נגישות
נגישות

מאתיאו - MATTEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על מאתיאו

Shira - תמונה
Shira מבקר מתחיל
מקום מושלם! ים מבחר והכל מצוין
5.0
17/03/21

מבחר ענק וכל המנות גדולות ופשוט מעולות, עם מחירים הוגנים ממש. אווירה כיפית מקום מהמם ברמות, לא מפסיקים לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
מגוון עשיר, אוכל מעולה
5.0
10/03/21

הגענו אחרי פתיחת הסגר השלישי, והתקבלנו בלבביות רבה ע"י המלצר. התפריט עשיר עם מגוון גדול של מנות מפתות. היה מאד קשה לבחור. כל מה שלקחנו היה מעולה, כולל: מנות ראשונות, עיקריות וקינוח. גם... המחיר הפתיע לטובה. השירות אדיב אבל קצת איטי, למרות שהמסעדה לא היתה מלאה, אבל זה ממש בקטנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Loraine - תמונה
Loraine מבקר מתחיל
לא ללכת. מסעדה לא טובה.
1.0
18/08/20

אין שירות בכלל. לא קבלנו מנה ראשונה לפחות 30 דקות שזה הגיע היה חסר מנה אחד. כל אחד קבלו צלחת אחר. בעצמה מנה ראשונה קבלנו מנה אחד שמנה עיקרית שהיה יבש ולא טעים. הזמנו כוס יין rose... וקבלנו לבן. אין עם מי לדבר במסעדה. פשוט קמנו והלכנו. לא ללכת לשם. אכזבה גדולה. המקום צפוף שולחנות אחד על השני. חם אין מזגן. חבל חבל חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maayan.gross2 - תמונה
maayan.gross2 מבקר מתחיל
לא מה שציפינו!!!! פשוט אכזבה!
1.0
28/07/20

הגענו בשביל חוויה איטלקית אך יצאנו מאוד מאוכזבים! המנות העיקריות רשומות בתפריט כמוגשות מתוך גלגל פרמזן אך הגיעו ללא הגלגל וללא השואו שהובטח אלא בצלוחיות קטנטנות. בנוסף, האוכל לדעתי היה... תפל וחסר מעוף. בין המנות היחידות שהיו טעימות הן הסלט והלחם אך לא לשם כך הגענו למסעדה. לא נראה לי שמסעדה שמכבדת את עצמה ומתיימרת להיות איטלקית תגיש פסטה שככל הנראה הינה תעשייתית והוגשה עם רוטב סתמי וחסר טעם! המקום היה חצי ריק ובכל זאת השירות היה מתחת לכל ביקורת. לא הוגשו כלי הגשה לאף אחת מן המנות, שירות איטי להחריד ולקח זמן עד שקיבלהו את השתייה. מתוך ה-3 מנות עיקריות שבקושי נגענו בהן אף אחד לא שאל אם היה טעים או אם הכל בסדר. יש 2 מאווררים על כל האיזורבחלק החיצוני וישנו מזגן שתלוי אך הוא לא עובד לכן מן הראוי שיהיו עוד מאווררים! ישנה הבנה כי עקב הקורונה והתו הסגול יושבים יותר בחוץ ולכן מן הראוי שיהיה יותר מאווררים בחודש יולי הלוהט והחם! קצת רצינו להתאוורר מן המצב והתאכזבנו מאוד. ההרגשה היא כי זרקנו את הכסף לפח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פרחי יעקב - תמונה
פרחי יעקב מבקר מתחיל
המסעה הכי טעימה בעיר
5.0
27/07/20

הגענו למסעדה דרך גרופון קיבל אותנו סהר המלצר , המלצר קיבל אותנו בשמחה ובהרבה אהבה . האוכל ברמה על הכל טעים וטרי ושירות וי אי פי

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה יצחקי - תמונה
גילה יצחקי 2 ביקורות
מומלץ
5.0
29/01/20

לא מבינה כיצג טענו על רעש. ממש מוסיקה נעימה ולא רועשת. המקום מרווח ומואר. מפות לבנות וכוסות של יין. המלצרים חייכנים ןאדיבים. המנות מוגשות בנדיבות. המחירים סבירים. נקווה שיישאר... ככה. נייתי לפני שבועיים ובשבת בעוד יומיים אבקר פעם שלישית. שאפו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tiktak - תמונה
Tiktak מבקר מתחיל
מסעדה שווה
5.0
11/01/20

אוכל טעים , אווירה נעימה , שירות אדיב , תפריט עשיר , קינוחים שווים , מחירים שפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tamifarh - תמונה
tamifarh 5 ביקורות
אנחנו והחברים אוהבים את מתיאו
4.5
19/10/19

היינו כמה פעמים עם החברים בימי שישי בערב ומאד נהננו. שירות אדיב, מקצועי וסובלני (יצויין לשבח המלצר סער). החנייה מעט בעייתית. תמי ומאיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachelbodner - תמונה
rachelbodner 3 ביקורות
מתאו,לנשק לשף את הידיים
5.0
22/08/19

היינו בארוחת בוקר שהייתה מפוצצת ענקית,טעימה,שרות נהדר ויונתן ששרת אותנו היה משכמו ומעלה,ממליצה לכל מי שנמצא בסביבה.אני מתכננת לקחת את המשפחה לצהריים,המחירים לא הכי זולים אבל גם לא... בשמיים,מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 2 ביקורות
מעולה!!! מומלץ בחום!!!
5.0
07/07/19

אוכל מעולה, מנות גדולות, זמן המתנה סביר, עובדים בעלי תודעת שירות ומחיר מצוין. מה צריך יותר מזה? רק שיצליחו לשמור על הרף הזה, שהם קבעו, כי הוא ממש גבוה!

עוד פרטים
הוספת תגובה