נגישות
נגישות

פומו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על פומו

Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
טעים, מנות קטנות ויקרות
4.0
17/12/21

האוכל טעים והשירות מעולה. מנות קטנות ויקרות. הזמנו את מנת הסטייק פילה והמנה הגיעה עם 6 טורטליני בלבד… יצאנו רעבים, מנה שעולה 180 שח מגיעה עם 6 טורטליני?! בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bar - תמונה
Bar 3 ביקורות
איטלקייה אחת הטובות שאכלתי בה.
5.0
23/11/21

היינו פעמיים בשעות הערב. מעבר למסעדה יפיפיה ושירות מצויין,האוכל ברמה גבוהה מאד. ראשונות עיקריות וקינוחים. אכלנו מנות דגים ופסטות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אוכל איטלקי אמיתי
5.0
23/09/21

מסעדה איטלקית מהטובות שהיינו. מנת פסטה מושלמת עם פירות ים. מנת בורטה כמו ברומא. והמנה שהכי אהבנו (ספיישל עונתי) זה פרחי קישוא ממולאים בשרימפס. האווירה מדהימה והשירות - מהטובים שחווינו... בזמן אחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir 4 ביקורות
בינוני ויקר להחריד
2.5
25/04/21

היינו לפני הקורונה והיה מצוין. היינו עכשיו שוב והאוכל היה פחות טעים והמחירים מופקעים לחלוטין. היינו ארבעה אנשים, כאשר אחד אכל סטייק והיתר אכלו מנות פסטה. היו גם מנות ראשונות, וקינוחים,... כוס יין אחת, בירה ושתייה קלה. כולל שירות 1,020 ש"ח-זה לא מחיר הגיוני לארוחה כזו. חבל. מעבר לכך היתה מוזיקת דנס מעצבנת ורועשת שלא איפשרה לדבר ולא מתאימה כלל לחווית מסעדה. הכל טעון שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנה - תמונה
אילנה מבקר מתחיל
חווית שירות גרועה
1.0
10/04/21

מרגע הגעתנו למסעדה הרגשנו שתודעת שירות לקוח כאן הן בין הגרועות שפגשנו. הדבר היחיד שעניין את מנהל המשמרת זה האם נקום בזמן. הוא לא הפסיק לדון על כך עם המלצרית לידנו והלחיץ אותה לפנות לנו... את המנות כדי שנקום. מעבר לכך, לקח למנות חצי שעה להגיע ועל כן גם לא הספקנו לאכול בכיף שלנו. הפניה אלינו בהקשרים אחרים סביב פטריות חימום וכסא שהזננו הייתה שוב מזלזלת וכאילו אנחנו לקוחות שבויים. פשוט גועל נפש. הסיפור נגמר בכך שניגש אלינו מנהל המשמרת כרבע שעה לפני תום הזמן שהוקצב לנו השולחן ואמר באופן מאוד לא מכבד ונעים שאנחנו צריכים לקום. גם אחרי שניגשתי אליו להסביר את הטיעונים שלי הדברים לא הובהרו. מעבר לכך היו טעויות במנות, כל דבר שמבקשים לוקח רבע שעה להביא והמלצריות מאוד לא נחמדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat - תמונה
Yifat 3 ביקורות
אוכל מצוין, שירות טוב מאד
4.8
12/09/20

כל המנות שהזמנו היו טעימות ומיוחדות. המנות העיקריות התעכבו קצת, ולמרות שלא אמרנו כלום פינקו אותנו במנות אחרונות על חשבון הבית. לא זול, אבל בהחלט מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori מבקר מתחיל
איטלקית טעימה
4.5
09/08/19

אכלנו בפומו בשישי בערב כל המשפחה בשולחן של 9 סועדים. האוכל היה מצויין השירות מעולה. הזמנו מספר מנות שונות של פסטה וכולן היו גדולות וטעימות. הפסטה היתה עשויה בדיוק במידה, התוספות עשירות... והרטבים מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
פיצות מוצלחות
4.8
01/06/19

נתחיל מהסוף. מאוד נהננו. הלכנו על פיצות בלבד כי שאר המנות היו יקרותלטעמנו. הפיצות היו טובות מאוד. לקחנו 4 שונות וכולן היו מוצלחות. הטירמיסו היה גם מהטובים ואפילו הקפה היה טוב. השירות... בסדר גמור,ענייני ואדיב. עיצוב המקום בהחלט טוב ונעים לשבת. בעיית חנייה חמורה כמו בכל האזור הזה, אלא אם בא לך לשלם על חניון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
שירות מאד לא מוצלח. חוויה מאכזבת.
1.5
01/01/19

הגענו לחגוג יום הולדת וקיבלנו שירות גרוע ומזלזל. המתנו יותר משעה למנה העיקרית מרגע כניסתנו למסעדה. חזה העוף לא היה עשוי. מנת הפסטה עם הדג היתה חסרת טעם, הפולנטה היתה שרופה. לא נשאר לנו... זמן להזמין מנות אחרונות. אף אחד לא טרח להתנצל ושילמנו מחיר מלא שבהחלט לא היה מגיע על החוויה שעברנו. בהחלט לא ממליצה להגיע למסעדה הזו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 19 ביקורות
נהיננו ובהחלט נחזור ונמליץ
3.8
10/03/18

מסעדה איטלקית מעוצבת באופן ידידותי ונאה, שירות מיקצועי ויעיל, מנת ספגטי פירות ים טעימה אם כי כדאי לשים פחות שמן, דג שלם בתנור מעולה, מנות ראשונות סביצה וברוסקטה של דג טונה מעולות כמו כן... הקרקר אנשובי נהדר ( אל תורידו את המנה הזו ). כדאי להחזיר את מנת הקלמרי והעדשים ולהמשיך להיות מסעדה שמגישה מנות מיוחדות לקהל הרחב ולקהל מסויים ולא להתקבע סביב מנות סטנדרטיות ש ״הרוב קובע״. בהחלט נחזור ונמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה