נגישות
נגישות

פיאצה רוסטיקו - PIAZZA RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על פיאצה רוסטיקו

דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
האוירה והאותנטיות של המקום מנצחים - רומא באמצע רוטשילד(:
4.5
02/12/18

איטלקית אותנטית ומהממת. המלצר שלנו היה ממש ממש מקסים ומקצועי, לא מציק מידי, ורואים עליו שיודע לתת שירות (קשה למצוא כאלה). טיפה התבאסנו כשקראנו את התפריט כשלא מצאנו מנה שלא תהיה סופר... כבדה כמו איזה סלט כיפי לאכול עם פיצה ( היו 2 סלטים ופחות התחברנו) אז יצא שכל המנות שהזמנו היו ממש ממש כבדות - פיצה לראשונה עם בצל וזיתים (טעימה וכיפית) עם סלט ירוק בצד (די סתמי אבל טיפה הוריד מהכובד) לעיקריות הזמנו פפרדלה פילה בקר שהייתה מושלמת עם חתיכות גדולות וטעימות של פילה (אולי טיפה עשוי מידי, אבל מנה מהממת. קרבונרה שהגיעה עם חלמון מעל עם טעם מעושן חזק. אכזבה קלה - מנת הניוקי ערמונים - ציפינו לניוקי עבודת יד קליל והגיע ניוקי מאוד בצקי וכבד, הרוטב אבל היה טעים מאוד. כולל בקבוק יין כל הארוחה עלתה בערך 600 שקל. האוירה והאותנטיות של המקום מנצחים - ממש הרגשנו ברומא באמצע רוטשילד(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה 3 ביקורות
ממליצה בחום
4.8
24/06/18

מסעדה מומלצת - מתאימה לאוכלי בשר ולצמחונים. מנות נדיבות וטעימות . שירות אדיב ומחירים סבירים . אבוא שוב בשמחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
מומלץ
3.8
12/11/17

מסעדה איטלקית טובה עם מנות נדיבות טעימות ומשביעות. כדאי לנסות. מתחם שרונה מאוד יפה אבל יחסית עמוס בדרך כלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofra - תמונה
Ofra 2 ביקורות
שירות אישי ומפנק
4.5
13/06/17

הגענו 9 בנות למפגש משפחתי, אוריה וניב המלצרים/ מנהל משמרת, דאגו שנהנה גם מאוירה נפלאה וגם משירות אישי מפנק, כל המנות היו מצויינות וכולנו קבלנו את המנות ביחד. (חשוב) ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
יקר, טעים ונעים מאד
4.3
05/06/17

חגגנו יום הולדת ומאד נהנינו מהאוכל, מהאווירה ומהשירות. הפיצות היו מעולות, כנ"ל הסלטים והקינוח של פיצת השוקולד. כולם היו מרוצים, רק שלדעתנו המנות לא גדולות והמחיר יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
לא מיוחד
2.8
12/02/17

הגענו למסעדה 3 חברות לארוחת ערב איטלקית ונחמדה. המלצרית הייתה די נחמדה, אך לפעמים היה קשה להשיג מלצר - חוסר של מלצרים במקום. הזמנו 2 מנות פסטה ומנת פיצה אחת. הפיצה הייתה יבשה וקשה... לאכילה, לא נגענו בה. 2 הפסטות היו ממש סבירות בטעמן - לא מגעילות אך לא טעימות במיוחד, לא משהו שמצדיק את המחירים הגבוהים שגובים במסעדה. סך הכל אווירה די נחמדה, אבל לא שווה את הכסף לדעתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/02/2017
אורחות יקרות, אנו שמחים לקבל משוב מכל אורח ואורח שמגיע אלינו למסעדה. נשמח ליידע אתכם, שאנו קשובים לביקורות וצרכי האורחים שלנו ועל כן שמחים לבשר, על תפריט חדש, מרענן ומרגש שיושק במסעדה החל מה1.3 נשמח להזמינכם לחוויה נוספת אצלנו. נשמח לקבל את מספר הטלפון ושמכן על מנת שנוכל ליצור קשר. המשך שבוע נעים, צוות רוסטיקו.
סיגלית - תמונה
סיגלית 10 ביקורות
מומלץ!!
4.5
07/01/17

רוסטיקו זה גיחה לאיטליה.... הפיצות טעימות, מבחר גדול של פיצות שנמכרות לפי משקל ממש כמו באיטליה... אנחנו טעמנו פיצה עם קישואים, פיצה עם בייקון ועוד.. כשהפיצה על משקל אפשר לקחת כל מיני... סוגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay 4 ביקורות
טוב לשבת על כוס יין, אבל לא לאכול
2.0
12/11/16

לפי דעתי הפסטה עם רוטב מוכן מהסופר, לפחות ככה זה מרגיש. הפיצה היא פיצה ביתית מזכירה את הפיצה עם הפיתה וגבינה בטוסטר. הם לא משקיעים באוכל בכלל, אבל האווירה נחמדה וגם השירות. המחירים גם... מופקעים יחסית לאוכל המוצע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 11 ביקורות
מקום איכותי ומרומם רוח ותיאבון !
4.8
16/07/16

הגענו מעפולה הרחוקה לערב של בילוי עם חברים טובים לחגוג קצת ללא הילדודים, ומה אומר ומה אגיד פשוט מקום מושלם שהייתי שמח לשכפל לצפון. ראשית האווירה משפחתית ועוטפת חשו באוויר מצב רוח מרומם... בקרב הסועדים. השירות היה אדיב ומדוקדק ראו שהמלצרית אמונה על מלאכת השיווק אך לא באופן דורסני מידי, השירות היה מהיר ומקצועי. לאוכל מגיע לפתוח במשפט משלו כי הוא היה פשוט מעולה. התפריט לא עשיר או מגוון מידי אך זה לדעתי משרת אותו לברכה - כי אין מקום לבלבול. כל אחת מארבעת המנות שהוזמנו, בתוספת הראשונות והקינוח היו מיוחדות טעימות ונדיבות יחסית ובהחלט שלחו אותנו למחוזות אחרים ולא מוכרים בהם היינו שמחים לצעוד שוב. אם נתמקד במנה שלא הפסיקה לקצור שבחים אז אשתי ממליצה על הלזניה העשירה, אני דווקה על הפסטה ערמונים וכמהין שהיתה מנה מעולם אחר לדעתי. קוקטייל הבית היה מרענן ואיכותי. המחיר לא זול, אך שווה בהחלט! נשמח לחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nikita Aiz - תמונה
Nikita Aiz 3 ביקורות
כל כך מדהים, שאי אפשר להפסיק לחזור!
4.8
01/07/16

זה היה פעם שלישית שאני ובת זוגתי אכלנו במסעדה ב4 חודשים האחרונים. למה? כי המקום מצויין! כל פעם שהיינו שם אכלנו מאכלים שונים, התפריט מאוד מגוון והביצוע שלו ברמה שיכולה להתחרות עם מסעדות... שף. המנות בגודל מושלם, לא מפוצץ מדי ולא קטן מדי. המקום מתאים לכל אירוע שהוא, אם זה ארוחה רומנטית ואם עסקית. המחיר, גבוהה מהממוצעה: על 1 ראשונה 2 עיקריות 1 קינוח וגם כוס יין, יוצא 280 שקל. אבל האוכל שווה את זה ואפילו יותר. על פי ניסיון אישי שלי, אוכל ברמה הזה צריך להגיע ל300-330 שקל. השירות מדהים, צוות המלצריות הכי נחמד שהכרתי בחיי, מקצועיות, ויודעות בדיוק מה להתציע לך על פי מה שאתה אוהב. אחרי הביקור הראשון שלנו, זכרו אותנו, ושמחו לראות ותנו כל פעם. אנשי צוות שכאלו גורמים לך לרצות לחזור למקום כל פעם מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה