נגישות
נגישות

האנטר האוס - hunter house ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על האנטר האוס

Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
מעולה
4.8
01/07/18

אני ומשפחתי נהנינו מאוד מארוחה משובחת ומפנקת. בשר מעולה עשוי היטב. אווירה נעימה ושירות טוב מאוד. מומלץ מאוד לאוהבי הבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilly - תמונה
Gilly 2 ביקורות
מצוין ומומלץ
4.8
30/06/18

המקום מטופח ונעים, התפריט עשיר במחירים הוגנים, שירות אישי קשוב ומקצועי ע"י השף בעצמו, הבשר משובח ועשוי מעולה, נהנינו ונשמח לבוא שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
קרניבורים התפקדו!!! ממלכת הבשר בכפר ג'ש
5.0
17/06/18

בסופ"ש האחרון בילינו סופ"ש זוגי, רומנטי וארוך בצפון הירוק, ישנן מספר מסעדות אשר סימנו כביקור חובה ובמקום הראשון נמצאת מסעדת האנטר האוס Hunter house (בית הצייד) אשר שוכנת בגוש חלב (כפר... ג'ש)- המסעדה אשר רק מצפייה באתר התעוררו כל בלוטות הטעם הינה מסעדת חובה לכל קרניבור מצוי אשר אוהב וחפץ בבשר איכותי, טעים ומיוחד. המסעדה ממוקמת בכניסה לכפר ג'ש הוקמה על ידי השף באשיר סלימאן אשר מבין באוכל טוב, בנתחים איכותיים ובשירות מעולה- בעל וותק וניסיון בתחום המסעדות למעלה מ-17 שנים, המסעדה מציעה מגוון נתחי בשר משובחים מיושנים אשר נצלים עם המון אהבה, כאן לא תמצאו חומוס ציפס סלט אלא כפי שציינתי מעלה חוויה קרניבורית אמיתית המבוסס על טהרת נתחי הבשר האיכותיים. מלבד בשרים משובחים הסועדים זוכים כאן גם לאווירה קסומה ולא שגרתית של בית ציידים כפרי שכאילו ונלקח מאגדה אמריקאית ישנה. המסעדה שוכנת במבנה אבן עתיק בכניסה לכפר, תקרת עץ טבעי, כיסאות ענקיים מעץ טבעי, את הקירות מעטרים חפצים שונים של צייד אמיתי : ראש של צבי, רובים, כובע צייד, משקפת , מצלמה, עורות, תיק ציידים, ואלמנטים נוספים. ועכשיו הגיעה הפלטה האגדתית, נתחים מדהימים שטרם אכלנו, כל ביס שטעמנו היה רך, נימוח ואיכותי, כזה שממלא את החיך באושר ובתשוקה: 2 צלעות טלה נימוחות, שמנמנות, עשויות במידת העשייה המדויקת וטעימים ברמה אלוהית- כזו שתגרום לכם לרייר, כזו שתגרום לכם לאנחות הנאה. נתח פילה בקר, גם הוא כצלעות הינו נתח איכותי, ברמה גבוהה, ללא חלקי שומן מציקים, עשוי במידת העשייה המדוייקת, אדמדם ונימוח- שלמות זה כאן! ומעל הכל נחה לה פרוסת חזה אווז שומנית ונימוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 8 ביקורות
מעולה, ממליץ בחום !!!
5.0
03/06/18

חגגתי יום הולדת, היה ערב טעים, לא הפסיקו לפנק אותנו, היה מעולה, טעים, מנות מעוצבות ויפות, גם המחירים סבירים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה