נגישות
נגישות

הבית בעולש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על הבית בעולש

Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
מסעדת הבית בעולש - מאוד מומלץ!!!
5.0
26/02/15

בחמישי שעבר ביום סערה הגעתי למסעדת הבית בעולש לבדוק במה מדובר :-) חוויתי חוויה נפלאה, אווירה כייפית, אוכל טעים מאוד, שירות מעולה! אני בטוח יחזור לשם שוב כדאי גם לכם לבקר בהבית בעולש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/02/2015
adisui - תמונה
adisui 3 ביקורות
מעולה!!!
4.8
24/02/15

ישבתי עם חברה בבית בעולש באחד הערבים באמצע השבוע. עוד לפני שהתיישבנו התרשמתי שהמקום מעוצב להפליא ומשרה אווירה נינוחה ונעימה. בעצת המלצרית הזמנו מספר מנות - פטריות פורטבלו ממולאות,... ברוסקטות וכמובן את הניוקי סלק - מנה שהפתיעה אותי כבר עם הביס הראשון! כל המנות היו טעימות מאוד, השירות היה מהיר ונינוח והאווירה טובה ומרגיעה. ניכר שגם בעיצוב המיוחד של המקום וגם בבניית המנות הושקעה מחשבה רבה. אני בהחלט אחזור לשם לנסות מנות נוספות וליהנות מהמקום הקסום הזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ella - תמונה
Ella מבקר מתחיל
חוויה נעימה.
4.0
05/10/14

לאחר שקראתי את התגובות שנרשמו כאן כמעט ולא הלכתי כי מי רוצה שירות גרוע?!? אבל החלטתי לנסות אחרי שקראתי חוות דעת טובה במקום אחר. האווירה היתה מאוד נעימה, מוזיקת רקע נעימה ולא גבוהה מדי.... מלצרית חביבה שקיבלה אותנו בחיוך וטיפלה בנו יפה (לא הציקה ולא התעלמה.) לא התרשמתי מרעש חזק מדי מהמטבח וישבנו דיי קרוב לבר. לגבי יציאת המנות הן לא יוצאות ביחד וצריך לשפר את הקטע הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
לא נחזור לשם!!!
1.0
01/07/14

★★☆☆☆ ‎השרות גרוע לבלי הכר ובאופן חריג. המקום רועש מהמטבח וממערכת מוסיקה לא תקינה. במסעדה יש עשן מהמטבח שדבק בבגדים ובשיער. לוקח המוןןן זמן למנות להגיע לשולחן כולל מנות ראשונות. יש... בלבול במנות: לשולחן מגיעות מנות של שולחן אחר... כשמגיע האוכל אז חסרה כף הגשה מפית, צלחת. בסוף גם קיבלנו את החשבון של שולחן אחר. עוד בדרכנו לשולחן ובטרם ישבנו, קיבלנו סקירה מהמלצרית על ה"מיוחדים" תוך עדכון כלל המנות החסרות ואלו שנגמרו כולל מכונת הגזר שהתקלקלה. (חחחח). האוכל סך הכל טעים. מנות לא זולות. יש המון להשתפר ביחס להיצע הקיים. לא נחזור לשם.‎

עוד פרטים
הוספת תגובה