נגישות
נגישות

פרימוורה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על פרימוורה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/08/07

השרות מעל ומעבר. אחלה פינוק- יחס אישי. הקפדה על דברים קטנים. המתנה סבירה לאוכל. גמישים לשינויים לטובת הסועד. ממליצה במיוחד למנה עיקרית על פילה מוסה. ומנה אחרונה עוגת שוקולד עם קרם... נוגט ו - שילוב איטלקי 3 טעמים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 3 ביקורות
1.3
31/05/06

ראינו המלצה באתר שלכם אז החלטנו לנסות לחגוג שם יום נישואים. בטלפון הציעו לנו ב-350 שקל לקבל מנה ראשונה עיקרית ואחרונה לכל אחד, הסכמנו כי חשבנו שמדובר במסעדה אכותית. אוי כמה שטעינו! קודם... כל גם אם היינו אוכלים רגיל בלי ה"מבצע" שהציעו לנו לא היינו מגיעים לסכום שהם ביקשו, דבר נוסף השירות היה על הפנים ובקושי זז, הסלט חסה שהזמנו היה מלא בחול והאוכל ברמה ירודה וכלל לא מצדיק אפילו את המחיר המקורי. בקיצור אל תבחרו במסעדה הזאת אם אתם רוצים להנות מהאוכל והשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/01/06

התפריט החדש מפתיע בעיצוב המנות. הטעם נשאר נפלא. מחירים סבירים מאוד. כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
3.0
12/09/05

לידיעתכם! הקופנים שהאתר מחלק לא שווים את הדיו של המדפסת שלכם. ביום ה' 8.9.05 ביקרנו במסעדה וכשהגיע החשבון והצגתי את הקופון טענו שם שהמחשב לא מאפשר להם לבצע את ההנחה והציעו להחזיר לי את... הקופון!!. לידיעת המשתמשים באתר והמפעילים. דוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/06/04

חגגנו יום הולדת לבעלי, הזמנו מקום מראש, סיפרו לנו על האופציה של הפקת שולחן יום הולדת, נשמע מסקרן...קנינו..כשהגענו הופתענו לראות שולחן מקושט בפרחים, נרות, סרטים, בלונים ועוד. האוכל היה... מדהים, המצלרים מזמרים "היום יום הולדת" בהגשת העוגה שהיתה בעצמה יצירת אומנות. השרות היה מעל למצופה ממש רמה אירופאית. מומלץ! מומלץ! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה