נגישות
נגישות

קפה גן סיפור ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על קפה גן סיפור

nisim1612 - תמונה
nisim1612 מבקר מתחיל
מקום נפלא
5.0
06/09/21

הזמנתי ערב להרמת כוסית לרגל השנה החדשה השולחן היה ל20 אנשים היה ערב נפלא . שירות מעולה ,אוכל טעים מאד , יחס נפלא של כל הצוות רוצים מקום לערב של עובדים ? גן סיפור זה המקום תודה רבה... לכם וניפגש בשמחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elico - תמונה
Elico 4 ביקורות
חניה בעייתית ויחס מזוויע!!!
1.8
27/07/21

הזמננו מקום לישיבה בחוץ ל-6 והגענו כדי לחגוג לאישתי יום הולדת, 5 בוגרים וילדה בת 5. בפועל הושבנו בשולחן של 5 ומנהלי המקום והמשמרת התעקשו איתנו לא להוסיף כסא נוסף לילדה. כמה שהראינו... שניתן וכמה שהסתובבתי והראיתי להם שולחנות פנויים שכן ניתן להוסיף בהם כסא נוסף, הם פשוט העבירו הוראות באוזניה לכל מי שדיבר איתנו שלא יסכים בשום פנים ואופן. שכחתי הנייד בבית אחרת הייתי מצלם לכם כדי להוכיח עד כמה הם היו אטומים ועד כמה אפשרויות היו להם לרצות אותנו, הן בשולחן בו ישבנו והן בשולחנות פנויים אחרים ומרווחים שהיו שם. פרנציפ שגרם לנו ממש להיות המומים מהעקשנות. גרמו לנו לכעס ואכזבה במקום ליהנות, לחייך ולחגוג. בוודאות לא נחזור לשם!!! המנות עצמן היו יקרות וסטנדרטיות, ללא שום ייחודיות מכל מסעדה אחרת. בעיקר איכזבה הפסטה שהיתה טפלה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotem yona - תמונה
rotem yona 16 ביקורות
הבית קפה הכי טוב בארץ
5.0
08/06/21

האוכל טעים מאוד , המנות גדולות ומגוונות, המחירים לא יקרים יש תמורה מלאה למחיר. השירות במקום מצוין, המלצרים נחמדים המיקומים של בתי הקפה של הרשת בפארקים מה שמוסיף לאווירה הנעימה והכיפית. ... מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה 2 ביקורות
מומלץ בחום!
4.3
14/04/21

באתי עם בעלי לחגוג לו יום הולדת. שירות מעולה! מלצריות אדיבות ונחמדות... אוכל טעים ומגוון. מנות גדולות ויפות. מחיר סטנדרטי למסעדות חלביות. הזמנו את הסלט של נחמה, מוקפץ אסיאתי עם סלמון... ורביולי פולנטה- הכל ממש טעים! ממליצה מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
טעים
4.0
16/02/21

ביקרתי מספר פעמים. נהניתי בכל פעם. המנות טעימות ומפנקות והשירות טוב בהחלט. השף שולח מעת לעת מנות מפנקות על חשבון הבית. שווה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בית קפה בסביבה נעימה
3.5
07/08/19

מקום חמוד בגן סאקר. חניה בעייתית. נאלצנו לחנות מרחק די רב ולהגיע ברגל עם הילדים. השתיה הגיעה מהר. אוכל שהוא לא ארוחת בוקר מתחיל רק באחת בצהריים כך שאם מגיעים בשתים עשרה צריך לחכות... שעה... השירותים לצערי דורשים תשומת לב יותר גדולה וניקיון... זה מאוד בעייתי בכלל ובעיקר כשבאים עם ילדים קטנים. הזמנו מנת פסטה של שלושה צבעים עם רוטב שמנת תרד. היה ממש טעים אבל מנה קטנה יחסית. הפיצה של הילדים הייתה טעימה. משקאות - שייקים טעימים מאוד. לסלט של הפיצה לא הגיע רוטב אבל הביאו כשביקשנו. קינוח ממש מעולה גם המקרון שלקחנו וגם מרי פופינס. המלצר היה ממש מקסים, אדיב ומקצועי. המארחת פחות מסבירת פנים וחבל... שהרי זה תפקידה. לא נראה לנו שנחזור למקום זה אבל השהות הייתה נחמדה סך הכל. מחירים יקרים לדעתי, אנחנו לא ירושלמים אז אולי זה הסטנדרט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 17 ביקורות
טעים מחיר נגיש
3.8
05/08/19

היה נהדר! האוכל ממש טעים ובמחירים סטנדרטיים לחלוטין. נהננו מאד למרות שהיינו צריכים להמתין בערך עשרים דקות עד שיתפנה שולחן, זה היה שווה את זה! הלחם פרמז'ן חובה!! נחזור בקרוב שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני מבקר מתחיל
טעים מאד, תפריט קצת אחרת, אוירה רגועה, שרות קשוב
4.3
05/08/19

אכלנו שם בערב קיץ יפה, ונהנינו מאד. אוכל טעים מאד בכמויות נדיבות, והתפריט מספיק יצירתי שלא תרגיש שהגעת לעוד מסעדה חלבית סטנדרטית. השירות היה קשוב במיוחד, והמיקום בגן סאקר מעניק למסעדה... אווירה מאד נוחה, בלי המהומה של העיר. (הם גם לא מצופפים את השולחנות זה ע"ג זה.) ניתן לחנות בחניון הלאום שזה 5 דקות הליכה. מחירים ממוצעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
לא אמליץ..
3.0
02/01/19

הזמנו ריזוטו שקשוקה ומנה ראשונה האוכל היה לא טעים אהבנו רק הלחם המחיר קצת יקר מנות גדולות אכלנו פה גם ארוחות בוקר- הארוחות בוקר טעימות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 3 ביקורות
אכזבה
2.3
11/12/18

מאוד התאכזבנו משהותנו במקום. סלט שעולה 65 ש"ח, צריך להיות חתוך במקום, ולא מראש. הזמנו מיץ תפוזים, שבתפריט הודגש שהוא סחוט במקום. המיץ לא היה סחוט (והיה מיץ תעשייתי, עם טעם איום ונורא)... והדבר לא נאמר לנו מראש, אלא רק בדיעבד כששאלנו (נגמרו התפוזים. קורה, אבל תגידו). בנוסף, המוזיקה היתה מאוד רועשת, כך שעל מנת לדבר, בחרנו לשבת בחוץ, על אף הקור הירושלמי. התאכזבתי מאוד גם מכיוון שכתבתי את הדברים הללו דרך האתר של המסעדה, על מנת לא לכתוב זאת בפומבי ועל מנת לראות רצון לשיפור, כי זה מקום חדש ולא רציתי להרוס את השם של המקום, אך זכיתי להתעלמות מוחלטת.

עוד פרטים
הוספת תגובה