נגישות
נגישות

המבשלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על המבשלה

סולטנה - תמונה
סולטנה 4 ביקורות
עסקית פרקטית
4.0
17/12/18

קפצתי עם חברה לעסקית צהריים היא לקחה ממנות ראשונות, אני הלכתי על עסקית אנטריקוט סטייק. היה משביע וטעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbal - תמונה
Inbal מבקר מתחיל
אוכל מעולה
4.8
25/10/18

האוכל מעולה! והשירות היה תמיד מקצועי ומהיר, גם כשהגענו והמקום היה מלא. בכל פעם שאנחנו שמגיעים ניגש אלינו איש צוות עם מגש טעימות מהבירות של המקום. הבירות מצוינות. ההמבורגר מעולה וגם מנות... פירות הים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maxim - תמונה
Maxim מבקר מתחיל
פאב ברמה גבוהה
5.0
09/10/18

פאב ברמה גבוהה הגעתי עם החברה למקום בחופשה באילת, קיבלו אותנו בנעימות. למקום יש המון סוגים של בירות מקומיות שהם מייצרים במקום , חלקן עוד יפתיעו אותכם בטעם. עוד לפני שהספקנו להתלבט... ולשאול קיבלנו מנת טעימות לכל הבירות שיש למקום להציע כדי שנדע מה לבחור. הזמנו בירות, נאצ׳וס ופיש אנד צ׳יפס ,ואני חייב לציין שהיה מעולה מעבר לכל ציפיה! הכל היה טרי, חם וטעים להפליא! המלצריות היו סופר נחמדות ,הסבירו על המנות באופן מפרט ומגרה ,ייעצו על הבירות והיו כנות לגמרי. בסך הכל יצאנו משם עם חוויה מאוד חיובית, אכזבה שאנחנו לא מאילת ושייקח זמן עד שנגיע שוב, וכבונוס יצאנו גם עם חשבון מאוד ראוי לאוכל ולחוויה שקיבלנו. ממליצים בחום , מקום שחובה להגיע אליו אם אתם כבר באילת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aya - תמונה
Aya מבקר מתחיל
מקום מקסים וטעים.
4.5
09/08/18

הגענו בלי להזמין מקום, למרות שהיה מלא הצליחו לארגן לנו שולחן לזמן קצר יחסית. הזמנו נקניקיות אסאדו ושלישיית המבורגר. מידת עשיה מושלמת. טעים, טעים, טעים! מומלץ בחום. אני יודעת שבטיול הבא... לאילת אנחנו נחזור בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל וחבריו - תמונה
דניאל וחבריו 7 ביקורות
זה המקום שלנו
4.8
21/08/17

הי באנו כחבורה שמבקרת לעיתים קרובות ואוהבת את המקום ! כמו תמיד היה נחמד ותפריט האוכל גדל לאחרונה . הכל טעים. מחירי מסעדה סבירים, בירות טובות ובייצור הבית. בדרך כלל במלאי רוב סוגי... הבירות המיוצרות. תמיד נבוא עוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar מבקר מתחיל
מעולה!!
4.8
20/06/17

היינו זוג ביום שישי בערב, המקום מהמם, אווירה כייפית אוכל פשוט טעים ושירות מקסים! ללא ספק נחזור עוד הרבה וממליצה בחום :) וגם הבירות מעולות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומית - תמונה
שלומית מבקר מתחיל
לא אחזור לשם יוצר.
2.5
25/03/17

הזמנתי נקניקיה. הייתה קרירה עם רוטב קר ששמו מעליה. היה גרוע. הבשר היה יבש מאד. הבירה לא הקפיצה אותי. הצ'יפס היה טעים. מחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
28/03/2017
תודה על הביקורת אני מתנצל על כך שהמנה הגיעה קרה, אני אבדוק את הנושא יותר לעומק ואוודא שזה לא יקרה יותר, בכל מקרה אנחנו בשלבי הרחבת המטבח בכדי שהדברים האלה לא יקרו יותר אני אשמח אם תוכלו להגיע לחוויה מתקנת תודה נתן ארוטיונוב
מצדה - תמונה
מצדה 5 ביקורות
מומלץ ביותר - לא לשכוח כשמגיעים לאילת !!!
5.0
07/11/16

הגענו 4 איש בעקבות המלצה, בלי שהזמנו מקום מראש. המקום היה מלא אבל הצליחו למצוא לנו שולחן רק ביקשו שנסיים בשעה מסויימת, שהתאים לנו. תחילה מקבלים טעימות מכל ששת סוגי הבירה של המבשלה. כל... הבירות טעימות אבל אנחנו בחרנו בשתיים שממש אהבנו והתחלנו לחשוב מה אוכלים. כמעט כל מה שבתפריט נראה לנו אבל החלטנו להתמקד בפלטת גבינות שהגיעה עם לחם טרי וטעים, Fish& chips, קרפצ'יו, נקניקיית הבית וקלמרי שהיה מדהים. הכל הגיע מהר, טעים, טרי וחם. הזכיר את הפאבים באנגליה ואירלנד.השרות היה אדיב ומהיר. המחירים שפויים והאוכל ממש טעים. אווירה נעימה למפגש חברתי ולכל אוהבי הבירה. מאד נהננו, כבר המלצנו לחברים שגם הם יצאו מרוצים, ולא עזבנו לפני שרכשנו שישיית בירות. בטוח נעצור שם שוב בביקור הבא באילת. ממליצה גם לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה