נגישות
נגישות

רימון - rimon ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על רימון

אבגן - תמונה
אבגן 4 ביקורות
מקום מושלם,אחזור לשם שוב בעזרת השם.
4.8
11/07/19

חגגנו לאימי יומולדת כל המשפחה בערת 20 נפשות,היה אוכל טעים ןבשפע, מלצרים אדיבים בייחוד לאור העודה שלכל אחד הבקשה שלו.. יש מקומות ישיבה בפנים וגם בוץ,בחוץ זה עלל גג הקניון נוף יפה ואוירה... מהממת. המחירים רגילים לבתי קפה סלטחם בטווח מחירים של 65 מומלץ מאוד סלט חלומי שהוא סלט הדגל שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Esti - תמונה
Esti 2 ביקורות
גרוע מאוד
2.0
09/04/19

שירות גרוע מאוד. אחרי שהושיבו אותנו לא ניגשה אלינו מלצרית לפחות חצי שעה. ביקשנו 3 פעמים קנקן מים לשולחן ממנה ולא קיבלנו כלום, בסוף רק אחרי שביקשתי ממלצר אחר הוא הביא לי. לאחר שקיבלנו את... המנות גילינו שיערה בסלט (מאוד חמור לדעתי) כשהראינו למלצרית היא הייתה מאוד אדישה לעניין, שאלה אם בא לנו להחליף לסלט חדש ואפילו לא טרחה להתנצל, שלא נדבר בכלל על פיצוי כלשהו. כשהגיע הסלט החדש הוא כמעט נזרק על השולחן באגרסיביות כאילו מישהו עושה לנו טובה. מיותר לציין שאת הטיפ שלה היא לא קיבלה. האוכל היה כביכול בסדר אבל ההרגשה הכללית מהשירות גרמה להרגשה שלילית ביותר. אני אמנע מלהגיע למקום שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושי - תמונה
שושי 2 ביקורות
גרועה ומאכזבת
1.0
18/01/19

התאכזבנן מהשרות ו מהאוכל. צורת הגשה טעם איכות והכל במחיר יקר. אין שם הבנה שהם נותני שירות ומחויבים לשירות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
27/01/2019
נשמח אם תיצרו איתנו קשר במייל על מנת שנוכל לברר איך נוכל לגרום לכם לחוות חוויה טובה יותר שתעמוד בסטנדרטים שלנו ולהינות הן מהאוכל והן מהשירות. rimonbig@gmail.com
Neri - תמונה
Neri 2 ביקורות
בהחלט אחזור שוב
4.8
18/01/17

המקום נעים שקט ונחמד אוכל טוב המחיר קצת יקר אבל לא התחרטתי... הביאו לחם קר אז היערתי למלצרית שזה לא חם אז היא מיד הלכה הביאה עוד אחד חדש וטוב ולבסוף גם לא חייבו בחשבונית... יצאו ממש... בסדר אמנם זה כולה 7 ש"ח, אבל זה יפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתן - תמונה
נתן 11 ביקורות
שווה מאד
4.3
26/01/16

שירות אדיב המלצרים אדיבים ומחייכים מקום מעוצב יפה מקום מלא מה שמראה על אהבת הבאים ומה שנקרא האנשים מצביעים ברגלים (ובפה) האוכל מעולה אני ואשתי חוזרים פעם אחר פעם המלצה אישית על הדג דניס... אין דברים כאלה!! הפסטה נפולטינה גם מעולה בקיצור מקום טוב עם אוכל טוב והמחיר לא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
בופה שישי מעולה
4.5
29/07/15

בכל שישי קימת אופציה לארוחת בוקר בופה בעלות של 54 ש"ח לא כולל שתייה, משקה ראשון בעלות 9 ש"ח. שווה כל אגורה בופה עשיר מבחר גדול ומגוון מאוד, ביצים נעשות במקום לפי רצון הסועד, סלטים... טריים טעימים, לחמים מצוינים ובנוסף מליחים, גבינות רכות וקשות מלאוח, כדורי פלאפל, פשטידות, יוגורט, ריבות עוגות בקיצור חגיגה של אוכל מומלץ ביותר, צוות עובדים גדול אדיב ויעיל,המקום מעוצב משרה נינוחות,לא ניתן להזמין ןלשרין מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
בית קפה מקסים עם אוכל טעים!
4.3
22/02/15

ישבנו ביום שישי לבופה. האוכל היה טעים מאוד, עם מגוון רחב. המחיר סביר אבל יש לשים לב שהוא לא כולל שתיה! (שתיה ראשונה במחיר של 9 ש"ח לסועד, לאחר מכן מחיר מלא). האוירה נחמדה, לא עמוס מדי.... ביום שמשי ונעים גם נחמד לשבת במרפסת בחוץ. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
יופי של מקום
4.8
20/12/14

היינו 4 סועדים לקחנו בראנץ' ארוחת בוקר בופה עשירה ומגוונת מאוד, חביתות נעשות במקום ע"פ רצון הסועד, כשהגענו ציינו בפני המארחת איילת שאנחנו הגענו אליהם פעם ראשונה, היא מייד התפנתה אלינו... עשתה לנו סיור במסעדה (המסעדה גדולהלה עם פינות ישיבה) הסבירה לנו לגבי הבראנץ' ואפשרה לנו לבחור את מקומות הישיבה. מלצריות מסתובבות כל הזמן נכונות להענות לכל בקשה באדיבות ובמהירות, יחס מפנק ואדיב, הבופה מתמלא כל הזמן אין צורך להמתין מחיר 54 ש"ח לסועד ללא שתייה, משקה ראשון 9 ש"ח וכל משקה נוסף ע"פ מחירון התפריט (קנקנן מים ללא עלות),ביום שישי לא ניתן להזמין מקומות אולם בשעה שהגענו 9.30 לא הייתה כלל בעיה של מקום. נהנינו מאוד. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלה - תמונה
מלה 4 ביקורות
מסעדת רימון
4.3
27/11/13

מסעדה מעולה, שירות מעולה מחירים סבירים ומה שהכי מעולה זה האוכל - משביע, טעים, טרי ושווה את הכסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה