נגישות
נגישות

משה שגב מטבח שף חוויתי ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על משה שגב מטבח שף חוויתי

shira.sz - תמונה
shira.sz 3 ביקורות
מסעדה מעולה, אוכל מצוין ואווירה קלילה
4.5
14/07/19

יצאנו לשגב לכבוד יום ההולדת של בעלי. לא יכולנו לבקש מסעדה כשרה טובה יותר באזור! האוכל היה מדהים, מחיר העסקיות סביר (יקר אבל שפוי ביחס לתמורה), והאווירה היתה מושלמת. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומית - תמונה
שלומית 4 ביקורות
לא נחזור לכאן
1.8
18/04/19

היינו במסעדה לחגוג אירוע - 8 איש ו-5 ילדים. ביקשתי ממישהי ששוחחה עם המארחת בכניסה כיסא לתינוק, אמרה לי 'בנימוס' - "תגידי למלצר" . הזמנתי מנת דג ובן זוגי - מנה צמחונית. שתי המנות היו... מלוחות מאד, ביקשתי מהמלצרית מים + לימון - אני מחכה למים עד היום. את המלח שטפנו עם מים שביקשנו מהאורחים בצד השני של השולחן (הם ביקשו וקיבלו מים...). ולבסוף קיבלתי קפה שהיה כבר קר לגמרי. התאכזבתי קשות ממסעדה שקוראת לעצמה 'מסעדת שף' - גם מהמנות, גם מהמחיר וגם מהשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 5 ביקורות
אוכל כיפי, שירות איטי ומחירים הוגנים
3.3
13/03/19

לקחנו את מנות הפתיחה המשתנות, הן היו טעימות וכיפיות. לאחר מכן לקחנו עיקריות שלקח להן הרבה זמן להגיע, וגם כשהגיעו היו בעיות במידת העשייה של הבשר. תיקנו את מידת העשייה אבל זה לקח המון... זמן, השירות של המלצרים והמטבח היה מאוד איטי. בסופו של דבר הזמנו קינוח אחד וקיבלנו עוד אחד על חשבון המסעדה (כמו שכולם מסביבנו קיבלו), הקינוחים היו מאוד טעימים ולא הורגש כלל שהם פרווה. המחירים הוגנים ותואמים את המנות שמקבלים ואת גודלן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חוויה מעולה וטעימה
5.0
13/02/19

היינו שניים לעסקית צהרים, לקחנו את מנות הפתיחה שהיו מעולות. פוקאצ'ה טריה עם מטבלים , מרק כתום טעים, כבד קצוץ, סלט נבטים מופלא ןעוד משהו ששכחתי. מילוי חוזר ככל שתרצו, אבל היזהרו זה ממלא... מאד לעיקריות לקחנו חזה עוף בראסרי ושניצל. תוספות של תפוחי אדמה ושעועית ירוקה. טעים מאד. לקינוח, פררו רושה נהדר וקיבלנו גם מלבי מצויין. החשבון 156 שח, עסקית שווה ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
וואו, איזה כיף היה להתפנק אצל שגב!
4.5
16/12/18

וואו, איזה כיף היה להתפנק אצל שגב. כבר הרבה זמן שרצינו להגיע לאחר ששמענו המלצות וחנוכה נראתה לנו כמו סיבה למסיבה... הגעתי עם בעלי, היינו רעבים והחלטנו פשוט לזרום ולהתפנק עם המלצות... המקום. התחלנו במנות ראשונות שיש בהם ריפיל (5 במספר אשר עולה 38 ש"ח ליחיד אם לא לוקח מנה עיקרית, במידה ולא 74 ש"ח), אשר לפי המלצר מתחלפות כל כמה חודשים. אנחנו זכינו לקבל פוקאצ/ה עם 2 מטבלים, מרק כתום עם קארי, סלט נבטים, פטה כבד וסביצ'ה סלמון... הפטה כבד הוגש עם ריבת פירות יער ופירורי קראמבל מלוח והיה פשוט אחד הטעימים שאכלתי מזה הרבה זמן! ביקשנו ממנו כמובן מילוי חוזר. גם הסביצ'ה סלמון היה מיוחד והוגש על סלט כרוב ברוטב ויניגרט הדרים. בקיצור, שמחנו שככה פתחנו את הערב. בפרק הקוקטיילים (40 ש"ח ל-3 הקוקטיילים המשתנים מידי חודש) לקחנו אחד בטעם ג'ין, תפוח וקיווי, הגיע משקה עדין, בכמות נדיבה. למנות עיקריות בעלי ביקש סטייק 300 ג' עם חתיכה של כבד אווז כתוספת (המנה עלתה 150 ש"ח וחתיכת הכבד אווז בתוספת של 40 ש"ח), הגיע נתח יפה, עשוי במידה הנכונה וטעים. אני לקחתי קציצות קבב על מג'דרה (83 ש"ח), וידאתי מראש עם המלצר שאין בהם תיבול פיקנטי כי אני רגישה מעט והמלצר נתן את הבטחתו שכל המנות מתובלות בקטנה, והפיקנטי מגיע בסלט עגבניות ליד. בפועל, כשהגיעה המנה אכן כך היה. לסיום, כבר היינו מפוצצים והזמנו חשבון ויחד איתו הגיעה גלידת וניל עם רוטב דובדבנים. יצא לנו לשמוע שהמסעדה מידי פעם מפנקת אקראי שולחנות, אז אנחנו זכינו. הגלידה החליקה נעימה וטעימה (למרות שפרווה כמובן) וחתמה באופן מצוין את הארוחה. מחירים סבבה למסעדה ברמה של שף, שירות מצוין ואדיב. מוזיקה נעימה ברקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן מבקר מתחיל
לא מקום לאירועים
2.3
24/11/18

ערכנו במקום מסיבת ברית. התאכזבנו מאוד מהאירוח. ובעיקר מרמת השירות, והמקצועיות של מנהלי האירוע. חלק מהדברים שהפריעו לנו במיוחד: ליקויים בהסדרת התשלום: מיד בתום האירוע, וללא סיכום... מוקדם, מנהלי האירוע דרשו חלק מהכסף שנותר לתשלום לאחר מקדמה במזומן (לדבריהם משכורת למלצרים). את היתר הם דרשו במזומן או אשראי (ולאחר כשעתיים הסכימו להעברה בנקאית). תמוה ככל שזה נשמע, בסופו של דבר נאלצנו לפתוח מעטפות של מוזמנים! ספירה לא נכון של כמות אורחים: בתום האירוע נאמר לנו שהגיעו יותר אורחים ממה שהצהרנו. הדף של המארחת הראה כמות שונה ממה שמנהלי האירוע דרשו. אך מנהלי המקום אמרו שהדף הזה אינו מייצג את כמות האורחים בפועל. לבסוף הגענו לפשרה גם בנוגע לנושא הזה. כשבחנו בבית (באופן מעמיק) מה הייתה כמות המוזמנים שהגיעה בפועל גילינו שאילו לא "היינו מגיעים לפשרה", היינו משלמים על יותר אורחים. מהלך האירוע: קבענו מראש שישאו דברים בזמן הארוחה (בין הראשונות לעיקרית). אך בפועל, באירוע עצמו מנהלי האירוע עמדו על כך שזה יקרה רק לאחר שכולם יגיעו לקינוחים, בטענה שזה מפריע למלצרים. בנוסף, לא הייתה מערכת הגברה במקום. אוכל: אחת מהמנות הייתה קטנה יותר ממה שהוצג לנו בטעימות. מילוי מחדש של הסלטים ומנת הלחם, לא הייתה מובנת מעליה. והתבצעה לאחר אישור מצד אחראי המשמרת (שראוי לציין שכן היה נכון לסייע). לדעתנו, המקום אינו ערוך לאירוח אירועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 2 ביקורות
גרוע מאכזב,ביותר לא נחזור ולא אמליץ
3.0
14/11/18

היינו במסעדה אני וחברה שלי הזמנו מנות היא הזמינה חזה עוף עם תפו"א קטנים אני הזמנתי פסטה פרפדלה עם נתחי חזה עוף המנה שלה הגיעה עם חזה עוף לבן לגמרי הפסטה הגיעה מלוחה מאוד קראנו למלצרית... ודיברנו איתה אמרה שיביאו לנו את אותם מנות כמו שצריך לאחר כעשרים דקות הוגשו מנות לא כמו שביקשנו והפעם המנה היתה חמוצה והחזה עוף הפסטה לבן לגמרי למרות שהדגשתי שיהיה שרוף לחברה שלי לא הביאו בכלל מנה המלצרית אמרה שהיא מתנצלת אבל זה לא המנות שביקשנו והיה בלבול בקיצור פעם אחת הביאו מנות לא עשויות טוב ולא לשביעות רצונינו ופעם שניה שהחליפו היה חמוץ וחזה עוף לא עשוי כלל ובאו אחכ להתנצל זו מסעדה,שגב,שאמורה היתה להיות מסעדה ברמה חבל מאוד יצאנו מאוכזבות ברמה ניסו לפצות אותנו הקינוח אבל זה לא פיצה לא אמליץ לאנשים להגיע למסעדה כנראה שהשף לא מקצועי הרבה סמן חיכינו למנות גם המנה הראשונה התעכבה כי זה לא היה לשביעות רצונו של השף

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
עסקית משתלמת וטעימה ביותר
4.8
01/11/18

היינו שתי חברות לארוחת צהריים בכיף.. היה טעים מאד הסביצ'ה דג מעולה המרק טעים. פינקו אותנו בחומוס וסלט כי חברתי לא אוכלת כבד. אוירה נעימה והמלצרים ובמיוחד שון יצאו מגדרם לפנק אותנו כולל... גלידה עם פירןת יער לקינוח. היה שוה מאד זו פעם שלישית שלי שם ועוד אחזור כמובן

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 40 ביקורות
יוקרתי וטעים מאוד
4.0
09/08/18

הגענו למסעדה ביום נישואין ומרגע שאמרנו להם על כך יצאו מגדרם כדי לסייע לנו...מיקום שקט, נתנו תוספות ופינוקים...הזמננו פילה ירושלמי וסלמון ניוקי - פשוט טעים ומדהים. מחירים לא זולים אבל... ממש שווה את זה. ברמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
טעים מאד!
4.8
17/04/18

ישבנו במסעדה במסגרת ערב צוות. הזמנו את ארוחת מנות הפתיחה, שכל אחת הייתה יותר מצויינת מהשנייה: חלה עם סלסת עגבניות, סלט נבטים, כרובית ברוטב איולי, מרק כתומים, פלאפל, חומוס ועוד, ומה... שביקשנו הגישו תוספת. לעיקריות הזמנו ניוקי ולחעג'ון- הניוקי היה מעבר לציפיות, לגמרי מרגישים שניוקי הוא home made, הלחמעג'ון היה נחמד, עשיר בבשר טעים. קינוחים, אוי הקינוחים.... פררו שגב- מאד טעים, והמלבי- היה מעולההההההההההה. בסוף הייתה בעיה בתשלום, חייבו את כרטיסי האשראי שלנו בצורה שגויה, ולקח מעל ל-20 דק' עד שסידרו את זה. מאד הפתיע ואיכזב שלא הציעו פיצוי, במיוחד בהתחשב בכך שציינו שאנחנו מאחרות לסרט (שהתחיל ב-19:00, ויצאנו מהמסעדה אחרי 19:30).

עוד פרטים
הוספת תגובה