נגישות
נגישות

קפה קפה - cafe cafe ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על קפה קפה

איריס אלף - תמונה
איריס אלף 49 ביקורות
היה נהדר, מומלץ בחום.
4.8
13/03/15

הייתי הבוקר עם משפחתי - אכלנו שלוש ארוחות בוקר שהיו נהדרות (השקשוקה טעונת שיפור קל בהקשר לרוטב, אבל זה באמת בקטנה). לחם דגנים פריך וחם, חביתה טרייה, סלט טוב, ועוד. חוץ מזה הקפה שלהם הוא... אחד מהטובים בארץ, אז את הקפה אסור להחמיץ בכל מקרה. האווירה בסניף מאוד מאוד נעימה, אפילו ביום שישי שהוא בד"כ עמוס. קיבלנו יחס נפלא ואדיב. היה פשוט כיף לשבת ולאכול שם. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
מחפיר
1.5
10/04/13

אני ממש מצטערת שאני צריכה לכתוב את המילים האלו. אני גם מעדנת את התגובה כי אני יודעת שלו אכתוב כאן את החוויה במלואה החוו"ד לא תתפרסם. בכל מקרה, לא פלא שהיה ריק כשהגענו, ולאורך כל השהיה.... פשוט אכזבה. אני לא אפרט מה היתה רמת המנות שהוגשו, אבל גם השירות לא היה מזהיר כלל. חבל, כי זה סניף כשר, במיקום מצוין. הזמנו מנות ראשונות סלט וקישוא ממולא, שהיה מאוד טעים, אבל פה זה נגמר. הדג הראשון (מושט) היה מתחת לכל ביקורת, הוחזר, במקומו הוזמן סלט קפהקפה שכמובן לא ממש אכזב כי ידענו כבר למה לצפות. אבל חוויה של החלפת מנה בכלל לא נעימה לאף צד. המנה השניה היתה מוקפץ עם סלמון, ביקשתי עם אורז, קיבלתי עם נודלס.. בקיצור, דרוש שיפור דחוף. יש רצון ככל הנראה, אבל משהו פשוט לא הלך שם הפעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
מקום קסום!!
4.5
21/09/12

אווירה נעימה וכיפית, ספות מפנקות, שירות מהיר ואיכותי, אחלה מקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/01/11

אחד בתי הקפה הכי מדליקים שראיתי שרות מדליק וחיכני אוכל מדהים הבעלים של המקום מסביר פנים ואדיב תנסו ולא תתאכזבו

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 2 ביקורות
4.3
16/01/11

מדהים מדהים. השף מעולה המסעדה השתנתה עלידי בעלים חדשים וכל השירות רמה גבוהה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/07/08

ענק, ענק, אתם חייבים לנסות אחים שלי. באתי, ראיתי, אכלתי ונגנבתי. היה אחלה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טליה - תמונה
טליה 3 ביקורות
1.0
12/06/08

הייתי ביום שישי האחרון ה-6.6.08 עם בתי בצהריים. המסעדה היתה כמעט לגמרי ריקה. בתי הזמינה רביולי בטטה ואני הזמנתי חצי סנדביץ עם סלט קטן וכוס קפה (סוג של עסקית). מנת הרביולי היתה סבירה... בגודלה אך לא מאוד טעימה ובמנה שלי התגלה חרק שהסתובב לו בתוך הצלחת. ביקשתי מהמלצרית לבוא היא לקחה את המנה ושאלה אם אני רוצה מנה חדשה כזאת. כמובן שהתאבון כבר הלך אז הסתפקתי בכוס קפה. כשהגיע החשבון אמרתי למלצרית שתגיד לבעלים שאני מצפה לפיצוי כלשהו על "ארוע" כזה במסעדה.היא ענתה לי בסדר,לקחה את כרטיס האשראי וחייבה אותו על הסכום המלא ללא כל פיצוי וללא כל הנחה. בשרות כזה ויחס כזה מזלזל בלקוח לא נתקלתי מזמן. הייתי שם ויותר לא אחזור וכך גם אמליץ לחברי : לא להגיע לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
25/03/08

הייתי בצהרים במקום והיה לחוץ כולם בלחץ.. השירות היה מתחת לכול ביקורת, והבעלים, לא יודע מאיפה הם נחתו אבל לי נראה שלא למקום הנכון.. במילה אחת אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
24/09/07

העיצוב חביב על סף הביתי- במיוחד אם אתם חובבי ספות איקאה. הייתי בשעות הערב אז היה ריק למדי. אחד המבקרים פה התלהב ממסך הפלזמה קצת יותר מדי. נשמע שתול. אותי לעומת זאת קצת הבחיל שבחרו... לקרין את ערוץ האופנה שכידוע אחרי 22:00 הופך להיות ערוץ הפורנו. מילא באיזה פאב סליזי, אבל בבית קפה שכונתי ביד אליהו?? הזמנתי חליטה בקנקן אישי והיא הגיע בקנקן חליטה הכי זול שיש- כזה שעולה 20 ש"ח או מקבלים חינם כשקונים פילטרי בריטה. לא ציפיתי לקנקן מברזל יצוק, אבל ישנה דרגת ביניים מקובלת. הסיידר החם לא היה באמת חם, לא היו מיצים טריים והשתייה הוגשה ללא מפיות. השירות היה סימפטי אבל איטי מאוד. ושוב- המקום היה ריק למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
11/04/07

הקפה הכי שווה בעיר. עיצוב ברמות קשות, מנות טעימות יאמי יאמי, כדאי מאד לבוא. אין יותר טוב מימנו בעיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה