נגישות
נגישות

לבל אפ גיימינג בר - LVLUP GAMING BAR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על לבל אפ גיימינג בר

Avishag - תמונה
Avishag מבקר מתחיל
מקום שכיף לבלות בו עם חברים
4.0
04/06/20

אווירה כיפית, אהבתי את המחוות בעיצוב ובתפריט למשחקים אהובים. הייתי שמחה אם היה סוניק ומריו. המשחקי ארקייד ממש כיפים

עוד פרטים
הוספת תגובה
maayaniti - תמונה
maayaniti מבקר מתחיל
מקום מדהים וגיקי ותמיד כיף
5.0
27/02/20

המלצרים והברמנים והמארחת היו סופר מתחשבים ונחמדים. היינו קבוצה של 12 איש ורצינו לשבת לא מול המסכים אז הם סידרו לנו מקום במיוחד. כל מה שאני הזמנתי היה סופר טעים. היו כמה חברים שפחות אהבו... את הקינוח ספיישל הטבעוני שהיה אבל אני ממש אהבתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbal - תמונה
Inbal מבקר מתחיל
מעולה
4.5
23/02/20

אווירה כייפית וחווייתית מאוד ושירות מעולה ע"י המלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
tomer.meshulam123 - תמונה
tomer.meshulam123 מבקר מתחיל
מקום של חנונים שלא מבין חנונים
4.3
06/02/20

המקום בהחלט מתאים לחנונים (היי אני חנון) מקום לחנונים שרוצים לבלות עם חברים חנונים אחרים שלהם ולהנות מהאווירה והמלא אנשים נחמדים שבאים למקום הזה,מכל המשחקים שיש באזור והקוקטיילים... המגניבים שיש לבר להציע שבאים בכל מיני עיצובים ממש טובים,אבל חסר למקום ליטוש. למה אני מתכוון? יש לי 2 בעיות שהפריעו לי בצורה עקבית במקום הזה - בשלטים יש בדרך כלל בעיות בטריה/דריפט, לנינטנדו יש 4 משחקים שרק 2 מותקנים ואין מקום להתקין את האחרים. עוד בעיה ראויה לציון זה שחלק מהתקלות הטכניות בנינטנדו אפשר לתקן על ידי מעבר למשתמש אחר, אך לא אומרים את זה בשום מקום, וזה טרחה שלא תורמת לחוויה. מה עושים? תבואו בשביל לשחק בפלייסטיישן ובמשחקי קופסה, אני הכי ממליץ לתפוס את העמדת VIP שעולה 80 לשעתיים לאדם במקום 60, אבל ביום חמישי כל עמדה עולה 80 אז תמיד תזמינו בחמישי את הVIP. סך הכל מקום נחמד וראשון מסוגו ודיי חדש ולכן הוא עדיין בחיתולים ויש כמה בעיות אבל אני ממש מקווה שיתקנו את הבעיות שציינתי כי אחרת לשבת שם בקונסולה, ובמיוחד בנינטנדו יכול להיות חוויה יותר מתסכלת ממוצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GillilandJ - תמונה
GillilandJ 2 ביקורות
שירות מדהים
4.8
06/02/20

LVLUP GAMING BAR מציע שירות לקוחות מדהים, בחירות משקה מטורפות וקונסולות משחק משובחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Harel - תמונה
Harel מבקר מתחיל
מקום מדהים מלצרית חצופה
4.3
28/01/20

המקום מדהים אווירה נהדרת כיף שיש כזה מקום אצלנו בישראל אוכל מעולה שמתאים בול לסיטואציה מבחר מכובד של אלכוהול ושתייה קלה רק חבל שערב כלכך מוצלח נגמר בטעם מר בשל ההתנהגות של המלצרית... שהייתה קצת חצופה לא אדיבה ושכחה לרשום חלק מההזמנה שלנו למרות שביקשנו דברים בצורה ברורה לאחר כשעה כשניגשנו לשאול מה מצב ההזמנה שהייתה פשוטה (בקבוקי שתייה קלה) היא נזכרה שהיא שכחה לרשום אותה אחרי שעזבנו את המקום המלצרית באה באופן אישי אלינו ושאלה ווידאה האם השארנו טיפ מעשה שכמובן פגע באווירה מבחינתי מאוד כי אין זה מקומה. למרות כל זאת אני מאמין שזה מקרה חד פעמי מתוך היכרות עם המקום ואמשיך לבוא אליו ולהמליץ עליו לכל מי שמחפש בילוי מיוחד וכיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marco - תמונה
Marco מבקר מתחיל
‏המקום אכי מגניב בארץ
5.0
22/01/20

המקום הנכון לצאת עם חברים אוכל תאים ‏שירות טוב משחקים ‏ מטורפים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya 3 ביקורות
מטורף כל פעם חוויה מדהימה
5.0
05/12/19

חוויה כיפית, אוכל טוב, כל אחד מצא מה לאכול, אם זה מישהו צמחוני, טבעוני או מבחינת כשרות. מלצרים עם חיוך על הפנים. תפריט מצחיק ומקורי, תמיד כיף לקרוא אותו. וכמובן החוויה של המשחק עצמו... מאוד כיף עם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן מבקר מתחיל
מקום נחמד
5.0
17/11/19

מקום נחמד, בר עם אווירה ממש טובה שמספק כל דבר הכרחי לגיימינג: קונסולות, שלטים, מחשבים, כל מה שתירצו באנו בקבוצה גדולה יחסית (7 אנשים) והיה ערב מגבש ונחמד, העובדים במקום נותנים שירות... אדיב ונחמד, ובנוסף לכל החוויה קיבלנו זמן מעבר לשעתיים שנסגרו בעבורינו על הפליסטיישן שקיבלנו בשורה תחתונה, מקום מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivanier.daniel - תמונה
ivanier.daniel מבקר מתחיל
ממליץ מאוד
4.5
18/09/19

עמדות המשחק של ה-PC והקונסולות מושקעות ונקיות. קוקטיילים טובים ומוזיקה טובה (לא חזקה או חלשה מדי). שירות מאוד אדיב. המחיר יקר אבל מצדיק את עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה