נגישות
נגישות

מאתיאו - MATTEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על מאתיאו

Anat - תמונה
Anat 3 ביקורות
יאמי ממש טעים
5.0
28/06/19

הלכנו פעם ראשונה 6 אנשים מבוגרים עם גרופון היה מ ע ו ל ה המנות ענקיות השירות מהמם! עשו חשק לעוד ובטוח שנבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
dbuchnic - תמונה
dbuchnic מבקר מתחיל
מקום רועש, שירות סביר ואוכל גרוע
1.8
09/06/19

הזמנו מקום מראש, קבלנו שולחן בזמן בתוך המסעדה. המוסיקה היתה מאוד גבוהה, לא ניתן היה לדבר. ביקשנו להנמיך, הנמיחכו ולאחר כמה דקות הגבירו חזרה. הזמנו 2 ארוחות זוגיות, מנות ראשונות עלובות,... למעט מרק הבצל שהיה טעים. כבד קצוץ, אורירי ולא טעים, פטריות מוקפצות וניוקי סביר. המנות העיקריות פאי רועים, שומני, כבד ולא טעים. ספגטי מלא בשמנת, כבד. פיש אנד ציםס, הדג מלא בשמן. פירות ים קלאסי, התמנון כמו גומי, מנה קטנה ולא טעימה. קינוח עוגת שוקולד חמה, מאוד מתוק קצת קנויה. בקיצור מרוב עצים לא רואים את היער, יותר מידי מנות בתפריט שעשויות ברמה נמוכה, מלא שמן ושומן. המיקרוגל עובד שעות נוספות במטבח. מקום רועש, שירות סביר אוכל גרוע. לא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
carmel1894 - תמונה
carmel1894 מבקר מתחיל
אומנם קיים פוטנציאל אבל יש עוד דרך, לא נמליץ לחברים בשלב זה
2.5
09/06/19

שמגיע אז מגיע, לא הפעם! קודם כל השירות קצר רוח ולא מקצועי, צלחות ולחם שנשארו על השולחן מהמנות הראשונות לכל אורך הארוחה על אף הבקשות שלנו לפינוי. חוסר ניסיון ואווירה מלחיצה מצד... המלצרים/המארחת היו מורגשים. מוסיקת דייפ האוס שלא תואמת ארוחה איטלקית טיפוסית והאוכל עצמו בינוני, נחמד לא יותר מזה. לא ברור לנו איך המסעדה מדורגת כאן מקום 3 בכל תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וטימה - תמונה
מירי וטימה 26 ביקורות
מסעדה סתמית וחוויה מיותרת
3.0
23/05/19

התרשמנו מחוות הדעת שבמסעדה מוגשות מנות טעימות במחירים נוחים. הגענו למקום ו.... המחירים אכן לא גבוהים, אך האוכל בהתאם ומטה. הזמנו מרק בצל ומרק פטריות והיו לנו ציפיות גבוהות מהתנסויות... קודמות עם מנות אלו במסעדות אחרות. מרק הפטריות הרגיש כאילו הוסמך ע"י המון קורנפלור והיווה מעין עיסה לא וטעימה במיוחד שרק צורת ההגשה (בלחם) היתה חביבה. מרק הבצל היה חמצמץ ודליל (המלוואח מעל היה נחמד, בהתחשב בזה שלא אכלתי מלוואח שנים ((: ). המנות העיקריות- פסטה עם סלמון ופרמזן ורוטב כלשהו, שהזמין בן זוגי, היתה סתמית וגילגול הפסטה בפרמזן (ההיי לייט של המקום), שנעשה לעיניי הלקוחות נעשה ע"י המלצרית בשיעמום מובהק ומשום מה הפרמזן גם בקושי הורגש במנה. המנה שלי- שרימפס ברוטב גורגונזולה היתה נחמדה, אבל תפו"א הקרוע שהזמנתי לצידה היה ממש לא טעים ונראה שלא היה טרי במיוחד לפני הכנתו. איך כבר אפשר להרוס תפו"א?! לסיכום- לא השירות האדיש, לא האווירה העגמומית ולא המנות לא היו לטעמנו. יצאנו שבעים ותו לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamr.branski10 - תמונה
tamr.branski10 מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת עם אוכל מעולה!
4.8
22/04/19

המסעדה מצוינת עם אוירה נעימה מאוד. האוכל מעולה ומגוון. מומלץ לשבת במסעדה עם חברים או משפחה. מחירים לא מאוד גבוהים ובהחלט מתאימים למנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
irit1010 - תמונה
irit1010 מבקר מתחיל
טעים ונעים ובמחיר סביר.
5.0
21/04/19

אתמול חגגנו יום הולדת לחברה, היינו קבוצה של 18 איש, השירות היה טוב מאד, האוכל טעים ומוגש בצורה אסטטית ומגרה, המחירים סבירים ביותר. מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
izik - תמונה
izik 4 ביקורות
כייף אחד גדול
5.0
15/03/19

שירות מעולה,מנות טעימות ונדיבות מחיר הוגן , אווירה טובה , חגגנו יום הולדת היה כייף אדיבים מאוד ,בטוח שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 7 ביקורות
מקום מעולה
5.0
26/01/19

אוכל ממש טעים,אווירה טובה, שירות מעולה ומחירים זולים באופן לא פרופורציונלי ליתרונות לעיל. אכלנו במקום בראנץ' כמשפחה מורחבת וכולם יצאו ממש מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מאד מאכזב
1.8
26/01/19

זוג בשעות צהרים המוקדמות של שבת עם שובר "גרופון". העסקה נראית משתלמת: לחמים + מטבלים, מנה ראשונה לכל סועד ממבחר גדול, מנה עיקרית לכל סועד ממבחר מגוון, קינוח זוגי ושתייה קלה. מגיעה... סלסלת לחמים עם חמאה. מחכים כ 10 דקות. היכן המטבלים אנו שואלים? מצביעים תחילה על החמאה ואח"כ אומרים: "רגע עוד לא גמרנו להגיש..." ומביאים צלוחית קטנה של פסטו, וצלוחית מיונז לימוני טעים. ראשונות: סלט ארטישוק עם עודף חומץ - אפשר לוותר. מרק פטריות מגיעה עם כף דביקה שהוחלפה לבקשתנו...המרק מצוין. לזניה - למטה מבינוני, שוחה במיץ עגבניות. אסדו רך וסביר על מצע פולנטה ללא טעם. לא נגענו בפולנטה והמלצרית שרואה שהפולנטה נשארה כפי שהוגשה, שואלת כשגרה: היה טעים? השבנו: "הפולנטה ללא טעם". משכה בכתפיה וזהו. מסעדה כמעט ריקה אבל לקח כ 15 דקות עד שהוצעו לנו קינוחים. בחרנו בטירמיסו. הגיעה גרסה לא מוצלחת של טירמיסו עם מוס אספרסו. יצאנו עם טעם לא מסופק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה טובה וטעימה
4.3
12/01/19

הגענו לארוחת שישי בערב , הוירה טובה, האוכל טוב וטעים ,במנות הראשונות הממרח שעועית ,החציל מוקרם ופניני ניוקי היו טובים. המשכנו טורטליני בשר והכבדי עוף היו טובים . השירות טוב ויעיל ,המחיר... סביר והוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה