נגישות
נגישות

רפאלו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על רפאלו

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מעולה
4.3
14/04/19

הגענו לחגוג יומולדת של חברה, לצערי הגענו לשבת צהריים כי לא הייתה ברירה אבל יחסית מצאו לנו מקום סביר מבחינת ילדים כפי שביקשנו:) הזמנו 3 מנות ראשונות: סוג של סביצה דג ים שהיהי מושלם,... קנלוני קרם פולנטה בחמאת מרווה וזעפרן שהיה מעניין ושונה וארנצ'יני - שיחסית לארנצ'יני היה מאוד טעים. המנות העיקרית היו נהדרות - פרפדלה דניס שהיה מושלם!! ופיצת פטריות שהיתה נהדרת. המנות גדולות ומשביעות כמובן שליוונו את המנות בבקבוק יין משובח לקינוח לקחנו פננסייר תפוחים שהיה נהדר וקיבלנו קינוח שוקולדי על חשבון הבית השירות היה נעים, מהיר ואדיב היה תענוג ונחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amira - תמונה
Amira מבקר מתחיל
לא נחזור לשם
2.5
22/12/18

כצפוי בסופשבוע המסעדה הייתה צפופה ועמוסה. עם זאת, המלצרים עבדו מהר והמנות הגיעו ללא עיכוב. האוכל היה טעים והמלצרית שלנו הייתה מצוינת. למרות כל זה, אנחנו למסעדה לא נחזור וזה בגלל האירוע... המסכם של השהות שלנו. באופן מיידי לאחר ששילמנו את החשבון הגיעה מישהי שנראתה כמו אחראית משמרת והודיעה לנו שנגמר זמן ההזמנה שלנו ועלינו לעזוב (לא הייתה לנו הזמנה וחיכינו בתור על מנת להכנס). שניים מן החבורה שלנו היו בשירותים ואנחנו היינו ממילא לקראת עזיבה. מובן שהם צריכים את השולחן פנוי, אבל הצורה שבה זה נעשה הייתה לא נעימה. בנוסף, בחור אחר שנראה גם הוא אחראי היה לא נעים ואף ניסה להתווכח במקום לומר בקצרה שהוא מתנצל על אי הנעימות, הוא נשמע כאחד שמוכרח לומר את המילה האחרונה שהייתה משהו בסגנון "אבל אנחנו לא טעינו". אני בדרך כלל לא לוקחת את הזמן לכתוב חוות דעת מפורטת, אבל במקרה זה, השורה התחתונה היא - אוכל טעים, מלצריות אחלה, הנהלה לא משהו ואת החבורה שלנו שהשאירה שם מאות רבות של שקלים - הם לא יראו יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/12/2018
תוכלי בבקשה להשאיר טלפון ונשמח לחזור אלייך ..
שניר - תמונה
שניר מבקר מתחיל
מושלם!!!
4.8
13/12/18

מושלם אין מילים פשוט טעים ושירותית מדהים יש למסעדות הרבה מה ללמוד מהם...מעולה ואמליץ לכל אחד אחר על המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 2 ביקורות
מושלםםםםםםםםם
5.0
28/07/18

עיצוב המסעדה נעים ומוקפד השירות הוא מכל הלב המנות מוקפדות, טעימות, חומרי גלם איכותיים. המסעדה למרות שהייתה מלאה הייתה אווירה נעימה ושקטה מאוד. המחיר סביר ביותר למה שקיבלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuval - תמונה
yuval 2 ביקורות
בין הטובות באזור כולו - מאד מומלץ!
5.0
20/07/18

זה פעם חמישית שאני אוכל שם ואני בכלל לא מהאזור. בכל פעם שאני נוסע צפונה על כביש 6 אני יוצא במחלף עירון ואוכל שם. בודדים המקומות בישראל שהשירות כל כך מקצועי. כל העיניים של המלצרים... והמלצריות עלי כל הזמן. לא חסר לי כלום. כאילו רק מחכים שתיפול כפית ויוכלו להחליף. האוכל טעים ביותר. תמיד הוא טעים. המחיר סביר ולא יקר. האווירה טובה. פשוט תענוג. יש מסעדות ויש מסעדות. ההבדל הוא באלה שחוזרים אליהם פעם ועוד פעם. זאת מסעדה כזאת. אני ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 2 ביקורות
מסעדה טובה - נהנינו
5.0
08/01/18

הגענו זוג בשישי צהריים, המלצרים אדיבים וחביבים, והאווירה נעימה ולא צפופה הזמנו סלט, לזניה, ארנצ'יני ופסטה פרוטי-דה מארי, פירות הים היו עשויים טוב, והכל היה טעים , בפרט... הארנצ'יני. הכמויות היו יפות ומשביעות. . המקום יפה והמחירים סבירים בהחלט. אין ספק שכשנהיה באיזור נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 2 ביקורות
מומלץ
5.0
20/12/17

אוכל מצויין, שרות מעולה ואווירה טובה. וגם מחיר סביר מאוד ביחס לאיכות האוכל (המעולה). סה"כ חוויה מצויינת. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה