נגישות
נגישות

רותס - ROOTS ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על רותס

davkabardin - תמונה
davkabardin 2 ביקורות
הכל מאוד יפה מאוד טעים זה 5
5.0
09/08/23

הכל מסוגנן ויפה והאוכל כאן מאוד טעים אני מאוד מרוצה ★★★★★

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל 2 ביקורות
פשוט מדהים וטעים
5.0
07/08/23

הינו שמונה אנשים שירות מעולה אוכל טעים עם מגוון טעמים מטורפים מאוד נהנהו

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה טעימה ומרגשת!!!
5.0
09/06/23

הגענו לעכו אני ובן זוגי ליומיים של כיף . המליצו לנו בחום על מסעדת רותס ובצדק , מדובר במסעדה ברמה גבוהה ביותר עם מחירים הגונים . הזמנו את השישברק , מנסף טלה , שיפוד דג , סלט עלים ,... פטאייר , מגש מאזות , כנאפה ושני קוקטיילים . כל המנות מלאות בטעמים מלאי רגש והיסטוריה שטועמים בכל ביס . הכל כל כך אותנטי ועם זאת מתוחכם . חשוב לציין שהמסעדה כשרה והמנות (חלקן בשריות ) מוגשות עם יוגורט וגבינות טבעוניות לחלוטין (שאם לא הייו אומרים לי לא הייתי מנחשת בחיים!!) כל מנה הגיעה מוקפדת גדולה וטעימה ( עד כדי כך שהגענו למסעדה יום אחרי יום.) ראוי לציין גם את השירות האדיב והמסור שנתן יחס אישי והרגשה כאילו אנחנו הסועדים היחידים במסעדה (למרות שהייתה מלאה ובאגף נפרד גם התקיים אירוע פרטי שהמסעדה גם סיפקה לנו את המנות ). ממליצים בחום ובטוחים שכשנהייה שוב באזור נחזור וננסה את שאר המנות המדהימות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 2 ביקורות
מעולה!!
4.8
05/06/23

ביקרנו במסעדה ב-4/6/23 מעבר לכך שהמקום מהמם ביופיו האוכל היה טעים. הזמנו את מגש המאזות שהיה עשיר מאוד והספיק ל4 אנשים. השישברק מנה מעולה תענוג לחוות את המטבח הערבי כמנה כשרה. כל המנות... שהוזמנו היו טעימות וגדולות. השירות שקיבלנו מהמלצר ארסלן היה חוויה בפניי עצמה שתרמה להנאה במהלך כל הערב. אין ספק שנחזור !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד וליזה - תמונה
אלדד וליזה מבקר מתחיל
חוויה נהדרת !
5.0
01/06/23

הגענו לאירוע משפחתי קטן ובחרנו במנה לקבוצות עם מחיר קבוע לכל אדם. הגישו לשולחן מנות פתיחה ומנות ראשונות בשפע שעוד לא יצא לי לראות ואחר כך מנות עיקריות ולבסוף קינוחים ותה/קפה, שתיה... חופשית והכל כיד המלך וממש ממש טעים. השירות שקיבלנו מנטע וארסלן היו מעולים ודאגו לכל דבר. המחיר מצוין ביחס לכמויות, למנות ולשירות שקיבלנו.. יצאנו מרוצים שבעים ומאושרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tami6161 - תמונה
tami6161 מבקר מתחיל
שרות מדהים ואוכל טעים
5.0
17/05/23

הגענו לRoots דרך המלצות של חברים ובני משפחה ולא התאכזבו בכלל! שירות אדיב ומהיר מכל הלב , הרגשה נעימה וחמימה. האוכל הוגש בצורה אסטטית ויפה לעין והכי חשוב טעיםם. קרדיט לאיתמר על שירות... מכל הלב, בחיוך ובנועם:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר פנחס - תמונה
הדר פנחס מבקר מתחיל
חוויה קולינרית.
5.0
27/04/23

הגענו מרחוק במיוחד בעקבות המלצה אווירה מיוחדת למקום ירידה עצומה לפרטים בכל מנה ומנה - בכל ביס טועמים את המחשבה שעומדת מאחור, וכמובן את האיכות והטריות במנות והכי חשוב -הבית של סבא... וסבתא, כל אחד מאיתנו הרגיש את האוכל שגדל עליו ולא רק. מעבר לכך החוויה שלנו לא נגמרה באוכל- שירות אדיב ונעים של המלצר ארסלן שדאג לתת לנו תשובה לכל שאלה, הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה שלנו, בנוסף המקום כולו הוא מבנה מתקופת הצלבנים חד משמעית חזרנו בזמן גם בטעמים וגם בתקופה. לסיכום אחת החוויות הטובות שהיו לי, ממליצה בחום אין בכלל התלבטאות אחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenaviv1992 - תמונה
orenaviv1992 מבקר מתחיל
מצוין
5.0
23/04/23

שירות אדיב, מנות טעימות וגדולות, מקום עוצר נשימה ביופיו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eliashpigler - תמונה
eliashpigler 3 ביקורות
מדהים. המקום הכי טוב שיש
5.0
03/04/23

וואו וואו וואו. שירות מדהים, אנשים טובים ונעימים. האוכל בכלל מדהים ! הטעמים והיחודיות של המקום כבר לא רואים בארץ מקומות כאלה. מחכים לפעם הבאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורטל - תמונה
אורטל מבקר מתחיל
מעולה
5.0
15/03/23

אוכל טעים מאד מקום מהמם שירות מעולה מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה