נגישות
נגישות

סימאקי סושי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על סימאקי סושי

Hadas - תמונה
Hadas מבקר מתחיל
אכזבה אחת גדולה
1.3
10/10/16

השרות היה גרוע! לא הביאו מה שהוזמן, ומה שהגיע היה פשוט בטעם נוראי! כשנסיתי ליצור קשר היה קשה להשיגם וכשענו היה מענה לא שרותי בעליל. כשביקשתי את ביטול העיסקה הם חייבו את על הדברים שטעמתי... מהם (עוד לא פגשתי דרך אחרת להתרשם מאוכל) וכשאמרתי שאני מבקשת לדבר עם אחראי, אמרו שרק בסוף המשמרת אני יכולה להתקשר אליו או לבוא לסניף. אה, ודמי משלוח חלילה לא בטלו...בושה של שרות. אוכל נוראי. ללא ספק — לא אחזור ולא אמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galia - תמונה
Galia מבקר מתחיל
שירות גרוע
2.0
26/07/15

שלום מוכנה להודות בשירות הגרוע ביותר שנתקלטי בתקופה אחרונה .לאחר שביצענו הזמנה של 351 שח +50 שח טיפ נוצר בילבול בהזמנה הביאו לי סושי צמחוני במקום סלומון .לאחר פנייתי לסניף שטמפפר 19... קיבלתי יחס מזעזע ביקשו בבני לצלם ולשלוח לא מאמינים ללקוחות . בנוסף אמרו לי שאין מה לעשות יכולים לתת זיכוי .אמרתי שאני נשארתי רעבה ענו לי שוב אין מה לעשות .... לא המשיך הלאה אבל אף מסעדה מכובדת לא היתה מגיבה ככה על טעות לא ביקשתי פיצוי ביקשתי שיביאו את מה שהזמנתי שמי גליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
שירות מתחת לכל ביקורת
2.3
26/06/14

הזמנתי היום בערס מהסניף בפולג שתי קומבינציות ופתאי. אחרי שעה הגיע השליח כאשר הקומבינציות נמצאות והפתאי לא ובנוסף גבו ממני משלוח של 10 ש"ח במקום 6ש"ח- אני גרה מרחק של שלוש דקות נסיעה... מהסניף. השליח התקשר לאחראי סניף בשם קובי/ ליאור הוא לא החליט איך קוראים לו והוא צעק עלי שזה מה יש ואם אני רוצה הוא ישלח את הפתאי- הוא כנראה חושב שאני שוב אחכה שעה ואוכל בחצות הליל. את הסכום של המשלוח לא הסכים לשנות ופשוט המשיך לצעוק ולדבר בחוצפה ממש- אני אשמה שהפתאי לא הגיע כי הוא טוען שלא אמרתי לו. בסוף פשוט נתתי לשליח את האוכל ובטלתי את ההזמנה. התקשרתי למנהלת שני הסניפים בשם סימה- היא תמיד עסוקה ואף פעם גם לא חוזרת למרות שהשארתי את הנייד שלי. הפעם אני לא אוותר מקום כזה עם תודעת שירות גרועה לא צריך להיות קיים למרות שהאוכל שלהם טעים. חוצפה שאין כדוגמתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom Shlomov Hike Nalbandian - תמונה
Tom Shlomov Hike Nalbandian מבקר מתחיל
שירות מזעזע פשוט אכזבה!!!
1.0
22/11/12

אני לקוחה קבועה בסימקי אוכלת שם לפחות פעמיים בשבוע ומזמינה הרבה.. הכל היה בסדר וטעים עד היום!! הגעתי והזמנתי 2 רולים והחוצפים האלה החליטו שלכל רול מוגבלים 2 רטבים. אני אישית תמיד אוכלת... עם טריאקי ספייסי וסויה.. ( כמו כל בנאדם נורמלי) שאלתי אם אני יכולה לקבל לפחות סויה אחד לשני רולים!! והם סירבו וטענו שצריך להוסיף על זה כסף..! איפה נראה דבר כזה?!! זה כמו להזמין ציפס ובעל המקום יגיד לך שאתה יכול לקחת או שקית מסכנה של קטשופ אחד או של מיונז אחד!! איפה נראה דבר כזה!! מזעזעע!! בחיים לא אוכל יותר לא אני לא המשפחה שלי ולא החברים שלי!! כל הכבוד בשביל האגורה המסכנה הזאת שחסכתם לעצמם הפסדתם לקוחות קבועים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 2 ביקורות
ממליצה בחום!!!
4.8
29/11/11

אני לקוחה של סימאקי חייבת לציין שיש להם אוכל טעים וטרי השרות טובב אני מזמינה ויושבת שם לפחות פעמיים בשבוע תמשיכו ככה כי אתם עשר ממליצה בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel Hadad - תמונה
Daniel Hadad מבקר מתחיל
סימקי
5.0
27/11/11

אני לקוח של סימאקי כבר שנים ונהנה כל פעם מחדש מהשרות הנדיב , סושי והנודלס ממש משובחים ממליץ בחוםם

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן קליינפלד - תמונה
יונתן קליינפלד 2 ביקורות
הסושי הכי טוב בנתניה
4.5
27/11/11

אוכל חלום.שרות מהיר וסהכ אחלה מקום קטן ומטריף.וסושי תמיד טרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/10/11

שירות גרוע ביותר!!!! מעולם לא נתקלתי בחוויית שירות מזעזעת כזו. ישבנו קבוצה של חברים כשכולם הזמינו סושי ואני שאינני אוכלת סושי הזמנתי מנת נודלס. למרבה ההפתעה הפעם השליח הגיע בדיוק על... הדקה אך לאחר שפתחתי את המנה גיליתי מנה יבשה טפלה ודביקה שאיננה ניתנת לאכילה ובנוסף לא קיבלתי את הרוטב שהזמנתי בתוספת למנה. התקשרתי לבקש שיצא שליח ויביא לי רוטב שלפחות יהיה טעם לאוכל כי היה פשוט דוחה. קיבלתי תשובה שברגע שיגיע השליח חזרה הוא יצא אלי עם רוטב. המתנתי לרוטב שעה וחצי כשבמהלכן פניתי שוב וקיבלתי תשובה שהשליח יצא אלי מזמן וזה "תלוי בשליח מתי הוא יגיע" לדברי הנציג איתו שוחחתי. נוצר מצב שחבריי אכלו ואני הסתכלתי עליהם במשך שעה וחצי ורק בסוף משמרת, השעה 23:52, הגיע אליי השליח עם הרטבים כשהמנה כבר קרה, יבשה, עדיין דביקה וכמובן, לחלוטין בלתי ניתנת לאכילה ( אלא אם ארצה להגיע למיון במהלך הלילה). לצערי, לא קיבלתי מענה!! נשארתי רעבה!!! ועצבנית!!! החזר כספי על המנה טרם קיבלתי. השליח דיבר עם המנהל שלא היה מוכן לדבר איתי היום וטען כי יחזור אליי מחר... כולי תקווה שאכן יחזור אליי המנהל. בכל מקרה אני וחבריי לא נשוב לאכול אצלכם שוב!!! עושים טעות פעם אחת ואנחנו עשינו פעמיים... לא תהיה פעם שלישית!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בטי ומשה - תמונה
בטי ומשה מבקר מתחיל
2.6
16/10/11

רמת שירות שואפת ל-0, האוכל הגיע באיחור גדול לאחר שיחה עם אחראית משמרת לאחר איחור של חצי שעה ציינה כי השליח יצא מזמן אלינו ( מה שהתברר שהמנה עוד לא יצאה מהמטבח) לאחר איחור נוסף של 10... דקות התקשרנו שוב וצויין כי השליח בדרך אלינו רק לאחר 20 דקות נוספות השליח הגיע ובידו שעת הוצאת החשבונית מהמחשב שהתברר כי לקח לשליח המקסים רק רבע שעה להגיע אלינו, בכל זמן השיחה אחראית המשמרת התווכחה איתנו מתי הזמנו ומתי השליח יצא כשהיא מציינת כי אנחנו כלקוחות לא בסדר והאיחור של האוכל הוא בגדר הסביר ( איחור של שעה זה סביר????) כשציינתי שאיני מעוניינת לשלם על משלוח 10ש"ח לאחר איחור של כל כך הרבה זמן לא הפסיקה להתווכח איתי ( למרות שהייתי צריכה לקבל פינוי הולם יותר) לאחר 10 דקות אחראית המשמרת הפריע לנו באמצע האוכל ושאלה אם השליח עדיין אצלנו מזל שלא נשאר אחרת לקוח נוסף היה בבעיה :) כי אם כן הייתה נותנת לי 10% הנחה על החשבון ... מאוחר מידי :( והחזיקה אותי על הקו למעלה מ 10 דקות של ויכוחים מי צודק... ביקשתי לדבר עם המנהל מעליה על מנת להעלות בפניו את חווית השירות שקיבלתי היות ואני לקוחה ותיקה שמזמינה באופן קבוע ואם רמת השירות תעלה אני אוכל להנות . אך המנהל לא היה מעוניין לחזור אלי חבל שרמת השירות כל כך נמוכה כי האוכל סוף..... לפעמים שווה לוותר על סושי טוב כי השירות על הפנים ומוציא את החשק לאכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל קלופשטוק - תמונה
גיל קלופשטוק 3 ביקורות
4.0
27/03/11

סושי מעולה. תמיד טרי וטעים והשירות נעים ואדיב. כל מה שניסיתי עד היום היה טעים. חובה לטעום את ה אינסייד אאוט סלמון בטמפורה ואבוקדו - פשוט מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה