נגישות
נגישות

הדרומית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על הדרומית

lio - תמונה
lio 57 ביקורות
אם לא ניסתם? תנסו ! מה תפסידו?
3.8
09/11/18

כמו שדוד שלי אומר "היום נדגום את דרומית" בגלל שהגענו בשעת אחה"צ עדיין היו עסקיות(69 ש"ח) הזמנו עסקית הכוללת 2 שיפודי פרגיות לתוספת ביקשתי פירה בטטה(קצת בריאות לא תזיק) התברר... שאין...המלצרית(שד"א נתנה שירות מעולה שלא כמו חברה שלה שלמרות שביקשנו חריף...אמרה בסדר והלכה-מיותר לציין שעד עכשיו הוא לא הגיע לולא "מלצריתנו")אמרה שבכלל כבר לא מגישים פירה בטטה(אז למה אתם לא מוחקים אותו מהתפריט??),סלטים,לאפות, בירה מהחבית חצי ליטר קרלסברג/טובורג(28 ש"ח) יקר?נראה לי קצת..בכל זאת מסעדת שיפודים לא מסעדת גורמה...(גם בקבוק עולה 19 ש"ח...) בכל מקרה יאמר לזכות המקום שהלאפות היו חמות וטעימות, מטבוחה בהגשה מיוחדת, מגוון עצום של סלטים(3 היו מלוחים ברמות מסחריות-כשהמלצרית שאלה אם הכל בסדר העברנו ביקורת בונה לא לפני שהחמאנו על שאר הדברים (נקווה שההערה הבונה תעשה את שלה), מקום משופץ,נעים לשבת, המלצריות לא לחצו והרגשנו בנוח שזו נק' חשובה בפני עצמה-יש מקומות שממש רומזים לך שיאללה ...לפנות שולחן. למי שכתב שהבשר לא טוב-לטעמי דווקא הפרגיות היו טובות (9 חתיכות), אמת שנתקלתי בשברי עצמות שזה לא אמור להיות כך...אבל סה"כ היה טעים ונקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanak - תמונה
ilanak 12 ביקורות
נהדר
4.8
06/10/18

חגגנו יום הולדת. מלצרית נחמדה ואדיבה, שמה לב מתי נגמרו הלאפות, הביאה פעמיים מפיות, לא היה צורך לקרוא לה. הזמנו שני סטייקים של אנטריקוט מיושן ארגנטינאי 300 גרם שהיה מצוין, סלטי פתיחה... טעימים מאוד, לקינוח עוגת שוקולד חמה עם כדור גלידה שלא היה מורגש שהוא פרווה. אנחנו בד"כ אוכלים במסעדות לא כשרות וחששנו להזמין קינוח אבל היה נהדר. מסעדה נקייה ומומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
חוויה טובה מאוד, נהנו מהאווירה ומהאוכל!
4.8
08/07/18

השירות היה מצויין המקום נקי, מסודר, וצוות המלצרים אכפתי ושירותי האוכל היה טעים, הסלטים טריים, הבשר באיכות טובה. הילדים הקטנים שלי לקחו מנת ידלים (המבורגר ענק), שאפשר להזמין בכיף עבור... מבוגר, ואכלו הכל המנות מלאות ויש שפע מהכל. מחיר לסועד הוא בסדר שמור ביחס למסעדת בשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nati - תמונה
Nati מבקר מתחיל
לא ממולץ
1.3
12/06/18

ביקרנו במקום בתאריך 12.06.18 לראשונה. איכות הבשר בינונית!!! אחת המנות שהוזמנה הייתה המבורגר עם כבד אווז. הכבד אווז היה לא מבושל מספיק מה שגרם לו להוציא נוזלים על כל המנה, בנוסף, לאחר... שהמלצרית טעתה בהזמנה הניחו לנו מנה על השולחן "על חשבון הבית" כמה דק לאחר מכן הגיעה מלצרית אחרת והרימה את המנה והעבירה אותה לשולחן השני ואנחנו....נותרנו המומים. לסיכום חוויית שירות כל כך גרועה לא חוויתי בחיי וגם האוכל לא מפצה על זה, לשם אני בטוח לא אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה