נגישות
נגישות

ביגה - BIGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
2.0
אווירה
2.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על ביגה

Anat - תמונה
Anat 12 ביקורות
לא מ7מלץ,שרות גרוע
1.8
02/11/19

הגענו זוג בשישי בבוקר, הושיבו אותנו ואף מלצר לא התייחס,לבסוף הזמנו,הקפה הגיע קר ובכוסות חד פעמיים,נאמר לנו שהכוסות הנקיים נגמרו ,ביקשנו לחכות לספלים ובאמת חיכינו עד לסוף הארוחה... לקפה,הסמנו מים מינרליים שהגיעו חמים ובלי כוסות,גם לכוס התחננו 20 דקות, המלצרים לא יעילים ,שרות גרוע ואוכל רע,,לאף אחד לא אכפת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
י.ק. מהנדסים - תמונה
י.ק. מהנדסים מבקר מתחיל
ניסיון לאכול במסעדה היום
1.0
17/09/19

יום, ביום הבחירות, אני ואשתי רצינו לאכול במסעדת ביגה בקניון עופר –פתח תקווה. יש לציין שאנחנו אוכלים בסניפי ביגה בצפון, ומרוצים. הגענו למקום, המארחת הושיבה אותנו ונתנה לנו תפריטים. רק... לאחר 20-25 דקות ניגש אלינו מלצר לקחת הזמנה, הזמנו מנת קציצות סלמון, מנת סלמון במחבת, ומים. לאחר כרבע שעה, הגישו לנו לחם ללא עריכת השולחן (ללא סכום וצלחות). ביקשנו מהמלצרים מספר פעמים מים, כוסות, עריכת שולחן- כמובן ללא מענה. לאחר כרבע שעה, הלכתי בעצמי והבאתי מים, ביקשתי כוסות וזכיתי לקבל אותן לאחר יותר מ- 5 דקות. לאחר כרבע שעה נוספת, קיבלנו את מנת הקציצות, כמובן שהשולחן עדיין היה לא ערוך. שאלתי מה עם המנה שניה שהזמנו, לא היה מענה. לאחר מס' פניות למלצרים שונים, הצלחנו לקבל צלחת אחת וסכו"ם יחיד ( למרות שהיינו זוג). לאחר מס' בקשות לקבל את המנה השניה וסכו"ם נוסף החלטנו לוותר על הארוחה. מאחר ואנו אנשים מנומסים ( יתר על המידה יש לומר על פי המקרה), שילמנו על המנה ראשונה (אפילו שלא אכלנו) ויצאנו. מלבד חווית השרות המזעזעת, המקום היה צפוף, לא נקי, כמובן שעל האוכל איני יכול להגיב יותר מידי ( מאחר וסכו"ם זו בקשה מוגזמת).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal מבקר מתחיל
לא ממליצה בכלל
1.8
16/09/19

היי לכולם, ביקרתי היום בביגה בפתח תקווה, חוויה לא נעימה כלל. שעה שלמה עד שהאוכל יצא, 40 דק עד שקיבלנו את השתייה בטענה שהמכונה התקלקלה, אפילו לא הציעו לנו קנקן מים או שאלו על חלופה... לשתיה. אוכל ללא טעם, חסר תבלינים ולא טעים. וברור שיש גם דברים שהוסיפו לנו לחשבון, חוויה לא נעימה כלל, אני לא אחת שנתפסת על הקטנות אבל זה מוגזם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobtamara - תמונה
kobtamara מבקר מתחיל
לא אחזור ולא אמליץ לאף אחד
1.3
22/05/19

שירות גרוע, האוכל לא טעים. הרבה מלצרים מסתובבים במקום ולא ניגשים ללקוחות. לא מפנים את השולחן. מקווה שיקחו לתשומת ליבם

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirleyg - תמונה
shirleyg 21 ביקורות
אוכל סביר אבל שירות מבאס
2.0
08/02/19

השבוע אכלתי עם חברה בסניף הקניון הגדול של ביגה. הזמנתי סנדביץ' צ'או באו באו והוא היה סביר סה"כ, החברה הזמינה פיצה טעימה אבל לא משהו שלא היינו יכולים לאכול בכל מקום אחר. בנוסף הזמנו... שתייה קרה וגם קנקן מים וקינוחים. את הקנקן מים הזמנו 7 פעמים עד שקיבלנו אותו. בקינוחים הזמנתי פטיפורים. המנה היתה אמורה לכלול 5 פטיפורים לבחירתי מתוך 6 - שזה הגניב אותי שיש מנה שאפשר לאכול קצת מכל קינוח. כשהזמנתי המלצר אמר שאחד מהם חסר, אז הזמנתי אחר במקומו. בפועל קיבלתי 4 פטיפורים ולא 5. וכשהערתי למלצר שמגיע לי עוד אחד - הוא אמר שמה שקיבלתי זה מגיע לי. רק אחרי שהראיתי לו בתפריט, עשה טובה שהגיש לי עוד אחד ל-4 - במסגרת החמישה שהגיע לי. אני חשבתי שיציע לי פיצוי ויגיש לי עוד פטיפור בונוס בגלל הפשלה עם המים והויכוח מהפטיפורים, אבל טעיתי ולא התעקשתי, פשוט החלטתי לא לחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 5 ביקורות
שירות על הפנים
2.5
06/10/18

לצערי חוויה גרועה. ביגה פרסמו מבצע של ופל בלגי בשקל (דרך אפליקציית קניון עופר) רכשתי את ההטבה, וכשני מגיע הם טוענים ש"המכונה התקלקלה". נשמע לי מאוד מוזר העניין. בשיחה עם בעל המקום... ביקשתי קפה ומאפה או משהו במקום שהרי באתי במיוחד לקניון בשביל הופל בלגי. לצערי נעניתי בשלילה ובאטימות. אני קיבלתי לדעתי יחס לא מכבד ולא מקצועי. אני לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
אפשר ליהנות גם בקניון
3.8
24/09/18

היינו בביגה פעמיים במשך שבועיים. בשתי הפעמים היה טוב. ארוחת בוקר זוגית נדיבה מאד, חביתת קדאיף מעניינת וכל השאר ברמה טובה למדי לרשתות המקובלות. בפעם קודמת שהיינו בערב, המנות היו גדולות... ונדיבות ביותר כך שלא הצלחתי לסיים. מנת הסביח המפורק מאד מוצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asher - תמונה
Asher מבקר מתחיל
זוועה
1.0
05/07/18

הושבתי על ידי מארחת. ניגשה מלצרית שהשאירה תפריט ואף טאבלט אלקטרוני. היו מעט סועדים ולפחות 5 מלצרים בקרבתי. התייבשתי במשך חצי שעה מבלי שניגשו אלי. מנהל המקום היה עסוק בשיחה מחוץ למסעדה.... כל המלצרים נמנעו במופגן מקשר עין ועסקו בעצלתיים בסידור שולחנות. מקום מנוהל ברישול. היתה ניכרת מורת רוח של הסועדים האחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אפשר להנות מארוחה טובה בקניון
5.0
04/06/18

ארוחת הבוקר כללה: גבינת פטה, טחינה גולמית עם סילאן ובוטנים, ממרח שום זעתר, לאבנה בשמן זית, ממרח עגבניות, ממרח חצילים קלויים, ממרח טונה, גבינת שמנת, חומוס מסאבחה, קונפיטורה, מעדן טפיוקה:... יוגורט, גרנולה וסילאן שתי ביצים לבחירה: אומלט לכל סועד, סלט לבחירה, סלסלת לחמי ביגה, קפה ושתייה קרה לבחירה (אין הגבלה כמו בהרבה רשתות אחרות)- כל המטבלים טריים, רעננים וטעימים (כל אחד טעים מקודמו), הלחמים מדהימיםםםם (לא, אין דברים כאלו), באומלטים אין תוספת תשלום עבור התוספות (גם כאן מה שלא קיים בדרך כלל ברשתות מקבילות)- בקיצור- שלמות זה כאן!!! ארוחת בוקר מובחרת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה