נגישות
נגישות

סימאקי סושי ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

82 ביקורות וחוות דעת על סימאקי סושי

חנות בכפר סבא - תמונה
חנות בכפר סבא 2 ביקורות
3.3
31/10/07

פשוט סוף הדרך, יש להם סושי באמת ברמה גבוהה, כל מה שתזמינו טעים מאוד, יש להם סושי ממכר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/09/07

אין מילים.כל שנה בכוכב נולד אנחנו מזמינים מדי שבוע.אולי המקום היחידי שאני מכיר ששומר על אותה רמה.לכלמי שמבין בסושי זה המקום!!1אפשר גם להזמין ולבקש לאכול על הברתענוג.והכי חשוב לבקש שסימה... תגלגל.לא להתפתות למראה עינים מלוכסנות.תאמינו לי שיש הבדל.בכל מקרה סושי מנצח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
LANA - תמונה
LANA 3 ביקורות
1.0
05/08/07

מנה קטנה מאוד מאוד מאוד !!!!!!!!!!!! חיכיתי שעתיים למשלוח מנה קטנה כל כך שבהתחלה חשבתי ששליח שכח חצי הזמנה באוטו 130 שקל בלי להנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
21/05/07

קרוב לבית וטעים נורא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/05/07

סושי מעולה עם מרכיבים ברמה טובה מאוד. תסמכו על תורני מוקד מד"א שהתנסו בכל מקומות המזון המהיר הקיימים בעיר. זמן הכנה טיפה ארוך אבל גם הזמנו דקה אחרי הפתיחה. במקום קיים גם סושי שף (או... לפחות זה היה יפני שלבוש ככה וגלגל את הסושי במקצועיות רבה מאוד)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/04/07

הסושייה הטובה בארץ!!! קיבלנו המלצה מחברים ולא התאכזבנו.למרות שאנחנו ממודיעין, אנו מקפידים 1 לשבוע לבצע גיחה לארוחה.לא חייבים לפרנס בעלי מסעדות סושי ולהתאכזב (מה שקרה גם לנו גם אצל... "מותגי" סושי בארץ), לא חייבים לטוס ליפן.סימאקי סושי - הסושיה שלי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
07/11/06

חגגנו יומולדת 50 לאבי והם עשו לנו את הארוע.קיבלנו ייעוץ והסברים בסבלנות ואפילו טעימות חינם (כמו באולמות).אמי הפולנייה בדקה והמטבח פשוט מבריק. הסושי הגיע במגשיי עץ יפיפיים עם כל הכלים... שמסביב והשולחנות האלגנטיים והמפות השחורות ובקיצור הכל. היה מהמם!!!!!!! היומולדת הכי טעים ומפואר ומשמח שאבא שלי בטח לא יישכח לעולם.האורחים שלנו זללו והסושי לא נגמר. פינת הגינה עמד בחור וגלגל וגלגל והכין קונוסים לבחירת האורחים. אין מילים. בקיצור הם עשו לנו את הערב וכולם, שיכורים מסאקה ויין שזיפים היו שמחים.סימה ויונתן (ואלדד המלצר) תודה רבה על הכל. הייתם 10!!! אנחנו ממליצים עליכם לכל החברים שלנו וכך גם הורינו. מקווים שנמשיך להפגש בארועים. תמשיכו להיות נדיבים וחייכנים. זה משתלם!!!ענבל ומשה וכל משפחת אליהו, כפר נטר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
07/10/06

אין, אין כמו הסושי של סימה בעולם!!! (במיוחד הקונוסים). בהצלחה במקום החדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
12/08/06

פעם ראשונה שאני מבקרת מסעדה באתר.נתחיל בזה שהגענו דרך חברים שהם לקוחות ותיקים וקבועים שלהם. כל פעם ביטלנו את הרעיון כי סושי בייתי לא נשמע לנו. אכן הפסדנו.בט"ו באב אחרי שהתינוק חלה... והיציאה בוטלה החלטנו לנסות ומה ניתן לומר, מדהים. נדיבים בדגים, נקיון ואסתטיקה.בהחלט סושי מקצועי וטעים מאוד.האורז מתקתק ודביק בדיוק במידה הנכונה וגם האצות פריכות ואיכותיות. גם אבוקדו היה ובקיצור נהייתי שוב רעבה.החסרון שחיכינו כמעט שעה. הסבירו לנו שיש עומס בגלל ט"ו באב ולזכותם הם אמרו זאת עוד לפני שהזמנו כדי שנוכל להתחרט. אבל נשארנו וכנראה לנצח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
14/07/06

התקשרתי והזמנתי אחרי כל הביקורות באתר ואין מה לומר המנה של ה-55 פשוט מעולה.קיבלנו קומבינציה מעורבת עם טונה וסלמון ולפי המלצת הבחורה שקיבלה ההזמנה בחרנו מנה מעורבת ממספר שילובים שחלקם... פשוט הורסים!!!מאוד נדיבים בדג ובכלל היה 10.(ורק עוד קצת סויה לא היה מזיק) אז הנה עוד לקוח חדש ומאוד מרוצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה