ו ש ל ם !
5.0
10/08/21

היה מדהים! ללא ספק ההמבורגר הכי טעים שאכלתי, שירות אדיב ונעים. ללא ספק נחזור! ממליץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chaim - תמונה
Chaim מבקר מתחיל
שירות גרוע ביותר
1.0
08/07/21

הזמנתי שולח מראש בפנים. כאשר הגעתי אמרו שיש רק בחוץ בעקבות אירוע של חברה שהיה בפנים. לאחר שהאירוע הסתיים יצאו האנשים ועישנו בחוץ. ביקשנו להיכנס פנימה ולא רק שלא איפשרו, אלא הכשיו את... ההזמנה בתירוצים שזה רק המלצה ולא מחייב אותם. נעלצנו לשלם על השטיה ויצאנו לחפש מסעדה אחרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
merylsh22 - תמונה
merylsh22 2 ביקורות
מסעדה ברמה גבוהה
5.0
16/06/21

הגענו מאשדוד וכבר בחזור הייתי חייבת לפרגן למקום כל כך טעים שירותי וכייפי, האוכל היה מדהים בשר רך וטעים כל הקונספט פשוט מהמם ומיוחד היחס והשירות מהטובים שאי פעם נתקלתי בחיים שלי פשוט... תענוג. חייבת לפרגן גם לקינוח המדהים -רושה- לא להאמין שזה היה פרווה. תודה רבה לכם על ערב מושלם אין ספק שנחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
iditleibo - תמונה
iditleibo מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת, ממליצה בחום!
5.0
09/05/21

מנות טעימות ומיוחדות מאוד! מבחר רחב, חוויה של מסעדה! השירות מאוד אדיב ומקצועי, נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה