נגישות
נגישות

פסטינה באר שבע ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על פסטינה באר שבע

Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מנות גדולות וטעימות
4.5
11/01/19

המשלוח הגיע מהר והאוכל היה חם ומנות גדולות ונדיבות. מנצ הפסטה בראגו הייתה מצויינת, אך הארנצ'יני היו מעט תפלים. עלות המשלוח בתוך העיר מאטד גבוהה (20 ש"ח) מה שהופך את המשלוח ללא כ"כ... משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Safif - תמונה
Safif 3 ביקורות
שלמות
5.0
10/11/18

אני מתה על המקום הזה, אחד הפייבוריטים שלי בבאר שבע ואף פעם לא מתאכזבת. ישבתי עם אמא שלי והיתה לנו מלצרית אדירה שזרמה עם השטויות שלנו. המנות העיקריות היו מצוינות- אוכל איטלקי משובח במלוא... תפארתו. הרביולי בטטה ברוטב רוזה היה היסטרי כיו תמיד ונגמר ממש מהר. הארנצ'יני הפעם לא היה להיט, אבל אני בטוחה שזה מקרה חד פעמי וסביר להניח שאני אמשיך להזמין את המנה הזאת. המחירים ממש זולים יחסית ולגמרי כיף לצאת לשם עם בני משפחה, עם החברים או עם הבן זוג- לא יומלץ להביא את כולם ביחד כי בכל זאת זה מקום פיצקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uriel - תמונה
Uriel 25 ביקורות
נבוא שוב ושוב...
4.8
07/07/18

הפתעה משמחת בבאר שבע! מסעדה קטנה ונעימה, נטולת פוזה, בנויה בקומת העמודים של בלוק באר שבע טיפוסי. אוכל מגוון וממש מצוין, שירות נעים, אווירה נעימה - מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran 2 ביקורות
סביר מינוס
3.0
14/05/18

הגענו למסעדה היה ריק. תוך כמה דקות היא התמלאה כולה. היה רועש וחוסר נעימות. המנות הראשונות שהוזמנו ארנצינו וסלט פסטינה לא היו לטעמנו. במנות העיקריות הזמנו מנת פסטה פטטה אמריקנה ורביולי 4... גבינות. מנת הפסטה הייתה ממש לא לטעמנו (ללא טעם כלל) , הרביולי היה טעים. ביקשנו להחליף את המנה ונאמר שיקח לא מעט זמן כי יש הרבה לקוחות ולכן ביטלו לנו את המנה. לא חושב שזה נכון שהמסעדה מדורגת ב 10 מסעדות הטובות בעיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lev - תמונה
Lev מבקר מתחיל
מעולהה
4.8
13/07/17

האוכל מעולה!!! מקום קטן ומאוד יפה , אווירה טובה , מוזיקה מעולה!! שווה כל שקל כמובן שנגיע עוד!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
בייקון הוא המלך
4.5
22/03/17

איטלקיה נחמדה באמצע הרחוב בבאר שבע. כמנה ראשונה הזמנו מרק כתומים (בטטה גזר ועוד משהו) ואני חייב להודות שהופתעתי ממנו כמי שאינו חובב בטטות. הוזמנו גם כדורי גבינה צלויים בשמן - פחות טוב... אבל נחמד. למנה עיקרית המזנו ניוקי עם פטריות ופסטה עם חתיכות בייקון בפנים. כרגיל, כל מה שתוחבים לתוכו בייקון הופך את המנה לנהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
naama - תמונה
naama 3 ביקורות
טעים אך מעט יקר
4.3
15/01/17

מנות הפסטה ממש טעימות, בעיקר כדאי להזמין רביולי או ניוקי. השירות אדיב ומהיר. המקום קטן, רומנטי באזור שיש בו הרבה חנייה. לדעתי מעט יקר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 77 ביקורות
מאכזב
2.3
07/01/16

הגעתי עם בן זוגי לפסטינה, בעקבות המלצות ברשת. ביקשנו סלט שיספיק לזוג, המלצרית המליצה על סלט עגבניות, סלט קטן שאולי מספיק לסועד אחד. הסלט היה לא מעניין, רובו מורכב מעגבניות מסוגים שונים,... רק הרוטב היה מעניין. אחת העגבניות הייתה רקובה... מנות הפסטה מוצלחות אך לא נפלנו מהכיסא. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד חמה, פשוטה לחלוטין ולא מצדיקה את המחיר. השירות לא היה מוצלח, המלצרית ניגשה אחרי כל קבלת מנה ומנה ושאלה אם טעים לנו. לדעתי מספיק לשאול פעם אחת או פעמיים, אין צורך לגשת ולשאול זאת בכל מנה, זה מנדנד. צריך לתת לאנשים לאכול בשקט. לדעתי מנהג זו הוא בהוראת הבעלים של המסעדה. היחס היה מנוכר מטעם הבעלים והרגשנו שכל הזמן מסתכלים עלינו כדי שנקום כבר ונפנה את המקום שלנו. לא נחזור שוב. הדבר היחידי שטוב לציין לטובה הוא המחירים הזולים, אך החוויה בהתאם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hofit - תמונה
hofit 2 ביקורות
פשוט וואו!
5.0
20/10/15

זו היתה החלטה ברגע לאחר שחבר שלי ואני קראנו מספר תגובות חיוביות באינטרנט על פסטינה ולא הבנו איך לא ביקרנו במקום הזה עד עכשיו וחמור מכך איך לא ידענו על קיומו! אז יצאנו לבדוק וזו היתה... פשוט חוויה קולינרית ששווה כל שקל וכל רגע! מקום קטן, רומנטי ושקט, עם עיצוב ייחודי וטאץ' ייחודי משלו ובנוסף נותני שירות נעימים ומסבירים. הזמנו רביולי ריקוטה ותרד ופסטה אלפרדו עגבניות יחד עם סלט עגבניות מעניין, מנות בגודל הנכון ובטעם אחר שמסעדות איטלקיות שמתרברבות בכוכבים ובשפים מפורסמים ממש קטנות ליד פסטינה. אנחנו בטוח נחזור לשם. פשוט מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sagiv - תמונה
sagiv 3 ביקורות
מאכזב
1.3
18/10/15

מקום חמוד, מיקום מפתיע משהו ונראה מבטיח, כשמגיעים לאוכל.. אכזבה הבן שלי בן 6 ושואל אותי למה המנה כזו קטנה ואני שהזמנתי פסטה פרות ים קיבלתי מנת פסטה עם 2 מולים ו 3 שרימפסים וכמה קלמרי..... 2 מולים לא מגדירים את הפסטה קמצנות לשמה!! כששאלתי את המלצרית האם זה כך היא אמרה שהעבירה לבעלים את השאלה אבל עד עכשיו לא הייתה תגובה ממנו.. לשם כבר לא נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/10/2015
אשמח אם תפרט את התאריך ובמידת האפשרות את השעה בה נכחת במסעדתינו על מנת שנוכל לבדוק כיאות את המקרה, בתודה מראש,הנהלת פסטינה