נגישות
נגישות

גוסטינו טעמים איטלקיים ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על גוסטינו טעמים איטלקיים

Michael - תמונה
Michael 2 ביקורות
טובה מאוד
4.8
22/11/18

האוכל והשרוט מצוין רק היין קצת חמוץ קילקל את החוויה. מלבד זה אוכל מיוחד אווירה נעימה. לא היתה כל התייחסות ליין שהוחזר כמובן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziona - תמונה
Ziona 2 ביקורות
לא משהו
2.8
17/11/18

פשוט לא טעים. מנה אחרונה על פיצה ממש לא מתחבר. החברה לא סיימו את האוכל. התאכזבו לצערי . המקום עצמו נחמד ונותן אוריה איטלקית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karin - תמונה
Karin מבקר מתחיל
טוב
3.0
14/11/18

זאת לא פעם ראשונה שלנו במסעדה ואנחנו תמיד יוצאות הכי מרוצות שיש. הפעם באנו לחגוג יומולדת לחברה וקיבלנו שירות מתחת לכל ביקורת! מלצרים מגלגלים עיניים, עומדים ליד הקופה ולא עוברים בשולחן,... מתעלמים מאיתנו בגלל שהם אוכלים סופגניות...בחשבון שכחו לבטל שתיה שבוטלה... בקיצור חבל... מאוד אוהבות את המקום ובטוח נחזור רק שימו לב לנושא השירות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olga - תמונה
Olga 2 ביקורות
מומלץ מאוד
5.0
03/11/18

מסעדה מצויינת. היינו משפחה של 8 שחגיגת יום הולדת. אווירה נעימה, חומרי גלם איכותיים מאוד ובמחירים שפויים. לראשונה לקחנו סלט, כרובית, פיצה ופוקצ'ה, לעיקרית פסטות ומנות דג ולקינוח טירמיסו... ועוגת לימון. הכל היה פשוט מושלם. אף מנה לא אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Outdoor - תמונה
Outdoor 2 ביקורות
נשלחה אחת, מומלץ!!
5.0
03/11/18

נפתח במילה אחת. מומלץ! המנות הראשונות היו טובות מאוד, לקט הגינה היתה הפתעה נעימה וטעימה. העיקריות כללו שני סוגי לזניה בשרי וצמחוני שניהם מעולים. ניוקי ערמונים טוב. הקינוחים מעולים... ומומלצים. סה״כ ארוחה מעולה במסעדה טובה ומילות שבח לצוות המלצריות שעשו עבודה מהירה ויעילה עם חיוך רחב. המחיר סביר מאוד וגודל המנות טוב, לא מוגזמות אך בגודל הנכון. האווירה היתה נעימה ורגועה כמוש צריך להיות במסעדה איכותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilad - תמונה
Gilad 2 ביקורות
מקום נפלא, מנות מעולות, שירות אדיב.
4.8
02/11/18

סעדנו משפחה של חמישה אנשים. הזמנו מנות ראשונות למרכז השולחן ולאחריהן מנה עיקרית לכל אחד. בנוסף הזמנו בקבוק יין ומעט שתייה קלה. המנות הראשונות היו בגדלים מעולים לחלוקה, ויתרה מכך, טעמן... היה מעולה והוגשו במהירות. המלצרית הייתה אדיבה מאד והסבירה על כל מנה במידה והיו לנו שאלות ובעת הגשת המנות. המנות העיקריות היו יוצאות מגדר הרגיל. המינון של התבלינים היה פנטסטי, הבשר היה עשוי טוב, והפסטות ודפי הלזניה (אשר רשום שהן נעשות במקום בעבודת יד ואכן מורגש בטריותן) היו ברמה שלא טעמנו כמותה בכל הארץ. החוויה הכללית הייתה מעולה, המלצריות נענו לכל בקשה במהרה ועם חיוך ואפילו קיבלנו ירקות שורש בציפוי קורנפלור כ"פינוק" מטעם המסעדה. חוויה מעולה ומומלצת לכל מי שנמצא באזור ואפילו נודה שהיינו באים במיוחד גם אם לא היינו מהאזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
אוכל טעים ואווירה נעימה, שווה!
4.8
02/11/18

אוכל טעים ואווירה נעימה. כבר פעם שלישית שאנו מגיעים לארוחה משפחתית ונהנים מאוד. מנות מגוונות - מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מדהימה
5.0
30/10/18

אוכל מדהים, איכותי וטרי. מנות נדיבות ופינוקים. שירות אדיב ונעים ואווירה מדהימה. כל פינה במסעדה עם אווירה שונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ari - תמונה
Ari 2 ביקורות
אחלה מסעדה שבעולם !
4.8
16/10/18

אכלנו בפעם המי יודע כמה במסעדת גוסטינו וכמט תמיד יצאנו מרוצים עד הגג . מחיר ממוצע לסועד140 שקל כולל קפה וקינוחים . המקום יפה והאוירה נינוחה ונעימה . המנות טעימות מאד ומספקות מבחינת... גודלן . השרות טוב ומהיר , זו ללא ספק מסעדה שנותנת תמורה מלאה לסועדים בה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
שואנה - תמונה
שואנה 19 ביקורות
טעים מאוד!
4.0
15/10/18

הייתי עם חברה בחמישי 11.10.18 אחרי שהייתי פעמיים לא הכי מוצלחות, החלטתי לתת הזדמנות נוספת...בהחלט השתלמה. הזמנו פסטה בטטה ולזניה חצילים ושתי המנות היו טעימות נורא! וגם נדיבות! הזמנו... קינוח גוסטינו שהיה מיוחד וטעים! וקיבלנו 2 צ'ייסרים של קוקטייל הבית שהיו ממש טובים גם כן. השירות מעט לוקה בחסר, למרות שהיו הרבה מלצרים ולא היה מלא, הם היו נורא עסוקים והיינו צריכים לקרוא להם מספר פעמים. גם כשרצינו שכבר יקחו את האשראי לחיוב...אותי לימדו שאם הלקוח מבקש חשבון סימן שהוא רוצה ללכת...

עוד פרטים
הוספת תגובה