נגישות
נגישות

פסטינה באר שבע ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על פסטינה באר שבע

Ofir - תמונה
Ofir 4 ביקורות
אווירה כפרית טעימה !
4.3
04/09/15

ישבתי עם חבר על פסטה מתובלת ושמנת פטריות ממש טעים ומחיר מצחיק אחלה מקום :))

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומית - תמונה
שלומית מבקר מתחיל
מסעדת הבית
4.5
07/01/15

כמה קטנה ככה מקסימה. אווירה נעימה, מוסיקה טובה, שירות מחוייך ולבבי. והאוכל מצויין. הילדים שלי בחרו בה למסעדת הבית של המשפחה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינתי - תמונה
רינתי 8 ביקורות
רביולי עבודת יד נהדר
4.8
16/12/14

האוכל פה נפלא והשירות צעיר ומצחיק! מומלץ בחום לערב שקט מחוץ לבית עם בן הזוג. הרביולי גבינות מומלץ מאוד מאוד! המשיכו כך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ran - תמונה
ran מבקר מתחיל
מסעדה פסטינה
5.0
28/11/14

מסעדה מקסימה וטעימה מאד מומלצת הייתי עם כל המשפחה בשבת בצהרים(4 מבוגרים ו3 ילדים)ומאד ומאד נהנו . יש מענה לאוכל ילדים ומבחר... שירות וקבלת פניים טובה ונעימה לא מחכים הרבה זמן לאוכל .... בקיצור מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי דימבורט - תמונה
אורלי דימבורט 11 ביקורות
אחלה פסטות
4.5
06/08/14

אווירה צעירה ונעימה, פסטה עבודת יד טעימה מאוד, ושירות צעיר ורענן. מקום נחמד ללכת אליו כשאין כוח לבשל בבית. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 4 ביקורות
מהמסעדות הכי טובות בבש
5.0
12/02/14

מקום קטן וחמוד עם אווירה ועיצוב מעולים, מי שאוהב מקומות קטנים ולא המוניים אז זה יתרון אדיר. כל המנות שיצא לי לאכול שם מעולות! המסעדה לא כשרה שזה יתרון אדיר ונדיר. המחירים ממש לא עפים... על עצמם. מלצרים חמודים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא והדר - תמונה
גיא והדר מבקר מתחיל
חוות דעת על המסעדה
2.3
03/01/14

הזמנתי מקום למסעדה עם בן זוגי לערב הסילבסטר והיה פשוט בלתי אפשרי לנשום שם מריח האוכל. אני מטבי לא אוכלת מאכלים כמו שרימפס וקלמרי אבל אין לי בעיה לשבת במסעדה שמגישה מאכלים כאלו, רק שאני... לא מזמינה אותו. המסעדה מאוד קטנה ואין חלונות בכלל ובזמן הבישול במטבח הריח מתפזר במסעדה הקטנה ויוצר מחנק. ריח פירות הים היה מאוד לא נעים ואף שקלנו לצאת מהמסעדה. לאחר מכן, הזמנו למנה ראשונה כדורי ריזוטו במטבלים שלא היו מולחים ולא שווים את המחיר. מנה ראשונה נוספת שהזמנו הייתה לחם איטלקי עם עגבניות שרי שהיו טובים בטעם אך ממש יקרים. למנה ראשונה בן זוגי הזמין ניוקי ברוטב שמנת ואפונה. המנה טעימה , אך הגיעה בצלוחית קטנה ועלתה 47 שקלים. המחיר ממש לא מוצדק. אני הזמנתי לעיקרית פסטה ברוטב בטטה . המנה הייתה טעימה ועלתה 36 שקלים, ולכן יותר מוצדקת. לקינוח הזמנו ספירלה וניל ומוס שוקולד. הקינוחים היו טובים אך קטנים ולא מוצדקים במחיר של 36 שקים לאחד. בסופו של דבר, לא ממליצה בכלל לבקר במסעדה, אומנם היו מאכלים טובים אבל לא שווה לשלם את המחיר הזה כשיש מבחר מסעדות טובות בבאר שבע במחירים יותר נוחים, מידות מנה יותר גדולות. חשוב לציין ששירות המלצרית היה אדיב ומקצועי ושכן היא השתדלה להסביר כמה שיותר על המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/03/2014
אנחנו עושים הכל על מנת לתת ללקוחותינו את האוכל האיכותי ביותר במחיר הטוב ביותר. אשמח לייצור קשר ולהזמין לחוויה מתקנת. שלחי פרטיי התקשרות ל itayepstain@gmail.com או בטלפון: 054-4528655
Nava - תמונה
Nava 2 ביקורות
הגיע זמן למסעדה איטלקית באיכות גבוהה
5.0
18/12/13

הפסטינה שבדרך מצדה 43 היא מסעדה קטנה החבויה בין בנייני המגורים שסביבה, מדובר במסעדה קטנה ואינטימית, מעוצבת טוב ובעלת אווירה נעימה. כמי שמצויה בנבכי המטבח האיטלקי שנים רבות, המסעדה הזו... החזירה לי את התקווה להימצאותו של אוכל איטלקי אמיתי, טעים וזול בבאר שבע. מרק הבית הכתום (בטטה, גזר ודלעת) היה מעולה, סלט הבית (סלט עגבניות פסטינה) היה טעים מאוד, והמנות העיקריות (ריזוטו אי פונגי ורביולי 4 פורמג׳י) היו טעימות מאוד ומשביעות להפליא. השירות גם כן היה אדיב וחביב. התלונה הקטנונית היחידה היא מזערית, אך ראויה לציון - מנת סלט הקפרזה מעט מאכזבת, בשל מיעוט גבינת המוצרלה המושקעת בה. בכל אופן, ממליצה מכל הלב על מסעדה זו, כעל הנראה המסעדה האיטלקית הטובה ביותר בבאר קבע כיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoni - תמונה
Yoni 2 ביקורות
מקום קטן ואינטימי
4.0
09/12/13

המקום קטן, אבל אינטימי ונוח. האוכל היה טוב והשרות מעולה. מחירים סבירים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erezb - תמונה
Erezb מבקר מתחיל
המסעדה הכי טובה בב"ש
5.0
08/12/13

כל פעם שאני יורד לבקר חבר בב"ש הפסטינה הפכה למקום הקבוע שלנו לארוחת ערב. השירות מאוד מקצועי ויעשו הכל בשביל שתצא מרוצה, האוכל טרי ויש תפריט מאוד מגוון עם מבחר גדול של מנות שאי אפשר... לפספס עם אף אחת(הניוקי דה קסטנה היא המנה האהובה עלי). בנוסף לאוכל המדהים והאוירה הביתית לפסטינה יש יתרון גדול בזה שהיא פתוחה בסופ"ש והמחירים מתאימים לכל כיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה