נגישות
נגישות

מסעדת לינדה - LINDA RESTURANT ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על מסעדת לינדה

יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
הפתעה מצוינת
4.8
13/09/14

חפשנו מסעדה לחגוג בה ימי הולדת ומצאנו הרבה יותר. זאת הפעם הראשונה שאנו סועדים בלינדה. 7 סועדים רעבים, הזמנו 7 מנות עיקריות. האוכל היה מצוין, פסטות מעולות בעבודת יד, המבוגרים טעימים מבשר... איכותי, קינוח פאדג' מעולה (אחד מספיק בקלות ל2-3 אנשים) השירות מעולה והאוירה נעימה. השארנו 600 ש"ח עבור 5 מנות פסטה, 2 המבורגרים, שתי מנות ראשונות של לחם עם מטבלים, שתיה קלה ובירה. לציין שבשל תקלה במקרר, מכיון שלא היתה גלידה לצרף לקינוח, הציעו לנו אותו ע"ח הבית :) מבחינתנו, לא ידענו למה לצפות ויצאנו שמחים, שבעים ובהחלט מתכננים לחזור לטעום עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 תומר - תמונה
תומר 70 ביקורות
אוכל טוב אוירה נעימה סך הכל מקום טוב אבל לא זול
4.5
07/05/14

ישבתי עם חברים הזמנו לחם שתייה ומנה בשרית לא זכור לי מה הייתי מרוצה מהאוירה הנעימה והאוכל הטעים ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
baegold - תמונה
baegold מבקר מתחיל
בעל הבית מעליב את הלקוחות
1.0
01/04/14

כזה דבר עוד לא ראיתי. באנו עם בעלי לא.צהרים עיסקית בלינדה. בסוף הארוחה הוגש לנו חשבון שגוי. פניתי למלצרית . ניגש אלינו בעל הבית ילד מגודל שאמר שהוא לאאאאאא רוצה שאבוא יותר!!!!!!!!! איפה... נראה דבר כזה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורטל - תמונה
דורטל 16 ביקורות
מאוד מומלץ
5.0
07/03/14

היינו שני סועדים בשישי בערב ומאוד נהנינו. טוב לדעת שיש באשקלון מקום כמו לינדה, עם מטבח עדכני, שירות אדיב ואווירה צעירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
odedg - תמונה
odedg 8 ביקורות
חוויה רב פעמית-כל בקור בול.
4.8
16/04/13

לאחר 4 בקורים כשהאחרון היה ב12/4/13 וכל אחד מהנה לא פחות מקודמו החלטתי שצריך לשבח. אם פסטבלי דרום אדום,עשת בפלשת,תוף בחוף ןכד' לא הורידו אתכם אשקלונה אז אולי אחת המסעדות הטובות ביות... בארץ תעשה זאת.האוכל מצוין ,עשיר ועשוי כ"כ טוב שגם מנה בנאלית כהמבורגר וצ'יפס היא מובחרת. השרות מעולה,הצוות מסביר פנים,משאיר זמן להנות מהחוויה ועם זאת לא מתאמצים לתפוס את עיין המלצר/ית. הארוח מדהים בגישתו-החלפת הסכום אחרי סיום כל מנה גם אם לא השתמשת בכולו (כולל המפית) מבטיחה שלא תאכל מנה עיקראית עם הטעם של המנה הראשונה עדיין על המזלג וזו רק דוגמא קטנה.הקשבה לגחמותיו של האורח ונסיון אמיתי לרצותו. בקיצור בקרו שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar Vigdarov - תמונה
Itamar Vigdarov מבקר מתחיל
מצוין!
4.5
11/04/13

אני ואשתי היינו שם אתמול לרגל חצי שנת נישואים. מקום קטן, רומנטי ומקסים עם סגנון לבן נקי, שמזכיר יותר מסעדות במרכז אבל בטוב טעם ולא הפשטנות האשקלונית העלובה למדי שמשתקפת באין מסעדות... נורמליות בכלל. כשנכנסים לשם ההרגשה כאילו יצאת מאשקלון והמיקום ליד הים עוזר לאירוע רומנטי. שירות מלבב ומהיר והמחירים נוחים מאוד ואפילו קצת זולים מהרגיל, זה גם פתוח בשבת אז בכלל אופציה במקום המרינה ההמונית והזולה באיכות. האוכל הגיע מהר והיה טעים ואיכותי. המנות הראשונות מיוחדות וגם חלק מהעיקריות שונות מהרגיל. ממליץ על רולדת תרד לראשונה. המקום אומנם לא כשר (בשר חלב) אבל חסר מאכלי ים. בקיצור מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
TI - תמונה
TI 2 ביקורות
לא מומלץ בכלל
2.0
11/03/13

אומנם האוכל והמחירים הם סבירים אבל השירות נוראי. למרות שהזמנו שולחן מראש עבור 10 אנשים, אחרי שעתים המלצרים ומנהל המסעדה התעקשו שאנחנו צריכים לעזוב כי יש להם לקוחות שמחכים! הם פשוט העיפו... אותנו משם בגסות ובלי הודעה מוקדמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shnapsi - תמונה
shnapsi 2 ביקורות
בילוי הוולנטייז שלנו
4.0
14/02/13

הזמנו דרך האתר מקום ליום האהבה, ביקשנו שיושיבו אותנו במקום רומנטי ככל האפשר. כשהגענו גילינו להפתעתנו שהושיבו אותנו בספות מאוד יפות, אבל מאוד צמודות למטבח ולכניסת מלצרים, מה שכל הזמן... נכנס לנו לזווית העין והייתה הרבה יותר מדי תנועה לידינו, בהחלט עיצוב מוזר של המקום שם. אבל שם נגמר החלק הלא נעים של הארוחה כשמכאן הכל היה מדהים. בתור זוג סטודנטים צעיר ותפרן יחסית החלטנו להזמין שתי מנות ראשונות ועיקרית ולחלוק אותן. הזמנו את הפטריות ברוטב שמנת ופרמזן שהיו נהדרות ומאוד טעימות ואת ה"רולדת תרד" שאני לא יכול שלא להגיד שזו הייתה מהמנות היותר טעימות שאכלתי בשנים האחרונות. אם אתם מגיעים למסעדה ואוהבים את חומרי הגלם הללו, אל תהססו לשניה ואל תוותרו על המנה, פשוט מדהימה. לעיקרית הזמנו סינטה 200 גרם, הייתה עשויה מושלם, אין הרבה מה להרחיב, פשוט בשר מעולה. הזמנו שתי כוסות יין ריזלינג במחיר סביר לחלוטין (28 שקלים לכוס) ולקינוח פאדג' שוקולד עם גלידת וניל. חבל שאת הקינוחים הם לא מכינים במקום, אבל להוציא את זה, הקינוח גם היה טעים מאוד. אני חייב להגיד שגודל המנות הוא מאוד מאוד מפרגן, המנות הראשונות כמעט הצליחו למלא אותנו ואנחנו לא מתמלאים עד כדי כך מהר. הסינטה אולי הייתה קצת יקרה אבל שווה את הטעם הנהדר. והקינוח גם היה עצום. כך שאין לכם מה לחשוש מגודל המנות (לפחות מה שאנחנו הזמנו). השירות היה מהיר ויעיל ולא היססו לעזור לנו בהתלבטויות (כיוון שהכל היה נשמע מאוד טעים). המחיר אולי קצת יושב על הצד היקר יותר, אבל שווה את זה בשביל ערב טעים כל כך. אם אתם מזמינים מקום למסעדה וודאו איתם שאתם לא מקבלים את הספה הצמודה למטבח כי חבל, חוץ מזה באמת שהכל היה מושלם. בילוי נהדר ואי אפשר שלא להמליץ על המסעדה הזאת לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם מבקר מתחיל
מסעדה ממש טובה
5.0
12/01/13

המנות היו טעימות במיוחד, השירות היה ממש טוב, קיבלנו צ'יפס וקינוח בחינם כפיצוי על ההמתנה למנות למרות שלמען האמת לא הרגשנו כאילו חיכינו יותר מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גפרי - תמונה
גפרי 6 ביקורות
חוויה נעימה
4.8
11/09/12

חגגנו את יום ההולדת של אשתי במסעדה. המנות היו טובות מאוד והשירות מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה