נגישות
נגישות

רותס - ROOTS ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

158 ביקורות וחוות דעת על רותס

malaufer77 - תמונה
malaufer77 מבקר מתחיל
נפלא, נהנינו מאוד וודאי שנחזור.
4.5
02/05/19

חגגנו יום הולדת באווירה נעימה,שירות מצוין ואוכל נהדר. מיקום ייחודי ומקסים שמוסיף רבות לאווירה. אוכל מוקפד ושירות מקצועני ונעים. מחיר לא זול לסועד אבל שפוי לגמרי ביחס למסעדות ברמה דומה,... תמורה יותר ממלאה ביחס לתשלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dmeir - תמונה
dmeir מבקר מתחיל
מצויין מעולה ונפלא
5.0
30/04/19

מעולה, טעים וחדשני. תפריט מפתיע ומתאים לסביבה, שרות מהיר מקצועי ולבבי. רוצו לרוטס ולא תצטערו . אני תיכף חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה 2 ביקורות
נחזור ונמליץ מכל הלב לאחרים לבוא
5.0
24/04/19

המסעדה נהדרת. מחיר מומצע לסעוד זול וסביר ביותר, ואפילו מפתיע. איכות האוכל -מעולה!, המקוריות, השפע-המנות זרמו, וצלחות מרכזיות מולאו בכל עת שנרוקנו. ארוחה משפחתית מהנה עד מאד. אך בהחלט... ניתן לאכול במסעדה זו, גם ארוחה זוגית רומנטית. תלוי בעיתוי הארוחה. נהננו עד מאד, מאיכות האוכל שהוגש, מקוריות המנות , גודל המנות , והשרות הנעים, אדיב ומהיר. תודה !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
uv1310 - תמונה
uv1310 מבקר מתחיל
מי שרוצה להנות.מארוחה טובה
4.5
24/04/19

בפען הרביעית.שאני סועד שם. תמיד תמיד מעולה!!!! המקום יפה נעים ומזמין................................

עוד פרטים
הוספת תגובה
slubasz - תמונה
slubasz 2 ביקורות
חוויה קסומה באיכות נדירה במחוזותינו. מומלץ בחום.
4.5
15/04/19

באווירה רומנטית ואינטימית המסעדה המעולה מציעה מנות נדיבות בטעם גן עדן. היופי של המסעדה הייחודית אינו מסתכם רק בקירות העתיקים ובעיצוב האסטטי והמזמין, אלא בגישתם יוצאת הדופן של כל צוות... המסעדה, מהמלצרים הנעימים, החמים והמקצועיים ועד הבעלים מסבירי הפנים והנדיבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidlacker - תמונה
davidlacker מבקר מתחיל
מחכים לבוא שוב !
4.0
09/04/19

שמרנו מקום לזוג וכשהגענו לא ידעו מי אני . אמרתי להם דויד ומסתבר שהייתי שגית , כנראה המארחת לא שמעה . האוכל היה מצויין , המנות נדיבות והמחיר היה סביר יחסית למנה, האווירה היתה קסומה ובאנו... מרחוק בשביל הכשרות וכי שמענו דברים טובים. מזל שהמיקום כל כך מרגש ויפה כי חיכינו מעל חצי שעה לכל מנה (!) כדי שתצא , היו הרבה אורחים שבאו אחרינו והוגשו להם המנות ולמרות האדיבות של המלצרית הזמן שחיכינו קצת היה מוגזם אבל בסוף היה שווה לחכות . אחרי כל זה ההנהלה הייתה מודעת ונחמדה מספיק כדי להציע לנו קינוח על חשבון הבית שבאמת השכיח את הזמן שחיכינו למנות אבל גם הוא הגיע תוך לא פחות מ15 דקות. סהכ היתה חוויה מצויינת ונהנינו מאוד מהכל , רק לפעם הבאה נשמח לחכות פחות זמן למנות :) תודה רבה ובהצלחה בהמשך

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sima - תמונה
Sima מבקר מתחיל
טעים ואינטימי, שרות מעולה, אחזור שוב..
4.3
28/03/19

מסעדה מיוחדת ומעניינת, מביאה טעמים מפתיעים, מיוחדים ומוכרים. מרגישים שיש אופי למסעדה וזה מהמם. כיף שיש מסעדה חדשה ומרעננת בתחום המסעדות הכשרות בצפון. המסעדה מקסימה והמקום מדהים!! הבאסה... היחידה היא שהשולחנות קצת קרובים אחד לשני וזה מוריד מההרגשה הרומנטית שיכולה להיות שם. אתה די מרגיש כאילו הזוג שלידך נדחף לך לדייט 😏 חוצמזה הכל באמת מושלם וטעים ממש 💕

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 5 ביקורות
טעים, מיוחד ומומלץ
4.5
28/03/19

מסעדה יפה מאוד, אויירה רומנטית וכל האזור מסביב למסעדה גם מאוד נעים ויפה. שירות אדיב ויש תשומת לב לפרטים קטנים. האוכל טעים, הלבנה לא מורגשת כטבעונית, מנת הטורנדו שכולל פילה וכבד אווז... מעולה. קינוח פרפה חלבה עדין ומתוק במידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 7 ביקורות
מושלםםםםםםםם
4.8
25/03/19

ראשית, המסעדה פשוט יפהה! כמו להיכנס לאולם אבירים. הצוות ממש נחמד ומגניב. האוכל: פשוט מעולההההההה אכלנו את המקלובה, הכפתא ופתיחות השף וזה היה מושלם! לקינוח, פרפלה חלווה לא מהעולם הזה!... מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviad - תמונה
Aviad 3 ביקורות
חוויה מאוד טעימה ונעימה.
5.0
14/03/19

אוכל איכותי וטעים ביותר. מנות מגוונות ומאוד ייחודיות. התגעגענו לשף ארנון וממש שמחים לחזרתו לאזורנו. למרות הרמה הגבוהה המחירים די סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה