נגישות
נגישות

גוסטינו טעמים איטלקיים ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על גוסטינו טעמים איטלקיים

Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
נחמד..אבל ציפיתי ליותר
4.0
12/05/18

אכלנו היום לראשונה במסעדה. הזמנו פיצה, סלט בריאות וסלמון מהטאבון. הפיצה הייתה טעימה..ציפינו ליותר. הייתה מאוד דלה בתוספות. זית אחד על כל משולש. סלט בריאות היה טעים. מומלץ. הסלמון היה... טעים וגם הירקות שלצידו. הריזוטו היה חמצמץ ולא מאוזן מבחינת טעמים. ממליצה להגיש בצלחת שאינה עמוקה..הנוזלים של הירקות לצד הריזוטו...לא מראה מגרה ;) שירות ואווירה נהדרים. האוכל בינוני..וציפיתי ליותר...מקווה ששאר המנות טובות יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital - תמונה
Meital מבקר מתחיל
נעים אדיב מהיר והוגן
4.5
05/05/18

השירות מאוד נעים אדיב ומהיר. זמינות טובה. מחירים מאוד הוגנים. המנות גדולות מאוד, מסעדה מתאימה חמשפחה/זוגות. המנות ניתנות למעט שיפור- למשל-סלט קפרזה עם יותר מידי רוטב, מצד שני הסלמון... בטאבון מעולה. בסך הכל היה לנו טעים ויצאנו מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
טעים ומשתלם
4.5
28/04/18

אוכל טעים מאוד שרות די מהיר ואדיב המנות סבירות בגודלן אבל טעימות מאוד הזמנו שולחן ל 4 בשעה רבע ל 12 לשעה 12 וחצי הגענו בדעה היעודה הושיבו אותנו מיד כיבדו אותנו במשקה קטן עח הבית נלקחה... הזמנה ולהפתעתנו המנות הגיעו די מהר טריות חמות וטעימות מאוד הוסיפו לשןלחן מנת אנטיפסטי טעימה מאוד כל חשבון הבית הילדים התלהבו הזמנו עוד מנת פסטה שניגעה לא אחרי הרבה זמן והייתה טעימה מאוד יצאונו בתחושה וובה דל אוכל טעים מאוד במחיר הוגן נחזור בארוע המשפצתי הבא מחיר ממוצע לסועד כ 80 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
ysaguy - תמונה
ysaguy 2 ביקורות
מקום מעולה לארוחה זוגית / לארוחה עם חברים / לארוחה משפחתית
5.0
28/04/18

מקום טוב עם חניה בשפע. האוכל האיטלקי מצוין, השירות טוב מאד. האווירה נעימה מאד, בלי רעש מיותר, כך שאפשר לדבר ולהחליף חוויות בלי לצעוק. המנות בהחלט מספיקות, ויחד עם קינוח וטיפ - כ100 שח... לאדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
נעים, טעים ומומלץ.
4.3
21/04/18

מבעדה מעולה, אוכל טוב, אווירה נעימה ומבחר גדול. מחירים קצת יקרים למנה לאדם אבל המנה מספיקה ומספקת. מומלץ לארוחה משפחתית, בני זוג או חברים. שירות נעים וסבלני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוית - תמונה
רוית מבקר מתחיל
חגיגת טעמים מצויינים
3.8
21/04/18

המנות טעימות ומוגשות בצורה אסטתית מאוד. גודל המנה מתאימה בדיוק לסועד אחד. יש לציין שהאוכל הגיע במהירות וקיבלנו את המנות ביחד . המנה שהזמנתי (פסטה פנה עם חצילים וזיתים) היתה חריפה. כדאי... היה לציין זאת בתפריט או שהמלצר ידגיש זאת כשמזמינים אותה. השירות מצויין ואדיב . המחיר ממוצע נוטה קצת לרף הגבוה. אנחנו ישבנו מחוץ למסעדה האקוסטיקה לא כל כך טובה שם היה די רועש. אנחנו בהחלט נחזור ואמליץ למשפחה וחברים על המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
stavbm0 - תמונה
stavbm0 מבקר מתחיל
מומלץ מאודדד!!!
5.0
20/04/18

מסעדה מעולה! היינו בשישי בערב, המסעדה הייתה מלאה לגמרי ולמרות זאת קיבלנו שירות מהיר ואדיב. המנות היו טעימות מאוד ונדיבות בכמות ובמחיר הוגן. נהננו מאוד, ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
5.0
20/04/18

מנות טעימות ,הגשה יפה מאוד. אוכל בטעמים מיוחדים וייחודיים, מסעדת שף ללא ספק. המקום מתאים לארוחה זוגית רומנטית או משפחתית עם הילדים. התפריט מתאים לילדים ולעניני טעם וכמובן הקינוח עם... הבננות. בקיצור טעים ומאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elinor - תמונה
Elinor מבקר מתחיל
מצויינת וטעימה
5.0
16/04/18

חוויה נהדרת , המקום נעים נקי והכי חשוב טעים. היה מגוון רחב למנות ללא גלוטן והבנה מצד הצוות . שירות נהדר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amos - תמונה
Amos מבקר מתחיל
מקום טוב, מחיר סביר והאוכל טעים.
4.3
07/04/18

מומלץ למשפחות, שירות טוב והאוכל היה טעים. מקום אולטימטיבי לארוחת צהריים וארוחה משפחתית. מחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה