נגישות
נגישות

ואלרו - VALERO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על ואלרו

Noya - תמונה
Noya מבקר מתחיל
חוויה קולינרית!! ללא ספק אחזור!!
5.0
03/12/17

הגענו 4 חברות, המסעדה (יש לציין המהממת ביופיה) הייתה מלאה בסועדים ועדיין השירות היה מצויין, האוכל שקיבלנו היה פשוט מעולה, טעים ובמחיר סביר. אציין שהאוכל היה מעל לכל ציפייה שכן מדובר... עדיין במטבח כשר והיה פשוט מעולה!! האווירה הייתה מיוחדת, לא הייתי עוד במקום עם אווירה כל כך כיפית ומזמינה!!! ללא ספק מומלץ הן לארוחה משפחתית, הן לימי הולדת והן לארוחה רומנטית!!! מומלץ מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe מבקר מתחיל
פשוט כיף
5.0
03/12/17

בין המקומות האיכותים והמהנים ביותר שיש לירושלים להציע. אוכל ברמה גבוהה ושירות מעולה. עיצוב מדהים. לא לוותר על הקוקטיילים! חמצוצים ובננה ספליט אליפות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit 2 ביקורות
יקר ומבעס
1.5
28/11/17

אכלנו במסעדה עם שני אורחים מחו"ל. הגבילו אותנו מראש לשעתיים. כשהגענו המסעדה היתה להפתעתינו ריקה (אז למה הגבלתם??). המסעדה מאוד חשוכה והמוסיקה רועשת. ניבסינו לבקש שיחלישו קצת אך זה לא... עזר. המלצרית לא ידעה מילה באנגלית וגם לא היה תפריט באנגלית אז והיינו צריכים לתרגם לאורחים המכובדים. תפריט הקוקטייךים הודפס על נייר שחור באותיות בורדו כבות ואפילו המלצרית לא הצליחה להקריא לנו מה כתוב בו. האוכל היה סביר מינוס אך המלצרית אפילו לא החליפה את הסכום המלוכלך בין המנות. קינוחים גרועים. השארנו ולא נגענו. המחיר גבוה מאוד כאילו זו מסעדת שף אך בסוף החוויה מבעסת !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית מבקר מתחיל
מקום מקסים עם שירות נהדר
5.0
15/11/17

ישבנו אתמול עם אורחים מחוץ לירושלים, כבר בכניסה נפעמנו מהיופי של המקום. הזמנו את רוב הראשונות בתפריט שהיו מצויינות, בעיקריות הזמנו פילה בקר, שקדי עגל, לברק וריזוטו שהיו מעולים ובנוסף... אליהם פינקו אותנו במנת ספיישל חדשה שנקראת שווארמה דגים, אשר גנבה את ההצגה מכל השאר. חשוב לציין גם את השירות האדיב של המלצרים. האורחים שלנו קיבלו חוויה ירושלמית נהדרת. תודה לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 3 ביקורות
לא נחזור לשם יותר
2.3
12/11/17

הגענו לשם במוצאי שבת 4 אנשים ..הזמנו לשתות ו2 מנות פתיחה סלט וחציל..הסלט שהם מתארים לא דומה בכלל למה שכתוב הגיע סלט עם חסה אנדיב נבטים וקשיו..אמרתי למלצרית שאני מצטערת אבל זה לא סלט ולא... נחשב גם סלט..יותר מאוחר החלטנו ללכת על עיקרית הזמנו ריזוטו שהיה יחסית בסדר הבעיה היא שכל האוכל הגיע קר!! תוך כדי הריזוטו הביאו לנו מנה על חשבון הבית מנת דג לברק שבתפריט כתובה במחיר ה112 שח..הדג היה קר עם ריח נוראי לא אכיל בכלל..החלטנו לא להגיב ..היינו עדיין רעבים אמרנו נזמין פילה עגל..הפילה הגיע קר עם ריח שבכלל לא מאפשר להכניס לפה בעלי ואחותי הוציאו במפית את חתיכות הבשר..ישבנו ליד המטבח ראינו את כמות המנות שהוחזרו וצר לי זאת פעם ראשונה שאני מבקרת מקום.התלהבנו אמרנו לנו שהשף זה אביב משה ומי שאכל אצל אביב ב-יאסו בא בציפיות כי שם האוכל מדהים.התאכזבנו מאוד יצאנו עם חשבון מנופח ולא שבעים.המנות פתיחה קטנות העיקריות קרות ומוגשות בקונספט של בשר חלב רק שזה לא באמת חלבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה