נגישות
נגישות

לוקס - LUX ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על לוקס

lilahleo - תמונה
lilahleo 9 ביקורות
חושבת כבר מתי לחזור
4.8
09/03/19

המנות היו מעולות. הזמנו בין היתר את מנת הדגל-מומלצת מאוד!!הרבה יצירתיות. חגיגה של טעמים. הרבה אסטתיקה. השירות היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תיקי לוי - תמונה
תיקי לוי 5 ביקורות
נחזור שוב, ללא ספק
4.8
23/02/19

באנו למפגש חברים. האוכל היה טעים מאד והשירות היה מעל ומעבר. המחיר סביר והמנות בכמות יפה מאד. מטבח ערבי במיטבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר גמור לא זול.
3.5
25/12/18

האוכל היה טעים מאוד ועל זה כל הכבוד אבל המחיר יקר יחסית וחבל. השירות היה בסדר ודי זריז וקשוב.המקום עצמו סימפטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
מפתיע לטובה, מומלץ בחום
4.8
13/12/18

איזה כיף שיש מסעדה כזו בחיפה! אשתי החלטנו לחגוג במסעדה אירוע משותף, ואנחנו מאוד שמחים שברנו ב LUX האוכל הוא מעין פיוז'ן של המטבח המערבי המסורתי, והמנות היו מאוד טעימות. השירות היה מצוין... והאווירה הייתה מצוינת. מומלץ לקינוח לקחת את המלבי ואת מנת "לילות בירות". לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bassi01 - תמונה
bassi01 2 ביקורות
חזרנו וחוזרים ונחזור!
5.0
13/11/18

מושלם, מומלץ מומלץ, מקום מס׳ 1!! זו לא הפעם הראשונה ולא השניה ומאה אחוז לא האחרונה. קודם כל התפריט פשוט גאוני עם כל המרכיבים המעניינים, יש מגוון של מנות ראשונות ומלא מנות בגודל של... מנות עיקריות. יש להם הכל, דגים, בשר, והכי חשוב הקינוחים האותנטים שמלקקים את הצלחת אחרי! אחלה אווירה והשירות פשוט מעולה, במידה ואתם מחפשים ערב רגוע אז מומלץ מאוד לבקר כל ימי השבוע חוץ מהסוף שבוע, כי אז יש להם ווליום חזק והאווירה ממש שמחה אבל לא כל אחד מתחבר פשוט. צירפתי כמה מנות של שלמות שהיו לי בפעמים שביקרתי, חברים זו גאווה אמיתית שיש לנו מסעדה כזו בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לא זול אבל מאד טעים
4.3
04/10/18

האוכל היה מצוין כך גם השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
בפעם השניה נפילה עם פילה עגל מלא סחוס
2.8
07/08/18

הגענו למסעדה בפעם השניה מאחר ולפני שבוע היינו זוג ישבנו על הבר הזמנו 2 כוסות יין ושתי מנות דג והיה טעים ונחמד. בפעם השניה אישתי היזמינה שיפוד פילה עגל והוא פשוט היה מלא סחוס ולא אכיל.... המלצר שאל אותנו איך היה ואמרנו לו לגבי הבשר הלא אכיל ואחרי ברור עם האחראי הביא כפיצוי מנת מלבי שלא התאימה לנו כשהיה מצופה פשוט לא לחייב את מנת הבשר. המנות במסעדה יחסית קטנות ומתומחרות יקר על כן מצופה שתיהיה איכות וזה כניראה לא קורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מונטיפייטון - תמונה
מונטיפייטון 11 ביקורות
ביקור חובה.
4.8
17/06/18

פשוט תענוג. אווירה של בר, מוזיקה טובה שמאפשרת גם לדבר, שירות מעולה, מלצרים שמכירים כל מנה לעומק. מבחינת האוכל התמקדנו בכמה ראשונות, פשוט כי קשה להחליט והוספנו עיקרית אחת משותפת. בין... היתר הוזמנו סלט קלמרי נהדר, ריזוטו פריקי, סלט פטוש ופילה לברק. הקינוח בסוף (בקלוואה עצומה עם גלידה בפנים) הוא יציאה מגניבה ביותר. הכל טרי, טעים, עם שילובים מעניינים וכיפיים בתוך המנה. מומלץ חזק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
שירות מדהים
5.0
03/06/18

המקום עם חווית השירות הכי טובה שיש . הזמנו מספר מנות , ראשונות ועיקריות , הכל יצא בתזמון מושלם המלצר היה ממש אדיב ונענה לכל בקשותינו. המחירים נותנים תמורה מלאה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנית - תמונה
דנית 2 ביקורות
מאד מאד מומלץ מכל בחינה.
5.0
22/05/18

נמל חיפה מתעורר. בחרנו על פי המלצה במסעדה לוקס ולא הצטערנו. המלצר אסדי הסביר על המנות בפירוט מקצועי, האוכל הוגש במהירות, מאד אסטתי וגם מאד מאד טעים ומיוחד. האוירה נעימה, כשביקשנו להחליש... את המוסיקה נעננו ברצון ומיד. השולחן נוקה והצלחות והסכום הוחלפו בין המנות. הכל טרי. הופתענו מהמחיר שהיה מאד הוגן. כ 120שח לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה